מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו הצפונית עם הבורבית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 12-05-07, 17:48   #1
Guest
 
הודעות: n/a
בעיות הנעה באונו I.E.S מודל 95

שלום,
ברכבי יש בעיות הנעה, הרכב לעיתים מתקשה להניע אם בכלל, דבר שדורש הנעה בדרדור (הילוך שני, הרמת קלאז ובלה בלה בלה...).
אני מאמין שיהיה יותר קל לזהות את התופעה אם אציין את הסימפטומים, אז ככה:
1. גם שהרכב מצליח להניע, הוא לא מניע מיד בנגיעה אלא לאחר שנייה או שתיים.
2. אי הצלחת הנעה קוראת תמיד במקרים שהרכב נכבה כתוצאה מהרמת קלאצ' מוקדמת, ז"א שבמקרה שזה קורה, 99 אחוז מהמקרים לא הצלחתי להניע לאחר מכן אלא רק בדרדור.
3. ברכב יש מצבר של וולטה אבל רשום שתאריך היצור הוא 05, וכבר יש סימנים של הברגה על המצבר אני מאמין מידיי הבעלים הקודמים לבדיקת המים במצבר.

בברכה.
 
הגב עם ציטוט
ישן 12-05-07, 20:30   #2
Guest
 
הודעות: n/a
תגובה

שלום שי !
כנראה שהמצבר שלך הלך לעולמו או שתבדוק פילטר דלק/רצועת אלטרנטור/ותבדוק לפני התנעה כמה וולטים ואמפרים יש במצבר יכול להיות שהוא ניגמר
  הגב עם ציטוט
ישן 12-05-07, 21:20   #3
Guest
 
הודעות: n/a
יגאל שלום,
תודה רבה על התשובה, בהמשך השבוע הרכב יכנס למוסך והדברים הנ"ל יבדקו. או שאלו דברים שאפשר וכדאי לבדוק גם בעצמי.

בברכה.
  הגב עם ציטוט
ישן 15-05-07, 00:06   #4
Guest
 
הודעות: n/a
יכול מאוד להיות שאתה צריך "ריליי התנעה"... ברוב המכוניות הישנות מרכיבים בגלל בעיות התנעה...
  הגב עם ציטוט
ישן 15-05-07, 02:17   #5
Guest
 
הודעות: n/a
יצא לי להתקל התופעה אצלי באונו 87 . לא משנה מה עשיתי הניע רק בדחיפה גם לאחר אוברול מלא . הבעיה היתה בסטרטר ובכבלים שמוליכים זרם אליו . אני הייתי מתחיל בהחלפת הכבל שמוליך זרם (כבל עבה מאוד ) מהמצבר לסטרטר . ( העלות נמוכה וניתן לחליף לבד , תקנה כבל ותקנה נעלי כבל ותלחץ לבד ) ולאחר מכן תפרק את הסטרטר או יותר נכון את האלקטרומגנט . יש בפנים מגען נחושת שמוליך זרם למנוע הסטרטר בעת ניסיון ההתנעה . למגען יש נטייה להתפייחות עקב הניצוצות שבחיבור .
תפרק את הלוחית נחושת תשייף אותה בעזרת נייר זכוכית ותרכיב בחזרה . אני מתערב שאם תעשה את מה שאמרתי הכל יעבוד כמו שעון .
המנוע פשוט לא מסתובב מספיק מהר בכדי ליצור קומפרסיה מספקת להתנעה .
עמית
  הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:18.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד