![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 297
|
טריקת ראש מנוע
האם משהו יודע מה הטריקה של הראש מנוע
וגם של הגיר {עם יש} תודה |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
טורק ראש מנוע: 30 ניוטון/מטר. זהה בשני סוגי המנועים (8/16 שסתומים)
אחרי הטורק, סבב של 90 מעלות לכל הברגים ואחר כך עוד סבב של 90 מעלות. כמובן שכל סבב חייב להיעשות בסדר הנכון של הברגים.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) נערך לאחרונה על ידי davidka : 09-12-10 ב 00:57. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
דוד הסגירה שאתה מציע אני עושה אותה ידנית ללא טורק
השאלה עם טורק זה זהה בסגירה נוספת של פעמיים 90מעלות או שהטורק נותן סגירה אחת |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
היי יאיר,
טורק ראשוני חייב להיעשות והוא מינימלי. שומרים אותו על 30 N/M בכדי להימנע מעיוותים בראש שיכולים להיגרם גם אם אתה סוגר בסדר הנכון. לאחר טריקת כל הברגים ב-30, אתה לא מתייחס יותר לטורק. במקומו אתה משתמש בידית כוח עם סקלת מעלות (אם יש לך כזו, ב"אגד" חובה להשתמש בה. מי שנתפס סוגר לפי העין - חוטף קנס רציני) ואיתה אתה סוגר 90 מעלות סבב שלם ואחריו עוד סבב של 90 מעלות. זו הסגירה. טיפ קטן: יש ידיות כוח שבהן אתה מכוון טורק ידוע מראש ומחכה לשמוע את הטקטוק של הידית כשהיא הגיעה לטורק שכיוונת. אבל יש ידיות אחרות שיש להן סקאלת כוח שעולה ככל שאתה סוגר. סוג מיושן יותר אבל דווקא אותו אנחנו צריכים בזמן סגירת 90 + 90, כי רק ככה נדע בסוף הסגירה - בכמה כוח הבורג נסגר סופית, וזה לצורך חיזוק ראש. בידית רגילה לא ניתן לדעת זאת.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 297
|
צטט:
תשלחו לי על הבורות יש טורק שמגיע לקליק שבו אנו מכוונים את הטורק למה הכוונה 90 מעלות ? את הסדר של הטריקה זה לפי השירטוט למעלה? כמה זה ב אינצ'/ליברות את חיבור הגיר מי שעושה קלצ' לא צריך? תודה רבה ושבוע טוב |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
צטט:
אין לי את כוח הסגירה של גיר למנוע. רוב המוסכים לא משתמשים בכלל בטורק-מטר אלא סוגרים בכוח-יד רציני וזהו. 30 ניוטון / מטר = 266 ליברות / אינץ' לנוחותך - אתר יעיל להמרת מידות: http://www.convertworld.com/he/torqu...%98%D7%A8.html
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) נערך לאחרונה על ידי davidka : 12-12-10 ב 12:13. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 297
|
צטט:
אם המכונאי סגר את הברגים בחוזק שעולה על הטורק אז לאחר 500 ק"מ צריך לפתוח ואז לטרוק לפי הסדר? נראה שאני יביא למכונאי טורק הם לא עובדים עם זה שוב תודה |
|
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| שיפוץ מנוע פונטו S55 מנוע 1108 | vadvad | פונטו - טכני | 11 | 10-05-10 15:36 |
| נשם מנוע נוזל מדי פעם מעיד על מנוע חלש? | spoty | פונטו - טכני | 6 | 25-11-08 20:36 |
| כמות שמן מנוע פונטו ספייס 02,מנוע 1245 16 שסתומים | gibson9655 | פונטו - טכני | 11 | 03-10-08 19:11 |
| החלפת מנוע בטיפו או יבוא מנוע | פורום הגראז' | 4 | 20-11-06 20:26 | |
| התקנת מד חום מנוע בפונטו 55 מנוע 1108 {עזרה דחוף} | פורום הגראז' | 3 | 31-03-06 11:18 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד