![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
זנון
|
|
|
#12 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אז כן הייתה דרושה כאן התקנה לא פשוטה, יפה מאוד. יישר כח !
יש תמונות מהתהליך עצמו? שנהפוך את זה לפרוייקט מצולם? מזכיר לי את עצמי עם הELX הקודמת שלי, זוכר את הבהלה ללדים אוראל? |
|
|
#13 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מצטער אבל תמונות אין.. מכיוון והקיט מגיעה כ plug and play לא ראיתי לנכון לצלם את התהליך
בגלל הפשטות שלו.. הוצאתי פלסטיקים של הפנס מאחורה.. קדחתי בעזרת מקדח כוס של 25 מ"מ לאחר מכן פשוט מכניסים את הנורה... היא מגיעה עם פלסטיק גמישה שמתלבש על כל החור של ה 25 מ"מ שקדחנו ואוטמת אותו... ושהו פשוט שני חוטים שניכנסים לחוטים המקוריים של האורות.. ומשם לממירי מטח כל אחד ושלו.. וניגמר הסיפור.. הסיבוך הוא להתעסק עם כל זה במקום כלכך צר.. קופסת הפיוזים בחלק השמאלי של הרכב פשוט סיוט לא ניתן לזוז שם.. אז פשוט פירקתי את הפנס לא ממש עד הסוף כי בשביל להוציא אותו בכללי צריך לפרק טומבון... אז רק שיחררתי קצת.. ובעזרת שבירת אצבעות ושריטות העור של היד שלי הצלחתי להתגבר על המכשול |
|
|
#14 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
ואם אתה מדבר על לדים... כנראה שאזמין לי עוד איזה חבילה אוראל, שמעדיף לרכוש Osram Cool Blue, מאשר לקבל סינוור מעלק-קסנון 8000K ומעלה. נ.ב, אני עדיין שוקל רכישת קסנון מקורי של Hella 4300K. |
|
|
|
#15 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
RS לא יודע אם הבנתי נכון אבל אם הבנתי שאתה חושב שאלו לא נורות קסנון מקוריים
יש בידך טעות.. נורות מקוריים ולא דמוי אם לא הבנתי אותך נכון אז תתעלם מההודעה הזאת
|
|
|
#16 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
ידידי, נורות הקסנון המקוריות (מקוריות הכוונה - כאלה שיש ברכבים שמגיעים עם קסנון כחלק מהציוד הסטנדרטי, שמותקן במפעל) הן D_S.
אתה התקנת נורות קסנון שהן על בסיס H, כמו הלוגן רגיל. מבחינתי, זה קסנון בעלק. |
|
|
#17 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אשמח אם תסביר את עצמך יותר טוב..
אין הבדל בין קיט קסנון שאתה קונה ומרכיב לזה שמגיע במפעל המקורי עם הרכב.. לשניהם יש ממיר מתח שניהם מגיעים עם נורת קסנון שניהם עם אותה אפקט.. אתה מדמיין לרגע שקניתי איזה נורות הלוגן דמוי קסנון? או שאני מתבלבל..?? מה שאני התקנתי זה קיט מה קוראים אותו.. hid converstion kit אם תסביר לי את ההבדל בין קסנון שמגיע עם הרכב במקור לבין מערכת קסנון שקונים ואז מרכיבים אני אשמח מאוד |
|
|
#18 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
יש הבדל גדול.
ברכב שמגיע עם קסנון מקורי - יש מתזים לפנסים, יש מערכת אוט' ליצוב האלומה, וכו'. ברכב שהותקן קיט קסנון זול - אין מתזים לפנסים, אין מערכת אוט' ליצוב האלומה ובדר"כ יש רפלקטור ולא פרוז'קטור. בדר"כ הקיטים הללו גורמים לבעיות חשמל לא קלות, אפילו בעיות גיר - אם מדובר בגיר אוט'. תבין, קיט כזה - זה רק מתכון לצרות. אז נכון - יש יותר איכותיים ויש פחות - אבל בסופו של דבר, שניהם פחות איכותיים ומסנוורים משמעותית - מקיט קסנון מקורי, שמגיע עם הרכב (או לחילופין, מקיט קסנון מקורי, שכולל את מה שציינתי - והותקן על רכב שהיה מצוייד בנורות הלוגן רגילות). אל תיעלב - אתה פשוט חלק מתופעת עדר-הקסנון המתפתחת פה בזמן האחרון... מתקינים קיטים שאין להם מערכת יצוב/כיוון אוט' של האלומה, על פנסים שהם בעלי רפלקטור רגיל (מה שגורם לסינוור מטורף - למרות שבמקרה שלך יש פרוז'קטור), אין מתזים לפנסים (וכן - זה די הכרחי) וקונים נורות שהן בגוון שגורם לסינוור רב! מ-8000K ומעלה, זה יותר מזיק מאשר מועיל! סינוור רב מאוד (שלא נדבר על זה - שזה נראה רע! אין בזה שומדבר יפה! סתם אלומה כחולה ומעיקה). אם כבר הלכת(ם) על קיט שאינו מקורי, אז תלכו על גג 6300K - שזה עוד הגיוני, מסנוור הרבה פחות ונראה נעים לעין. בכל מקרה, לדעתי - אם כבר קסנון, אז שווה להשקיע ולרכוש מקורי שמגיע עם המערכות עליהם דיברתי, וגם בגלל האמינות הגבוה משמעותית! פנס מקורי, הלוגן, של Hella - לפביה (לדוג'. אנחנו כבר זמן רב בלי פונטו) עולה 1000 ש"ח בארץ. פנס מקורי, קסנון, של Hella - לפביה עולה כ-1800 ש"ח (בגרמניה). וכן, אני מעדיף להוציא 1800X2, מאשר להוציא כ-2000 ש"ח ולקבל קיט שאינו איכותי במיוחד, עשוי לגרום בעיות ומסנוור מאוד. |
|
|
#19 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
קודם כל אחלה הסבר..
אז נכון שזאת תופעה שמתחילה להיות מעיקה קצת.. אבל בהסתמך בזה שלפונטו ספייס יש פרוג'קטורים אז לסנוור אני בטוח לא מסנוור.. בדקתי את זה עם חברים שהיום מאחורי ובאו מולי.. לגבי כיוון אוטומטי.. לא ממש יודע מה זה מה שכן כפי שאתה יודע במידה ואתה מרגיש שאתה מסנוור אז פשוט מאוד תוריד את הפנסים ברמה אחת למטה או שתיים.. ע"י הכפטור כיוון שיש לנו בתוך הרכב של הפנסים.. לגבי יופי... אני מאוד חושב שזה יפה... אבל הסיבה האמיתית שקניתי את הקיט היא פשוטה מאוד. עש עכשיו שנסעתי בלילות פשוט נסעתי על עיוור.. אתה יודע כמה פעמים אני נוסע 100 קמ"ש ואז פתאום אני רואה שיש לי סיבוב ואני ישר מסובב את ההגה בפרעות.. וזה כי לא רואים כלום עם הפנסים הדפוקים של הפונטו.. בטח שלא עם נורת הלוגן H1 שיודעת רק להאיר בכאילו.. לכן זאת הסיבה לזה ששמתי את הקיט.. עכשיו אתה שואל אם זה עוזר? זה עוזר מאווודד.. אני רואה עכשיו, זה יותר בטיחותי לי... אנשים רואים אותי על הכביש.. בקיצור הרבה יותר בטיחותי לי... לגבי מתזים אין לי מושג מה התפקיד שלהם.. אבל אני חושב שהקיטים האלו הכן לא בריאים לכל בעלי הפנסים עם הרפלקטורים שלא מותאמים.. מה שכן לאלו שיש פרוג'קטורים .. זה מאוד יעיל.. יפה .. ובטיחותי אני חושב.. האור נזרק לכביש בצורה מבוקרת... לגבי למה שמתי 10000K פה זה קצת טעות שלי רציתי 8000K בסוף הלכתי על 10000K ואחרי זה הצטערתי אך היה מאוחר מדיי.. אבל מאידך עכשיו אני פחות מצטער אני חושב שאולי 10000K מביא טיפה פחות אור.. אבל האור בכחול שהוא מביא תורם לי הרבה בלילה.. אני כן ממליץ לקונים ללכת על גוון של 6300ל עד 8000K וכן ממליץ לקונים לקנות רק אם יש להם פרוג'קטורים.. ואני מסכים איתך ברוב.. |
|
|
#20 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
המתזים שם כדי לנקות את הפלסטיקה החיצונית של הפנס, וכדי לקרר אותו אם צריך.
אני דווקא מרוצה מהOSRAM שלי. אור מצויין, לבן, חוקי, בלי בעיות למינהן. |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד