מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX 2001 ידנית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו קבריו שלי..


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 29-07-10, 03:39   #1
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
בעיה במצבר , אבל אוטו גם מתכבה בנסיעה ?

אז ככה לפי מה שהבנתי שהמצבר שלי מתת גמוור ( לקחתי תרכב לבדיקה ואלטרנטור נמצא תקין )
אבל מצד שני , למה אחרי שאני מניע תרכב בדרדור /כבלים הוא מתכבה באמצע נסיעה ?

חוות דעת שאני סומך עליה אמרו לי שזה אלטרנטור בלי לבדוק ,

אני קצת בדילמה שאני לא ישקיע סתם .

וסתם ככה במידה ומחר אני קונה מצבר חדש/ישן מה כדאי ?

פיאט פונטו SX75 97

לילה טובב לכולם , חיים
מודל סי אי מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 29-07-10, 12:18   #2
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
עדיף מצבר חדש מן הסתם
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-07-10, 13:37   #3
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
מה התוצאה של בדיקת אלטרנטור? כמה V יש בטעינה ?
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-07-10, 14:32   #4
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
Lexxxa וואלה לא ישבתי לבנאדם והסתכלתי , יכול להיות שאלטרנטור תקין רק שהטעינה שלו חלשה ?
וכמה V זה תקין ? יכול להיות שזה אמבוליזר מכבה תרכב ?
מודל סי אי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-07-10, 15:28   #5
רקובי
Senior Member
 
האווטאר של רקובי
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
ראשית, החלף מקלדת. יותר מידי אותיות חוזרות אצלך, וזה מיותררר.

שנית, כבר היו מקרים שבהם מצבר גמור לגמרי גורם לשיבוש מערכת הטעינה, והפיצוי
בסיבובי המנוע, מה אומר שהחלפת המצבר אולי תפתור את הבעיה של כיבוי המנוע.

אם אתה במרכז, אני יודע ש"איש שטח" מגיעים עד אליך עם מצבר במחירים טובים.

תעדכן אותנו בהתפתחויות.
רקובי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-07-10, 18:14   #6
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
14V זה תקין, לא חושב שאמובילייזר קשור פה.

ניסית להניע ולתת לרכב לעבוד בעמידה איזה 30 דקות ?
אם לא תנסה ותראה האם זה עוזר.

יכול להיות שאלטרנטור שלך מספק מתח חלש מידי, עקב כך המצבר נפרק, ולא נטען כי המתח הזה לא מספיק.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-08-10, 05:26   #7
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
רקובי עזוב תמקלדת זה צרה קטנה ,

אז ככה קניתי מצבר חדש של שנפ ב450 ש"ח ביום חמישי , גם כשקניתי היתה לי הרגשה שזה אלטרנטור בקשתי שיבדוק לי ובאמת היה 14V ,

הכל היה סבבה , חוץ משהיום ( מוצ"ש ) הנעתי תרכב הרכב לא הניע והיית צריך לקחת כבלים , ( יש לצין שזה היה אחרי נסיעה)
מסקנה סתם הלכו לי 450 ש"ח
וכנראה שזה אלטרנטור כמה נזק ? זה ? דברים שאני צריך לדעת ? ולמי הייתם ממליצים לי ( אזור פרדס כץ )

תודה לעוזרים, שבוע טוב
מודל סי אי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-08-10, 07:04   #8
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
יכול להיות גם שיש זליגת מתח בזמן שהרכב כבוי.

גם את זא צריך לבדוק.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-08-10, 16:14   #9
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
Lexxxa הרכב היה כבוי בקושי שעה ואחרי נסיעה , הלוואי זה אבל לא נראלי ,
מודל סי אי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-08-10, 17:43   #10
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
זליגה

כמובן שהכוונה הנה לזליגת זרם ולא זליגת מתח.
תמיד יש זליגת זרם קטנה לזכרונות של רדיו, שעון זמן ומחשבי הרכב וצריך לבדוק שאין זליגת זרם גבוהה מדי, בגלל צרכן חשמלי סמוי שגורם לפריקת המצבר.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיה בהתחממות מנוע בנסיעה !!! עינב פונטו - טכני 7 22-07-10 12:40
אוטו מקרטע בנסיעה מ3.5 טור ומעלה ! geniasa טמפרה - טכני 9 01-08-09 16:33
בעיה במינוס במצבר??? lrl23 פונטו - טכני 11 01-04-09 08:48
בעיה מעצבנת בנסיעה עם מזגן (מריאה) פורום הגראז' 0 29-05-07 18:02
אוטו מתנגד בנסיעה! פורום הגראז' 2 09-01-07 21:03


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:15.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד