![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פנדה - טכני טכני - דגמי פנדה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: כן
הודעות: 7
|
ברשותי רכב חדש "פנדה" ידנית שנת 2011,
כאשר אני מתחיל לנסוע בהילוך ראשון יש מעיין קפיצת טורים בין 10000 סל"ד ל - 15000 סל"ד, ואח"כ הטורים נירגעים, מצב זה יכול ליהיות מסוכן כי כאשר אני נוסע באיטיות בהילוך ראשון כדי לצאת מאיזו חניה לדוגמה והקלאצ' משולב עד הסוף (לא לוחץ על הקלאצ') הטורים עולים פתאומית וגם מאיצים את הרכב, ניגשתי למוסך והמכונאי נסע על הרכב אך התופעה הזאת לא הופיעה ולכן המכונאי לא זיהה כל בעיה. התופעה רק בהילוך ראשון ומורגשת טוב יותר כאשר אני לא מעוניין להאיץ עם הרכב אלה לנסוע באיטיות בהילוך ראשון עד ליציאה מחניון למשל... איך אפשר לעשות בדיקה יותר יסודית??? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
כנראה שזה קורה בבוקר כשהצוק האוטומטי פתוח יותר ומספק יותר אויר למנוע
בסרק המנוע צריך לעבוד על 900 סל"ד |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פנדה
הודעות: 34
|
גם אצלי יש את התופעה הזו, וכפי שכתב יאיר זה קורה רק כשהמנוע קר.
הפתרון שלי הוא הרמת המצמד באיטיות וברגישות ללא לחיצה על דוושת ה"גז", באופן הזה מחשב המנוע מספק דלק באופן מבוקר רק כדי שהמנוע לא יכבה והטורים לא "קופצים". |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: כן
הודעות: 7
|
זה קורה לא רק כאשר המנוע קר, זה קורה לסירוגין גם כאשר המנוע חם,
כאילו יש איזה שהוא טווח של כמה מילימטר בקצה העליון של דוושת הגז שבו הטורים של המנוע אינם מגיבים ופתאום לאחר שהדוושה עברה טווח זה הוא מקפיץ את הטורים ל - 1500 סל"ד.... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
תן יותר פרטים על הרכב. בנזין, דיזל, נפח, ק"מ וכו'.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: כן
הודעות: 7
|
פיאט פנדה רגילה...
מנוע בנזין 1250 סמ"ק 12000 ק"מ שנת 2011 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: כן
הודעות: 7
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
הבעיה שלך נובעת משסתום קניסטר או מאחד המזרקים.
סביר יותר להניח שמשסתום הקניסטר. השסתום לא אוטם טוב או בעיה במתח המגיע אליו. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: כן
הודעות: 7
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
תפקידו של הקניסטר לשחרר לחצים ממיכל הדלק, ולאסוף את אדי הדלק שמשתחררים.
בנוסף תפקידו למנוע פליטת אדי דלק מהמיכל לאטמוספירה. הוא בנוי ממיכל שבתוכו יש פחם, שסופח אליו אדי דלק. הוא מתחבר בצינורית למיכל הדלק ולסעפת היניקה. השסתום קניסטר נפתח בהתנעה, כדי לשחרר אדי דלק שהצטברו בזמן שהרכב חנה. ולאחר מכן, במהלך נסיעה נפתח בהאצה בצורה מבוקרת. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| קירטועה בהילוך ראשון | קליין | פונטו - טכני | 1 | 09-12-10 11:33 |
| רעידות בזינוק בהילוך ראשון | fadi_fbm | בראבו - טכני | 17 | 08-12-10 13:08 |
| מנורת סימן קריאה אדומה נדלקת בהילוך ראשון+שני. | yulian1986 | שאר הדגמים - טכני | 7 | 27-09-10 14:49 |
| רעידות בהילוך ראשון | מישל431 | פונטו - טכני | 4 | 26-12-09 09:15 |
| קירטוע בהילוך ראשון | קליין | פונטו - טכני | 8 | 13-08-08 09:32 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד