מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פנדה - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פנדה - טכני טכני - דגמי פנדה בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו שלי..תגיבו אנשים..!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 07-05-12, 14:09   #1
eyal_rabinovich1
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: כן
הודעות: 7
Angry בעית האצה בלתי מכוונת בהילוך ראשון

ברשותי רכב חדש "פנדה" ידנית שנת 2011,
כאשר אני מתחיל לנסוע בהילוך ראשון יש מעיין קפיצת טורים בין 10000 סל"ד ל - 15000 סל"ד,
ואח"כ הטורים נירגעים, מצב זה יכול ליהיות מסוכן כי כאשר אני נוסע באיטיות בהילוך ראשון כדי לצאת מאיזו חניה לדוגמה והקלאצ' משולב עד הסוף (לא לוחץ על הקלאצ') הטורים עולים פתאומית וגם מאיצים את הרכב,
ניגשתי למוסך והמכונאי נסע על הרכב אך התופעה הזאת לא הופיעה ולכן המכונאי לא זיהה כל בעיה.
התופעה רק בהילוך ראשון ומורגשת טוב יותר כאשר אני לא מעוניין להאיץ עם הרכב אלה לנסוע באיטיות בהילוך ראשון עד ליציאה מחניון למשל...
איך אפשר לעשות בדיקה יותר יסודית???
eyal_rabinovich1 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 07-05-12, 16:05   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
כנראה שזה קורה בבוקר כשהצוק האוטומטי פתוח יותר ומספק יותר אויר למנוע
בסרק המנוע צריך לעבוד על 900 סל"ד
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-05-12, 01:40   #3
שמעון
Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פנדה
הודעות: 34
גם אצלי יש את התופעה הזו, וכפי שכתב יאיר זה קורה רק כשהמנוע קר.
הפתרון שלי הוא הרמת המצמד באיטיות וברגישות ללא לחיצה על דוושת ה"גז", באופן הזה מחשב המנוע מספק דלק באופן מבוקר רק כדי שהמנוע לא יכבה והטורים לא "קופצים".
שמעון מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-05-12, 11:24   #4
eyal_rabinovich1
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: כן
הודעות: 7
זה קורה לא רק כאשר המנוע קר, זה קורה לסירוגין גם כאשר המנוע חם,
כאילו יש איזה שהוא טווח של כמה מילימטר בקצה העליון של דוושת הגז שבו הטורים של המנוע אינם מגיבים ופתאום לאחר שהדוושה עברה טווח זה הוא מקפיץ את הטורים ל - 1500 סל"ד....
eyal_rabinovich1 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-05-12, 23:11   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
תן יותר פרטים על הרכב. בנזין, דיזל, נפח, ק"מ וכו'.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-05-12, 09:25   #6
eyal_rabinovich1
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: כן
הודעות: 7
פיאט פנדה רגילה...
מנוע בנזין 1250 סמ"ק
12000 ק"מ
שנת 2011
eyal_rabinovich1 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-06-12, 16:11   #7
eyal_rabinovich1
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: כן
הודעות: 7
Question

צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
תן יותר פרטים על הרכב. בנזין, דיזל, נפח, ק"מ וכו'.
דוד.
דוד שלום
הגבתי לשאלתך,,,
האם יש לך רעיון מה לעשות או למי לפנות.
כי תופעה זו קוראת גם כשהמנוע אינו קר...
eyal_rabinovich1 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-12, 17:59   #8
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
הבעיה שלך נובעת משסתום קניסטר או מאחד המזרקים.
סביר יותר להניח שמשסתום הקניסטר. השסתום לא אוטם טוב או בעיה במתח המגיע אליו.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-06-12, 10:29   #9
eyal_rabinovich1
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: כן
הודעות: 7
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
הבעיה שלך נובעת משסתום קניסטר או מאחד המזרקים.
סביר יותר להניח שמשסתום הקניסטר. השסתום לא אוטם טוב או בעיה במתח המגיע אליו.
דוד.
מה תפקיד שסטום הקניסטר?
eyal_rabinovich1 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-06-12, 12:03   #10
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
תפקידו של הקניסטר לשחרר לחצים ממיכל הדלק, ולאסוף את אדי הדלק שמשתחררים.
בנוסף תפקידו למנוע פליטת אדי דלק מהמיכל לאטמוספירה. הוא בנוי ממיכל שבתוכו יש פחם, שסופח אליו אדי דלק. הוא מתחבר בצינורית למיכל הדלק ולסעפת היניקה. השסתום קניסטר נפתח בהתנעה, כדי לשחרר אדי דלק שהצטברו בזמן שהרכב חנה.
ולאחר מכן, במהלך נסיעה נפתח בהאצה בצורה מבוקרת.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
קירטועה בהילוך ראשון קליין פונטו - טכני 1 09-12-10 11:33
רעידות בזינוק בהילוך ראשון fadi_fbm בראבו - טכני 17 08-12-10 13:08
מנורת סימן קריאה אדומה נדלקת בהילוך ראשון+שני. yulian1986 שאר הדגמים - טכני 7 27-09-10 14:49
רעידות בהילוך ראשון מישל431 פונטו - טכני 4 26-12-09 09:15
קירטוע בהילוך ראשון קליין פונטו - טכני 8 13-08-08 09:32


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:21.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד