![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אם יש לך אבנית במערכת הקירור, והיא סותמת נזילות, זה רק עניין של זמן עד שהסתימות האלה יהרסו.
בנוסף, בינתיים נגרם נזק יותר גדול למנוע שלך ולראש המנוע שלך. לדעתי עדיף לתקן קצת נזילות (צנרת, טרמוסטט, צינור מים אחורי מברזל) מאשר לאכל את מעברי המים בראש המנוע שלך - דבר שיגרום לך להוצאות עתידיות הרבה יותר גדולות. |
|
|
#12 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
יופי מישו שעונה לעיניין!
אני לא יודע בדיוק אם יש לי אבנית אך אם אתה אומר שכדאי לי להשתמש בכל אופן במים ההם פרופלו אז זה מה שאני יעשה.... מקסימום עוד קצת כסף והאוטו יהיה משוחרר האבנית (אם יש כזו)... בברכה ותודה אלי
|
|
|
#13 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
היי
היתה לי פעם אותה דילמה באונו הקודמת שלי (פייר) ואז שמתי מים כחולים שפתחו סתימו וכך הלך לי ראש מנוע רוני |
|
|
#14 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
ואוווווווווו טוב שלא שמתי עדיין....
|
|
|
#15 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
תמיד עדיף להשתמש בנוזל קירור מומלץ. |
|
|
|
#16 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אלי, כמו שאמרתי, אחרי שמחליפים עלולות להיווצר נזילות, וצריך לעקוב אחריהן ולתקן אותן.
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד