![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
נזילת שמן מתחת לראש מנוע
שלום לכולם, אני חדש כאן, ואני מתעניין בקניית פונטו פשוטה.
ראיתי שני מכוניות מדגם SX 60, ובשניהם ראיתי "תופעה" דומה. בשניהם, מתחת למכסה מנוע היה הזעה של שמן על החלק של המנוע החיצוני (החלק שמורכב מריבועים ריבועים, וסליחה על הכתיבה החובבנית..) הייתי רוצה לדעת אם זה אומר ששני המנועים במצב לא טוב, או שזה תופעה ידועה בדגמים האלה ושלא צריך להתרגש מזה. (ניסיתי לחפש בפורום אם רשום על נושא זה ולא מצאתי). אני מעוניין כבר ביום ראשון לקחת רכב אחד לבדיקה ואודה לכם אם יש תשובה מהירה. תודה, כפיר. |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מדובר בתופעה ידוע ונפוצה במנועי פיאט , ניתן לטפל בזה , כמובן עדיף לקנות מנוע יבש כמו שלי...
אבל הוא לא למכירה , בקיצור אם הרכב תקין ומצא חן בעניך אז אל תתרגש מהזעות השמן.
|
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
נ.ב ההזעה היא ממכסה שסתומים ולא מחיבור הראש למנוע.
|
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
זה דבר נפוץ בפונטו !
אפשר להחליף אטם אבל זה יחזור אחרי חודש חודשיים ! |
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תודה
תודה למגיבים,
עשיתם אותי קצת יותר רגוע... כי סה"כ הרכב כן נראה לי. אני אקח אותו לבדיקה. תודה על התשובות המהירות, כפיר. |
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
שלום!
רק לשתף אותך . לי היתה את אותה בעיה בדיוק . אני הגעתי לפתרון שעד היום מחזיק מעמד . השתמשתי באטם מקורי ולא בתחליפי הזול (הגומי קשה יותר מהתחליפי ) ומרחתי מעט שרלק בין האטם לבין גוף המנוע . יש לבדוק שהמקום שאליו האטם נכנס נקי לחלוטין משמן או מחלקי מתכת אחרים שיכולים ליצור בעיה באטימות . להדק את הברגים ובהצלחה . (לא לשים הרבה שרלק שכבה מאוד דקה . החומר לא יתייבש ולא יאטום טוב במידה ותהיה שכבה עבה) . אני כבר ניסיתי הכל 3 סוגי סילקון ואטמים שונים . וזה היה הפיתרון הכי אופטימלי . בהצלחה עמית |
|
|
#7 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תודה עמית, במידה ואקח את הרכב אני אשתמש בעצתך
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד