![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
|
נורת מצבר דולקת - פונטו דור1 2000
שלום חברים ושבוע טוב,
הנעתי היום את הרכב בערב, כל הנורות כבו כרגיל לאחר ההנעה ולפתע נורת המצבר נדלקה וסירבה להכבות. לאחר שהנעתי אותו פעמיים ראיתי שהבעיה לא נעלמת והנורה נשארת דולקת לאחר ההנעה. מה יכולה להיות הבעיה? והאם הבעיה מחייבת גרירה למוסך? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
השבוע כבר עניתי על שאלה כזאת בפורום, עשיתה חיפוש?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
ערב טוב RA20...
דבר ראשון ולפני הכול - בדוק שהרצועה של האלטרנטור אינה קרועה. אם שללת את זה, הבעיה כנראה באלטרנטור עצמו. מניסיון העבר, ככל הנראה נפרצה דיודה בפרסה, אבל לא מחייב. זה יכול להיות גם ווסת. לבדיקה אמינה, אני מציע לך בחום לגשת ל "אוטו-סטרט" בחולון. הם יגידו לך בחמש שניות מה הבעיה וגם התיקון יהיה ממש לא יקר יחסית לאחרים.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) נערך לאחרונה על ידי davidka : 11-12-10 ב 22:43. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
|
אהלן דוד,
להגיע לאוטו סטרט חולון אני לא יכול להגיע, אני גר בצפון. הרצועה של האלטרנטור לא קרועה, היא מסתובבת והאלטרנטור גם מסתובב (הארתי עם פנס בפנים וראיתי). ניסיתי להניע שוב והמנורה לא דלקה הפעם אך ברגע שהעליתי טורים המנורה שבה לדלוק. מה יכולה להיות הבעיה? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
פה ענית סופית על הבעיה: פרסת דיודות נפרצה.
הייתה לי בדיוק אותה תקלה בדייהו שמכרתי לפני 3 חודשים. בטורים נמוכים המנורה הייתה כבויה, בשלב מסויים בזמן נסיעה כשהייתי מעלה סל"ד לכיוון 3000 - הייתה מתחילה להידלק וגם לשחק, פעם לדלוק ופעם לכבות.. הצלחתי למשוך עם התקלה קרוב לחודש, עד שהיא הפכה לדי קבועה והמצבר כבר גסס.. אוטוסטרט מיד קבעו שזו הפרסה. (האמת שלא הצטרכתי אותם, אבא שלי מההתחלה אמר שזו הבעיה אבל רציתי להיות בטוח סופית). אין הרבה מה לעשות, רק לשפץ או להחליף במשופץ. עצתי לך לשפץ את שלך, אם יש לך זמן לחכות כמובן.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
|
אז לגרור למוסך או לנסוע ברכב? (20-25 דק' נסיעה).
כמה תיקון כזה יכול לעלות? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
בוקר טוב!
אין שום בעיה לנסוע "על המצבר" אפילו חצי יום, כל עוד המצבר טעון טוב בתחילת הנסיעה. חשוב להימנע מלהפעיל צרכנים בולעי חשמל כגון: מערכת סטריאו עם מגברים, מפשיר אדים, מזגן, חלונות חשמליים, אורות וכו'. עלות אלטרנטור משופץ היום לדעתי לא פחות מ- 700-800 ש"ח. בהצלחה
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
|
תודה רבה דוד,
אכן מה שאתה אומר נכון, דיברתי עם כמה חשמלאים ורובם אמרו שזה 90% אלטרנטור דפוק אבל לבוא לבדיקה ובמידה וזאת הבעיה אז יש לבצע החלפה למשופץ. אמרו לי לבוא בנסיעה למוסך ואין צורך לגרר ובמידה ויצטרכו להחליף אלטרנטור זה יעלה מינימום 500 שקל, יותר לכיוון של 800 אפילו. איזה באסה... מישהו מכיר חשמלאי טוב ואמין! בצפון (נהריה-עכו) שאפשר ללכת אליו? וחבר'ה, סעו בזהירות, מסוכן המזג אוויר הזה, כבר ראיתי 4 תאונות הבוקר הזה. נערך לאחרונה על ידי r.a20 : 12-12-10 ב 12:07. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
רני כבר המון בעיות יש לך ברכב הזה אה?
מזג אויר זוועה אבל שמתי לב שהרכב נוסע הרבה יותר טוב בחורף ותגובת המנוע הרבה יותר טובה האם זה קשור לזה שהדלק קר יותר? קראתי פעם משהו על זה |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
chesh מה המצב?
![]() אכן, ביצועי מנוע אטמוספרי (ללא גידוש) מושפעים לטובה בעקבות התקררות מזג האוויר והגורם לעלייה בביצועים הוא רק האוויר הקר יותר. כשהאוויר קר יותר, המולקולות שלו דחוסות יותר וכך, בפעולת היניקה של המנוע, הוא מצליח לשאוב יותר אוויר. החיישנים מזהים יותר אוויר ונותנים במקביל עוד דלק על מנת לשמור על היחס הנכון וכך מתקבלת בערה חזקה וכוח רב יותר. הקטע עם הדלק הוא דווקא הפוך: ככל שהדלק קר יותר - כך הוא מתפקד רע יותר והדבר נראה בבירור במנועי דיזל.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| צריכת דלק מוגזמת. פונטו דור1 שנת 2000 | r.a20 | פונטו - טכני | 8 | 17-07-10 21:47 |
| חריקות בעת עליה על במפרים - פונטו דור1 שנת 2000 | r.a20 | פונטו - טכני | 2 | 04-08-09 09:44 |
| אור במצת סיגריות פונטו דור1 שנת 2000 | r.a20 | פונטו - טכני | 1 | 21-03-09 00:41 |
| נורת מצבר דולקת - פונטו 2000 לא ספייס | r.a20 | פונטו - טכני | 6 | 02-03-09 02:16 |
| נורת מצבר שנדלקת בלוח השעונים - פונטו 2000 | lag5 | פונטו - טכני | 2 | 01-03-09 21:28 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד