![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
|
ריסט מלא למחשב ניהול מנוע
הי חברים.
מדובר בפונטו ספייס 8V 2001 ידנית. טרם יצא לי לבקר במוסך אחרי שהייתי אצל דוד לגבי בעיית הטורים (כרגע אני מתנייד זמנית עם רכב אחר - לא בגלל התקלה). מכיוון שדוד העלה חשד שהתקלה נובעת ממחשב הרכב חשבתי לעשות ריסט מלא למחשב. קראתי קצת בפורומים באנגלית ויש המלצות שונות, חלק אומרים לנתק את המצבר לגמרי ל 30-45 דקות ויש כאלה האומרים לנתק רק את המינוס. אח"כ לפתוח סוויץ' ואז לסגור ולחבר את המצבר - להניע ולתת לאוטו להגיע לבד לטמפ' עבודה ואז לכבות, להדליק ולצאת לסיבוב. (זה בערך הסדר) חלק כותבים כי לא ניתן בכלל לבצע ריסט למחשב הזה ללא חיבור למחשב דיאגנוסטיקה. אשמח לשמוע דעה ממי שיודע ואת סדר הפעולות המדוייק. במידה והמחשב באמת הוא האשם ארצה להחליף אותו כמובן. ראיתי באיביי מחשבים אחרי שיפוץ וחידוש במעבדה. המוכרים טוענים כי המחשב מחודש והוא יקודד את עצמו לבד לרכב ולמפתחות בעת החיבור - האם הדבר יכול להיות? תודה. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
אפשר לעשות ריסט למחשב ע"י חיבור לשקע דיאגנוסטיקה כמו שהראנו לך,
הבעיה שדוד לא רוצה לקחת אחריות במידה ורכב לא יניע אחרי זה ונתקע בבעיה. לא ניסינו עוד לבצע ריסט כזה באמצעות התוכנה אבל אפשר. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
עידן, בדיוק רציתי לכתוב לו את מה שכתבת.
אפשר לנסות לעשות ריסט לספייס שלי, לא איכפת לי אם הוא לא יניע, במילא הוא לא לנסיעה. ![]() וגם לא סביר שלא יניע. אצל מראק היה מצב שונה, היינו לחוצים בעבודה והיה כבר מאוחר. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
|
היי חברים, תודה על תשובתכם.
אשמח להבהרות אם בכל זאת מישהו יודע לגבי ביצוע ריסט מלא למחשב ניהול ללא חיבור למחשב דיאגנוסטיקה. ממה שהצלחתי לקרוא בפורומים בחו"ל אלו השלבים: - פתיחת סוויץ' (בלי להתניע). - ניתוק הפלוס והמינוס מהמצבר והצמדתם אחד לשני / השארת המצבר מנותק לגמרי ללילה. - חיבור מחודש של המצבר. - הנעה והמתנה עד שהרכב יגיע לטמפרטורת עבודה (לחכות עד שהונטה נכנסת לפעולה בפעם השניה), בזמן זה אין לגעת בכלום ולא ללחוץ על הדוושות. - כיבוי הרכב. - ניתן להניע את הרכב ולנסוע איתו. ב 35 הק"מ הבאים יש להימנע מהעלאת הסל"ד מעל ל 4,000. לאחר 35 הק"מ כל הנתונים והערכים נרשמו מחדש וניתן לנסוע רגיל. מה דעתכם? בנוסף יצא לי לראות מחשבים משופצים מחו"ל שלטענת המוכרים הם מאופסים ובחיבור שלהם לרכב המידע של הרכב יצרב עליהם אוטומטית - כלומר ללא צורך להתעסק עם החלפת סוויץ', צילינדרים וכו'. מישהו מכיר דבר כזה? תודה. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| למכירה מחשב ניהול מנוע למולטיפלה בנזין | finalcutter | מכירה | 0 | 27-08-13 15:02 |
| מחשב ניהול מנוע לאונו טורבו | liormil | אונו - טכני | 1 | 27-06-11 02:18 |
| תמיכה בנושא חיבור למחשב ניהול מנוע | punto_GT95 | פונטו - טכני | 1 | 13-11-10 20:54 |
| מחשב ניהול מנוע HALTECH E6X חדש | dudi lancia | מכירה | 0 | 04-07-09 15:12 |
| [למכירה] מחשב ניהול מנוע HALTECH E6X חדש | dudi lancia | מכירה | 0 | 11-10-08 21:02 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד