מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפולו שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

נפלאות הווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 19-01-12, 13:49   #1
opencan
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: XTZ
הודעות: 23
שיפוץ סטרטר בפונטו שנת 2000

יש ברשותי פונטו XTZ מודל 2000 שלפי הערכת החשמלאי רכב נדפק לה הסטרטר.
(האוטו לא מניע, כן מניע בדחיפה, יש אורות, אין בעיות בנסיעה יותר מידי, הסליל הצתה והאלטרנטור הוחלפו ע"י בעלי מקצוע אמינים לפני חצי שנה לערך ומטה, יש קולות החלקה בהתנעה, בזמן האחרון זה קורה יותר ויותר)

יש לי כרגע את האופציה לקחת סטרטר מפירוק שאם ימצא אחד מתאים יעלה סביב ה150 שקל פלוס 150 שקל עבודה.
אחד משופץ עולה 650 אחרי עבודה במקום אחד, 700 בשני ובמוסך שמשון 800 ש"ח. עקב נסיון העבר אם כבר האופציה הזו אז אני אלך למוסך שמשון ואשן בשקט.

האופציה השלישית, שהיא הסיבה שאני כותב את ההודעה הזו, היא להחליף ולשפץ את העסק לבד.

בענייני רכבים אני לא שיא הגאונות אבל אני כן מבין דבר או שלוש בחשמל וסומך על היכולת הטכנית שלי.

כמה מסובך להוציא את הסטרטר ולהחזיר אותו? איפה הוא בכלל יושב?
אם אני מוציא את הסטרטר אני אוכל להניע את האוטו בדחיפה? (כדי להגיע איתו למוסך במקרה הצורך)
יש משהו ספציפי שאני צריך לדעת לגבי שיפוץ סטרטר או שזה רק לנקות את כל האיכסה עם נייר זכוכית עדין, לשמן איפה שצריך ולהחליף פחמים אם צריך?


תודה רבה
opencan מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 19-01-12, 14:29   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
אני הייתי קונה מפירוק ב-150 ויבדק על המקום
הרכבה סה"כ 3 ברגים בוקסה 13
אין צורך לשלם כל כך הרבה כל האוטו שווה 800 ש"ח
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-01-12, 15:38   #3
JEF
Junior Member
 
האווטאר של JEF
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: מרכז(יהוד)
הגלגלים שלי: הונדה
הודעות: 8
שלח הודעה דרך ICQ ל JEF
צטט:
במקור פורסם על ידי opencan צפה בהודעה
יש ברשותי פונטו XTZ מודל 2000 שלפי הערכת החשמלאי רכב נדפק לה הסטרטר.
(האוטו לא מניע, כן מניע בדחיפה, יש אורות, אין בעיות בנסיעה יותר מידי, הסליל הצתה והאלטרנטור הוחלפו ע"י בעלי מקצוע אמינים לפני חצי שנה לערך ומטה, יש קולות החלקה בהתנעה, בזמן האחרון זה קורה יותר ויותר)

יש לי כרגע את האופציה לקחת סטרטר מפירוק שאם ימצא אחד מתאים יעלה סביב ה150 שקל פלוס 150 שקל עבודה.
אחד משופץ עולה 650 אחרי עבודה במקום אחד, 700 בשני ובמוסך שמשון 800 ש"ח. עקב נסיון העבר אם כבר האופציה הזו אז אני אלך למוסך שמשון ואשן בשקט.

האופציה השלישית, שהיא הסיבה שאני כותב את ההודעה הזו, היא להחליף ולשפץ את העסק לבד.

בענייני רכבים אני לא שיא הגאונות אבל אני כן מבין דבר או שלוש בחשמל וסומך על היכולת הטכנית שלי.

כמה מסובך להוציא את הסטרטר ולהחזיר אותו? איפה הוא בכלל יושב?
אם אני מוציא את הסטרטר אני אוכל להניע את האוטו בדחיפה? (כדי להגיע איתו למוסך במקרה הצורך)
יש משהו ספציפי שאני צריך לדעת לגבי שיפוץ סטרטר או שזה רק לנקות את כל האיכסה עם נייר זכוכית עדין, לשמן איפה שצריך ולהחליף פחמים אם צריך?


תודה רבה
*** חפש בין מוסכים איפה שיפוץ הכי זול ו פירוק,ארכבה לבד
JEF מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-01-12, 15:38   #4
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
מתנע (סטרטר) משופץ

מתנע משומש מפרוקי רכב עשוי להיות במצב טוב ומצד שני עלול להיות לקראת סוף חייו ועם שחיקת חלקים גדולה.
המוסכי פיאט מורשי היבואן (וגם מוסך שמשון כמובן) רוכשים את המתנעים והאלטרנטורים המשופצים ממשפץ מוסמך ע"י היבואן, סמל"ת, שעומד בסטנדרטים גבוהים של איכות עם אחריות טובה למוצריו והאחריות מקיפה למימוש בכל מוסכי פיאט שברחבי ישראל.
כעת יש לך את כל הנתונים כדי להחליט מה ואצל מי.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043

נערך לאחרונה על ידי רפי לין : 19-01-12 ב 22:38.
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-01-12, 19:39   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
מי צריך את סמל"ת או מוסך מרכזי, כדי להחליף סטרטר בפונטו ?.
800 ש"ח ?. חברים נא לא להגזים.
לפי המחירון שנמצא בידי של אחד מבתי העסק לשיפוץ מכלולים, שהוא גם "יבוא ושיפוץ של חלקי חשמל ומיזוג לרכב " מחיר הסטרטר המדובר, משופץ עם שישה חודשי אחריות הוא 300 ש"ח.
אם תרצה אזמין לך ולאחר חצי שעה עד שעה יגיע.
העסק עליו אני מדבר, הוא משפץ מוסמך. מספק חלקים לאלבר, דייהו מרכזי, יפנאוטו מרכזי של סוברו ועוד מוסכים וחשמלאים רבים אחרים.
העסק אינו מוכר ללקוחות מזדמנים. מחיר העבודה אצל חשמלאי, היא 100 ש"ח ובמקומות יקרים 150 ש"ח. כמובן שאת הסטרטר התקול יש להחזיר במקום המשופץ. במידה ששמזמינים חדש לא מחזירים את הישן.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 19-01-12 ב 19:41.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-01-12, 22:32   #6
opencan
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: XTZ
הודעות: 23
תודה רבה על העזרה.

יאיר, איפה הסטרטר ממוקם?
JEF, חיפשתי קצת, השאלה היא אם לשפץ לבד, להרכיב לבד, לקנות מפירוק או לקנות משופץ.
רפי, תודה על הנתונים.
דוד, לאן אפשר להזמין את החלק במקרה הצורך?
opencan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-01-12, 22:45   #7
JEF
Junior Member
 
האווטאר של JEF
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: מרכז(יהוד)
הגלגלים שלי: הונדה
הודעות: 8
שלח הודעה דרך ICQ ל JEF
מאחורי מנוע קלפי קיר אש
JEF מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-01-12, 22:50   #8
opencan
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: XTZ
הודעות: 23
צטט:
במקור פורסם על ידי JEF צפה בהודעה
מאחורי מנוע קלפי קיר אש
סלח לי אבל אין מושג מה זה :-X
opencan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-01-12, 14:19   #9
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
http://punto.org.pl/zrobtosam/model176czylimk1/56

יש לך פרויקט של פירוק ושיפוץ עכשיו נראה אותך גבר
הסטרטר נמצא בחלק האחורי של הבלוק מצד ימין ועליון אם אתה עומד מול המנוע
ומחובר להוזינג (בית) הגיר
תצטרך לפרק את המצבר שיהיה לך נוח
בורג אחד נמצא בחיבור על האוזינג ן-2 נמצאים על הסטרטר מהצד השני
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-01-12, 16:21   #10
opencan
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: XTZ
הודעות: 23
צטט:
במקור פורסם על ידי yair068 צפה בהודעה
http://punto.org.pl/zrobtosam/model176czylimk1/56

יש לך פרויקט של פירוק ושיפוץ עכשיו נראה אותך גבר
הסטרטר נמצא בחלק האחורי של הבלוק מצד ימין ועליון אם אתה עומד מול המנוע
ומחובר להוזינג (בית) הגיר
תצטרך לפרק את המצבר שיהיה לך נוח
בורג אחד נמצא בחיבור על האוזינג ן-2 נמצאים על הסטרטר מהצד השני
ננסה, מה יש להפסיד?


תודה רבה
opencan מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שיפוץ ראש מנוע פונטו S60 מודל 2000 עשה זאת בעצמך mechtech פונטו - טכני 68 03-02-17 15:33
קוואדרינרי בפונטו 2000 Kfirz פונטו - טכני 2 21-10-09 01:09
טרינרי בפונטו 2000 Kfirz פונטו - טכני 8 07-10-09 04:16
אזעקה META בפונטו XTZ שנת 2000 Kfirz פונטו - טכני 10 23-09-09 01:23
משאבת מים (של המגבים) בפונטו שנת 2000 פורום הגראז' 2 16-08-07 00:49


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:44.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד