מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > יעוץ ברכישת רכב
עקוב אחרינו ב-RSS

יעוץ ברכישת רכב שאלות לפני קניה.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 18-01-13, 19:45   #1
דניאל_חיפה
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס sx
הודעות: 202
להחליף ספייס בhgt? היגיוני?

ברשותי ספייס sx ידנית מיושרת קו, רכב טוב אבל חלש מאוד.

*אני גר בחיפה=הרכב עולה הרבה עליות וזה מצריך הרבה התעסקות עם ההילוכים והרבה לחיצה על הדוושה=צריכת דלק עולה.
כל ההתעסקות הזו לא באמת מניבה התקדמות כלשהי.

*נוסע פעם פעמיים בשבוע מרחקים בינעירוניים של 60 ק"מ כל כיוון (120 סה"כ), כרגע מעל 100 קמ"ש כבר עוברים את ה3 אלף טור וכבר שומעים שהרכב מתאמץ, זה גם משפיע על צריכת הדלק, ופחות מ100 קמ"ש אז אני פשוט יוצר פקק ענק מאחורי.

*אני צעיר, בדרך כלל נוסע לבד או עם החברה, נדיר שאני לוקח עוד אנשים ברכב, מידי פעם לוקח את ההורים אבל גם אז אפשר להסתדר (כבר היה לי רכב 3 דלתות בעבר,וקטנועים)

*הנסיעות בעיקר מנהלתיות, בית-חברה\עבודה\בסיס, לא אחד שמשתגע, אולי אם יהיה לי רכב ספורט אז אצטרף לטיולים רגועים, לא יותר מזה, אני לא יסכן את הרכב שלי בשום מצב, אין לי אבא עשיר כמו שאומרים.

הרצון בהחלפה הזו הוא בעיקרון לקבל רכב חזק, לאו דווקא בעל התנהגות ספורטיבית כלשהי (שאני לא צריך ולא ממש אדע לנצל) רכב מאובזר יותר (סאנרוף תמיד נראה לי פיצ'ר חביב) רכב שלמרות שני אלו עדיין יהיה קטן במימדים ואף קטן יותר, ואפילו נוח יותר (כל סיבוב בספייס אני מטייל בתוך המושב)

אני נוסע כ1000-1500 ק"מ בחודש, משלם בממוצע 680 ש"ח בחודש דלק, שהם כ12.6 ק"מ לליטר בממוצע (כבר אמרתי שהתנאים שאני משתמש ברכב לא אופטימליים עבור המנוע הקטנצ'יק שלו?) כמובן שכבר ראיתי 1-18 וכו' אבל זה לא המצב התמידי בהתאם לתנאים היום יומיים.

ביטוח החובה נבדק במחשבון הביטוח והוא דומה למה שאני משלם כרגע, אולי בצד ג' אצרטך להוסיף מעט אבל אני מאמין שלא משהו קריטי שישבור אותי.

ממה שקראתי פה מספר חברי פורום דיווחו על צריכת דלק די טובה יחסית לנפח, אני בטוח שבתנאים שלי לא ממש יורגש שהhgt זולל יותר כי הוא פחות יתאמץ, אני נוטה לחשוב שהצריכה תהיה זהה ואף טובה יותר (או שאני משוגע?)

הספייס שלי במצב נהדר, יישור קו מוחלט עם קבלות מיום העלייה לכביש ואפס תקלות, אני מאמין שאוכל לקבל עלייה מחיר טוב, ובמחירים שhgt נסחרת 23+, נשאר רק להוסיף מעט ולהנות.
מה שאני מנסה בעיקר, זה לקבל תמורה טובה לכסף שלי, גם אם זה יגרור אחריו עוד כמה שקלים בחודש.

אז תגידו לי, אני משוגע שמדבר שטויות או שיש אמת ותמיכה בדבריי מצידכם?
אולי אני מפספס משהו פה? אולי טיפולים יקרים מידי וחלקים נדירים מאוד ואף אחד לא יודע להתעסק עם הרכב הזה? ואני בחיים לא ימכור או ימצא אחד שמור?

אשמח שתשתתפו בדיון הזה.
__________________
פונטו ספייס sx 1.3 ידנית
הפונטו למכירה!
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=16579
דניאל_חיפה מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 18-01-13, 21:19   #2
dennis
Senior Member
 
האווטאר של dennis
 
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Cupra R
הודעות: 683
אממממ

צטט:
במקור פורסם על ידי דניאל_חיפה צפה בהודעה
ברשותי ספייס sx ידנית מיושרת קו, רכב טוב אבל חלש מאוד.

*אני גר בחיפה=הרכב עולה הרבה עליות וזה מצריך הרבה התעסקות עם ההילוכים והרבה לחיצה על הדוושה=צריכת דלק עולה.
כל ההתעסקות הזו לא באמת מניבה התקדמות כלשהי.

*נוסע פעם פעמיים בשבוע מרחקים בינעירוניים של 60 ק"מ כל כיוון (120 סה"כ), כרגע מעל 100 קמ"ש כבר עוברים את ה3 אלף טור וכבר שומעים שהרכב מתאמץ, זה גם משפיע על צריכת הדלק, ופחות מ100 קמ"ש אז אני פשוט יוצר פקק ענק מאחורי.

*אני צעיר, בדרך כלל נוסע לבד או עם החברה, נדיר שאני לוקח עוד אנשים ברכב, מידי פעם לוקח את ההורים אבל גם אז אפשר להסתדר (כבר היה לי רכב 3 דלתות בעבר,וקטנועים)

*הנסיעות בעיקר מנהלתיות, בית-חברה\עבודה\בסיס, לא אחד שמשתגע, אולי אם יהיה לי רכב ספורט אז אצטרף לטיולים רגועים, לא יותר מזה, אני לא יסכן את הרכב שלי בשום מצב, אין לי אבא עשיר כמו שאומרים.

הרצון בהחלפה הזו הוא בעיקרון לקבל רכב חזק, לאו דווקא בעל התנהגות ספורטיבית כלשהי (שאני לא צריך ולא ממש אדע לנצל) רכב מאובזר יותר (סאנרוף תמיד נראה לי פיצ'ר חביב) רכב שלמרות שני אלו עדיין יהיה קטן במימדים ואף קטן יותר, ואפילו נוח יותר (כל סיבוב בספייס אני מטייל בתוך המושב)

אני נוסע כ1000-1500 ק"מ בחודש, משלם בממוצע 680 ש"ח בחודש דלק, שהם כ12.6 ק"מ לליטר בממוצע (כבר אמרתי שהתנאים שאני משתמש ברכב לא אופטימליים עבור המנוע הקטנצ'יק שלו?) כמובן שכבר ראיתי 1-18 וכו' אבל זה לא המצב התמידי בהתאם לתנאים היום יומיים.

ביטוח החובה נבדק במחשבון הביטוח והוא דומה למה שאני משלם כרגע, אולי בצד ג' אצרטך להוסיף מעט אבל אני מאמין שלא משהו קריטי שישבור אותי.

ממה שקראתי פה מספר חברי פורום דיווחו על צריכת דלק די טובה יחסית לנפח, אני בטוח שבתנאים שלי לא ממש יורגש שהhgt זולל יותר כי הוא פחות יתאמץ, אני נוטה לחשוב שהצריכה תהיה זהה ואף טובה יותר (או שאני משוגע?)

הספייס שלי במצב נהדר, יישור קו מוחלט עם קבלות מיום העלייה לכביש ואפס תקלות, אני מאמין שאוכל לקבל עלייה מחיר טוב, ובמחירים שhgt נסחרת 23+, נשאר רק להוסיף מעט ולהנות.
מה שאני מנסה בעיקר, זה לקבל תמורה טובה לכסף שלי, גם אם זה יגרור אחריו עוד כמה שקלים בחודש.

אז תגידו לי, אני משוגע שמדבר שטויות או שיש אמת ותמיכה בדבריי מצידכם?
אולי אני מפספס משהו פה? אולי טיפולים יקרים מידי וחלקים נדירים מאוד ואף אחד לא יודע להתעסק עם הרכב הזה? ואני בחיים לא ימכור או ימצא אחד שמור?

אשמח שתשתתפו בדיון הזה.
HGT.. ההילוכים קצרים.. בסביבות ה- 100 הסל'ד כבר על 3000 + (הרכב שואג..)
חסכונית יותר היא לא תהיה.. (בעיר ה HGT פחות חסכונית מה דגם שלך), כמו גם הטסט יקר יותר.. וגם כול חלק שתחליף.
צר לי לבשר לך על HGT ב 23+ .. תצטרך ביישור קו...
הרכב אכן מהנה.. ופשוט מושך אותך ללחוץ על הדוושה.. קשה מאוד לנהוג בו רגוע (לי לפחות )
אם כול זה לא מפריע לך.. בהחלט תוכל להיות בעלים של HGT...
dennis מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-01-13, 21:52   #3
דניאל_חיפה
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס sx
הודעות: 202
גם אצלי ב100 קמ"ש זה 3 אלף טור, אבל הhgt פחות מתאמצת ב3 אלף טור בגלל שיש לה יותר כוח לא כך?...

אגרת טסט אצלי 860, כמה יקר יותר זה בhgt?

בעיר אני לא חושב כמוך, העיר חיפה לא פקוקה כמו ת"א, והעליות פה נוראיות למנוע קטן, מנוע גדול פחות מאמץ ופחות דלק, השאלה היא האם יש מישהו חיפאי עם hgt שידווח על צריכת דלק עירונית ממוצעת. אני מגיע בעיר ל12.6

גם הרכב שלי היה צריך יישור קו, 2900 שקל שמתי רק ליישור קו ותחזוקה מונעת בעיקר, אין לי בעיה זה סכום חד פעמי לטווח ארוך מאוד, השאלה היא האם יש דברים שאני צריך לקחת בחשבון?

כרגע אני מוציא בחודש 1100 שקל בממוצע (דלק ביטוח וטסט) במקרה שהרכב תקין, והוא מיושר קו ככה שיוצא לי בידיוק 1100 שקל אחזקה באוטו.

כמה יקר יותר יהיה אחזקת שוטפת אחרי שהרכב יהיה מיושר קו?
__________________
פונטו ספייס sx 1.3 ידנית
הפונטו למכירה!
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=16579
דניאל_חיפה מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-01-13, 00:10   #4
dennis
Senior Member
 
האווטאר של dennis
 
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Cupra R
הודעות: 683
אממממ

[quote=דניאל_חיפה;118003]גם אצלי ב100 קמ"ש זה 3 אלף טור, אבל הhgt פחות מתאמצת ב3 אלף טור בגלל שיש לה יותר כוח לא כך?...

אגרת טסט אצלי 860, כמה יקר יותר זה בhgt?

בעיר אני לא חושב כמוך, העיר חיפה לא פקוקה כמו ת"א, והעליות פה נוראיות למנוע קטן, מנוע גדול פחות מאמץ ופחות דלק, השאלה היא האם יש מישהו חיפאי עם hgt שידווח על צריכת דלק עירונית ממוצעת. אני מגיע בעיר ל12.6

גם הרכב שלי היה צריך יישור קו, 2900 שקל שמתי רק ליישור קו ותחזוקה מונעת בעיקר, אין לי בעיה זה סכום חד פעמי לטווח ארוך מאוד, השאלה היא האם יש דברים שאני צריך לקחת בחשבון?

כרגע אני מוציא בחודש 1100 שקל בממוצע (דלק ביטוח וטסט) במקרה שהרכב תקין, והוא מיושר קו ככה שיוצא לי בידיוק 1100 שקל אחזקה באוטו.

נעשה קצת סדר.. ה HGT אכן חזקה (יחסית), הכוונה יותר לזריזה.. ודווקא כול הכוח שלה מסתכם בערך עד 100 קמ'ש. חשוב לציין שגם אחרי ה- 100 ועד 180.. הרכב נוסע יפה מאוד.. משבטוח יותר מהיר מהדגם שלך..
לגביי היישור קו.. היישור קו גם יכול לעלות 5 אלף שקל. לצורך דוגמה רק הווריאטור עולה 1200 שקל. ובזמן האחרון גם נהיה קשה להשיג אותו בארץ :/ (לא במורשה)
ואני כמעט בטוח שכול HGT ביד 2 שמפורסמת שם חייב בווריאטור חדש.. (חוץ מי כמה שאני באופן אישי מכיר. אגב אחת מהן היא של מיכאל מהפורום)
חוץ מזה אל תשכח שגם אחריי היישור קו. דברים יכולים להישבר /להיתקלל (בכול זאת זהו רכב ישן, ואת רובן קרעו עם השנים חבר'ה צעירים).
אגרת טסט (עשיתי לפני 3 חודשים) 1000 שקל.
לגביי הצריכת דלק.. הצריכה בעיר יותר גבוה. (בכללי) רמזורים.. לא בהכרח פקקים. תתפלא אני כמעט ולא עומד בפקקים ואני גר בחולון.
מקווה שעזרתי.
לסיכום. העלות של אחזקת HGT יותר יקרה משלך, כי בכול זאת מדובר ברכב ספורט.
dennis מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-01-13, 13:17   #5
דניאל_חיפה
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס sx
הודעות: 202
אני מודע לאחזקה יקרה יותר, אבל גם מודע לתמורה, ואם האחזקה לא יקרה במובן קריטי כל כך, אז זה עוד בסדר.

אז מה יש לנו? טסט שעולה 140 שקל יותר? אני יכול לספוג.

דלק? אצלי יש ממוצע 12.6 בעיר חיפה, הרבה עליות, מחוץ לעיר כבר מגיע ל1-15-16 במהירות של 110, אם אני מוריד ל80-90 אז אני יכול להגיע לצריכה של 1-18 אבל זה כבר גובל בסכנה לציבור.

כמה הhgt צורכת? עיר ובחוץ?
__________________
פונטו ספייס sx 1.3 ידנית
הפונטו למכירה!
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=16579
דניאל_חיפה מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-01-13, 15:36   #6
y0jik
Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2012
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: MK2 HGT
הודעות: 74
בעיר בין 1-8 ל 1-10 תלוי בסוג הנסיעה
בבין עירוני בין 1-11 ל 1-13..

שוב, הכל תלוי בנסיעה ובהנחה שהכל תקין ברכב מבחינת צריכת דלק
y0jik מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-01-13, 16:04   #7
דניאל_חיפה
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס sx
הודעות: 202
מתוך סקירה של הhgt

דגם HGT:
נסיעה עירונית: 11.5 ק"מ לליטר.
נסיעה בינעירונית: 15.3 ק"מ לליטר.
נסיעה משולבת: 13 ק"מ לליטר.
(נתונים מאת KoF-sHeLeG, Caveman)

אצלי ברכב הממוצע הוא 12.6 כמו שאמרתי,בין היתר בגלל העליות והבינעירוני המהיר, במקרה הגרוע hgt תעשה 1-10? ואני גם בזה לא בטוח כי היא תתאמץ פחות מהרכב שלי.

אז נגיד פחות 3 קילומטר לליטר הבדל בממוצע? נגיד בממוצע 9.5 בשביל ההגזמה, עם נסועה של 1200 ק"מ בממוצע בחודש, אני ישלם 904 שקל דלק בחודש, שהם 224 שקל יותר ממה שאני משלם כיום בחודש.

אז יש לי טסט שעולה גרושים יותר.
צריכת דלק שתעלה לי במקרה הגרוע 224 שקל יותר בממוצע (לממוצע של 1200 ק"מ שאני עושה), ואם באמת הרכב יוכיח את עצמו כחסכוני יותר בעלייה ובינעירוני כי הוא חזק יותר אז אפילו ההבדל יקטן.

אז בתכלס, באחזקה יומיומית, ביטוח החובה זהה, צד ג' אני לא בדקתי אבל יעלה כמה שקלים יותר זה בטוח, צריכת הדלק במקרה הגרוע אני יגזים ויעגל ל300 ש"ח יותר בחודש, טסט זה כמה שקלים.

כרגע אחזקת הרכב יוצאת לי 1100 בחודש, אז במעבר לhgt בהגזמה אגיע ל1500 שקל, וזה בהגזמה.

אז בשביל 400 שקל הבדל בחודש אני לא יילך לרב ויהנה מרכב הרבה יותר חזק, או שאני טועה ומטעה?

מה עלויות אחזקה של בלאי טבעי ברכב?
האם מצבר יותר יקר? האם צמיגים יעלו לי יותר (רביעיה של good year מצויינים עולה 1000 שקל עגול) האם מרווח הטיפולים שונה ומה שמחליפים שונה? האם פילטרים\שמנים למינהם יהיו יקרים יותר? האם הפלגים יקרים יותר? האם ברקסים ורפידות יעלו לי יקר יותר? (עלו לי פחות מ300)

ואני עוד לא מדבר בכלל על מחיר הרכב, שhgt מושקעת נמכרת במחיר מעל מחירון, והפונטו נסחרות במחיר זול גם שהמצב מצויין, והמחירון כל יום יורד.


אז חברים, מה אני מפספס פה?
__________________
פונטו ספייס sx 1.3 ידנית
הפונטו למכירה!
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=16579
דניאל_חיפה מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-01-13, 22:15   #8
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
עלויות הטיפולים יקרות יותר. נקודה.
מלבד מספר פרטים בודדים, זה רכב כמעט שונה לחלוטין. מהמנוע ועד לדלתות למשל.

צמיגים בוודאי שיעלו יותר, זו מידה רחבה יותר.
ובפעם המי יודע כמה, את טיב הצמיגים לא מודדים לפי היצרן בלבד, אלא לפי הדגם. יש צמיגים של GOODYEAR שיעלו 1000 ש"ח, יש כאלה שיעלו 3000.

אל מול ספייס 60 או 80, העלויות יקרות יותר. אל מול ספורטיביות אחרות, יחסית זולות יותר.
אם זאת, כדאי לזכור ולקחת בחשבון, שכבר פחות או יותר כל הרכבים שמוצעים כיום למכירה, נמצאים כבר בסטטוס כזה שאמינותם תקבע לפי איך שתוחזקו עד כה. מה שאומר שאלו שאנו מכירים ככאלו שמטפלים ברכבים שלהם כמו שצריך, הם אלו שצריך לקנות מהם אם רוצים שקט נפשי יחסית.

צריכת הדלק גם גבוהה יותר, שוב, מאוד תלוי בסגנון הנהיגה, אבל אם חיסכון זה הקו המנחה שלך, פונטו HGT זה לא הרכב שיתאים לך.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-01-13, 10:46   #9
panda05
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פנדה
הודעות: 43
הצעה בכיוון שונה

מומחי הפורום ציינו בבירור שאם תבחר ב - HGT תקבל עלויות תפעול גבוהות בהרבה מהרצוי לך.

אתה מציין שמה שחשוב לך בשינוי בעיקר זה :

צטט:
הרצון בהחלפה הזו הוא בעיקרון לקבל רכב חזק, לאו דווקא בעל התנהגות ספורטיבית כלשהי (שאני לא צריך ולא ממש אדע לנצל) רכב מאובזר יותר (סאנרוף תמיד נראה לי פיצ'ר חביב) רכב שלמרות שני אלו עדיין יהיה קטן במימדים ואף קטן יותר, ואפילו נוח יותר (כל סיבוב בספייס אני מטייל בתוך המושב)
תרשה לי להציע לך רעיון שונה , שלדעתי יענה על מה שאתה רוצה:

שדרג לפונטו ספייס 16V עם 80 כ"ס. לבת שלי יש בדיוק כזאת ואני נוהג מידי פעם בירושלים על עליותיה ובינעירוני. הרכב עם גיר רציף . הוא חסכוני מאוד - ממוצע 1:14, וגם נותן סחיבה מעולה.

בעליות אם "לוחצים" המהירות לא מפסיקה לעלות, הרכב מפתיע בביצועיו לטובה, כולל כשהוא עמוס
עם מזגן. הדגם הזה גם מאובזר הרבה יותר מהספייס הפשוטים.

יתרון נוסף - אמין, זול לאחזקה ויש די הרבה למכירה. יש גם קצת דגמים זהים עם גיר ידני אם זה כ"כ
חשוב לך.
panda05 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-01-13, 13:48   #10
דניאל_חיפה
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס sx
הודעות: 202
אני לא אשדרג לelx כי זה מהלך טיפשי, הספייס שלי היא sx שזה איבזור דומה לelx רק מנוע שונה
בהספק, ולמען האמת נסעתי בelx וההבדל לא משמעותי בכלל.

אני מודע לאחזקה יקרה יותר, באספקט של דלק ואולי גם ביטוח, שזה שני דברים שאפשר לשלוט בהם, וגם במחיר הטסט.

לגבי צמיגים גם כאן אופי הנהיגה שלי לא ספורטיבי אבל אני לא מתפשר באיכות צמיג ככה שאפשר לחסוך במובן מסויים ולקנות צמיגים ב1500 וקצת יותר, אין צורך בצמיגי קצה ב3 אלף.

הבחירה בhgt היא בגלל שהיא לא ברמה של ספורטיביות אמיתיות יותר מבחינת מחיר, היא לא גודשת ולא בעלת מיכלולי קצה או צמיגים במידה ענקית ורוחב של משאית, בסה״כ זה רכב חזק בעל התנהגות סבירה, ושוב you get what you pay for.

אנ מודע לאחזקה יקרה יותר, השאלה כמה יקרה יותר, אשמח לקבל קצת עלויות של טיפולים צמיגים ודברים שונים ברכב.

בין היתר אני מודע למצב השוק, ותצא רק מנקודת מבט שהרכב יעבור בדיקה ויעבור יישור קו מקיף לאחר הקנייה, הספייס שלי נקנתה אחרי בדיקה במצב מצויין ולאחר הקנייה עברה יישור קו כטיפול מונע בעלות של 2900 ש״ח, אין לי בעיה לקנות hgt לאחר שהיא תעבור בדיקה ברמה סבירה פלוס ואז ליישר לה קו בסכום דומה ואף קצת יותר, השאלה שלי היא לאחזקה שוטפת.
__________________
פונטו ספייס sx 1.3 ידנית
הפונטו למכירה!
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=16579
דניאל_חיפה מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו ספייס, להחליף קלאץ? AdirGali פונטו - טכני 3 13-07-12 07:42
אם אני רוצה להחליף בולמי זעזועים בספייס מה אני צריך להחליף וכה זה עולה? 11efraim פונטו - טכני 1 06-11-07 17:10
ספייס 2003 - צריך להחליף קלאץ'? פורום הגראז' 4 15-06-07 16:04
למה בפונטו ספייס אין הוראה להחליף נוזל קירור ? פורום הגראז' 2 18-04-07 22:21
להחליף או לא (להחליף? - זאת השאלה! הכוונה למסנן הדלק כמובן) פורום הגראז' 10 07-01-07 11:52


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:35.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד