![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| גרנדה פונטו - טכני טכני - דגמי גרנדה פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: GP
הודעות: 985
|
אם תוכל וזה יהיה ריאלי, אני ממליץ לך לקחת את הרכב לחיים ממוסך שמשון ביהוד.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
מדוע לא לתת למגרש שממנו רכשת את הרכב לשבור את הראש / לפצות אותך?
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: גרנדה פונטו
הודעות: 10
|
טוב, נחשו מה קרה היום?
הודיעו לי שהרכב מוכן בשעה טובה ושאני מוזמן לקחת (אחרי החלפה נוספת של הרובוט) ושאין נזילות כאלה ואחרות.. כולי מרוצה, נוסע למוסך (שעה נסיעה), הלך עוד יום שישי וכו'.. מגיע למוסך, בודק שאין נזילה - באמת נראה יבש שם למטה, לוקח המפתח , נכנס, מניע ונוסע לשתוף את הרכב פעם ראשונה ולמסור לאישתי היקרה. לאחר 5 ק"מ, מגיע לצומת יגור, הרמזור מתחלף לירוק ואני לוחץ על הדוושה והרכב כאילו בניוטרל !!!!!!!!!! אין הילוכים, אין רוורס אין שני ואין כלום. ההילוכים נכנסים אבל הרכב כאילו בניוטרל, הטורים עולים והרכב לא זז ס"מ........ לובש אפודה זוהרת, פותח משולש, מרים טלפון למוסך - המוסכניק בדרך. מגיע הבחור, מתחבר למחשב של האוטו ו.... אין תקלה - שום דבר! כאילו הכל תקין. מזמינים גרר, גוררים חזרה למוסך. עכשיו אני כבר ממש עצבני. הרי אוטודיל כבר אישרו החלפה לרובוט חדש! הפעם אומר מנהל המוסך, הבעיה היא במצמד. בשלב הזה כבר התעורר בי הצד המרוקאי והתחלתי לצעוק. אחרי בדיקה של הקלאץ' הכל בסדר והמסקנה היא אחת - הרובוט! לאחר שהסתבכו בפירוק הרובוט (יכול להיות שכלל לא החליפו??) אני כבר לא בטוח .... מפה לשם, אני מסתכל טוב בגיר שפורק מהרכב ומה אני רואה ????? מתחת לחלק הנוזל - דחוס נייר סופג! יכול להיות שככה פתרו את בעיית הנזילה?? יכול להיות שגם אם לא - ככה משחררים רכב מהמוסך, כשנייר סופג נמצא במנוע???????? לא מאמין למה שאני רואה - הוצאתי את הטלפון וצילמתי. התמונה מצורפת. מה אתם הייתם עושים? במידה וביום ראשון אין רובוט חדש באוטו אפנה לעו"ד ואקח את הרכב למוסך נורמאלי. שבת שלום |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2010
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: ספייס ELX ידני 16V
הודעות: 120
|
....
אלוהים ישמור....
תקשיב : 1- אתה מחזיר את הרכב לאוטודיל ומבטל עסקה או מחליף לרכב אחר אצלם. 2. צריך לפנות לסמל"ת - יש אותם גם כאן בפורום תראה אותם ברשימת פורומים יום ראשון לפנות לאיש שרות לקוחות/טכני של היבואן , טלפונית ובפקס ולהסביר בדיוק מה קרה לרשום גם פקס עם כל פרטי הרכב והעסקה והתרחשות האירועים כולל שמות ומוסכים לדרוש מהמוסך אם אין לך, קבלה על מה שעשו עם מק"ט עבור כל חלק ובמיחד של הרובוט ש"הוחלף" העתק מזה לשמור לעו"ד . איך יכול להיות שרכב יוצא כך ממוסך מורשה פיאט אני לא יודע. אין להם רשימת check list אין להם נסיעת מבחן לאחר התיקון ..? לי יש תחושה חזקה שאנשי שירות פיאט בארץ אין להם שמץ של מושג לטפל בגיר הרובוטי-חוץ מ2 מוסכים שאלה : אתה לא עשיתה בדיקת רכב לפני הקניה ? אל תתרגש קח את הדברים באיזי כולה רכב דפוק ואתה תסתדר . |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto Grande Active-Plus 8v
הודעות: 49
|
על סמך נסיון עגום מול מוסכים שחשבתי שיש להם נסיון, גם להם אין. כל מוסך מעדיף להחליף את כל המכלול ולגזור קופה.
עיצה שלי לאלו ששוקלים לרכוש רובוטית יד"ש - רק אם עדיין באחריות סמל"ת ו/או עם קילומטראז' נמוך. מכל השאר, להתרחק כמו מאש. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
dru, גש לאוטודיל, ותסביר להם כמו שצריך, שאם הרכב לא מתוקן על חשבונם למצב תקין, אתה מתחיל בהליך משפטי מולם.
בנוסף, ממליץ לשלוח מייל למייל האדום של YNET. החבר'ה שם ישמחו לתת במה לסיפור שלך. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
תבקש מאוטודיל שישלחו את הרכב למוסך המרכזי של סמל"ת. הם יודעים להתמודד עם הגיר הזה.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
תקלת הגיר הרובוטי
בעקבות הפנייה בפורום היבואן כאן: http://www.fiatclub.co.il/forum/show...737#post107737 נכנסה מחלקת השרות של פיאט לפעולה והצליחה לפתור הבעייה לשביעות רצון כל הצדדים.
ברצוני לציין שכבר זה זמן מה שיבואני פיאט הצליחו להוזיל משמעותית את מחיר מע' רובוטית חדשה לתיבת ההילוכים, לטובת כל בעלי המכוניות. נשמח לקרוא את דיווח בעל המכונית (dru) על סיום הפרשה ובתקוה שמכאן ואילך הוא ואשתו רק יהנו מהמכונית. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: גרנדה פונטו
הודעות: 10
|
שלום לכל העוזרים/יועצים ובעלי המקצוע,
הסאגה אכן הגיעה לסיומה והסוף - טוב ![]() לבסוף לאחר אין ספור טלפונים, נסיונות , הבטחות , תקלות ונזילות הוחלט על החלפה לרובוט ח ד ש. ככל הנראה לא הערכתי נכונה את כוחם של ציי הרכב הגדולים ויכולת השפעתם על הגורמים הטכניים וחלקי החילוף. מובנת לי העובדה כי מגרש הרכב חייב להרוויח וזה מקובל וברור אבל לא צריך להגזים.. לא על חשבון בטיחות. בשיחה עם טארק מנהל מוסך הכוכב ואחיו המנהל הטכני הבנתי את התמונה לאט לאט, מי שנופל פה בין הכיסאות זה גם המוסך שעבד על הרכב שוב ושוב במשך שבוע על אותה התקלה ואני , אישתי וכל המשפחה שסייעה בלוגיסטיקה המורכבת של החוסר הפתאומי בגלגלים. לבסוף, בסיוע איתן בן ארי המנהל הטכני של פיאט והמוסך שלחץ וקבע שאין ברירה - נגמרה הפרשה ואוטודיל סוף סוף לקחו אחריות כמו שצריך וספגו את עלות הרובוט החדש. אני מנצל את הבמה המכובדת להתנצל אם מישהו נפגע (בעיקר המוסך) ולא היתה לו האפשרות להסביר לי - "שמע, מנסים לחסוך עליך פה אבל אנחנו לא יכולים להתנגד", המכונאים עבדו שעות על גבי שעות כי אמרו להם לנסות שוב ושוב. הלקח הנלמד - חייבו את המוכר (לא משנה מי) עד לפרטים הקטנים - היכן יטופל הרכב במידה ויש תקלה ובאילו חלפים ישתמשו. אל תתנו למוסך שבטוח שהרובוט שלכם הוא משאבת הגה כוח לגעת ברכב שלכם לעולם!!! לדעתי - הוא דפק את הרובוט והחמיר את הנזילה שהיתה לפני.. במשך השבוע הרוויחו ממשפחתי - רכבת ישראל, נהגי מוניות מטורפים והרבה בתי קפה באיזור הצפון. לסיכום - תודה לכל העוזרים ולפארס מהמוסך שדיבר איתי השבוע יותר מאישתי ![]() וכמובן - לפורום הנפלא ולמר רפי לין כמובן. נתראה בשמחות ערב טוב |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2010
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: ספייס ELX ידני 16V
הודעות: 120
|
בשעה טובה ומוצלחת
מקווה שיש אחריות על מה שבוצע, עדכן אותנו איפה הרכב טופל , לא כל כך הבנתי. תודה לרפי לוין - אחד האנשים הנהדרים תודה גם לנציג סמל"ת שהתערב ועזר- ובהצלחה! כי יש עוד מלא מה לעשות בתחום השירות והמקצועיות בפיאט. שבוע טוב |
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד