מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

AMERICAN POWER
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבת של צילומים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 21-09-06, 21:23   #31
Guest
 
הודעות: n/a
כמובן כמובן.
אבל לי יש מקורות מקצועיים גם כן. ואני לא מאלה שמחכים שמשהו יתקלקל כדי ללמוד עליו
 
ישן 25-09-06, 20:38   #32
Guest
 
הודעות: n/a
חיישן

אז היום אחרי שדחיתי את העניין כמה חודשים, החלפתי חיישן למדה בקופה..

חיישן למדה/חמצן , בעצם חולש על מספר דברים הקשורים לניטור תערובות דלק-אוויר ועוד כל מיני דברים שקשורים לפליטה וכו. החיישן אצלי מסתבר היה מקורי , ז"א בערך בן 10 שנים. ועם 115 אלף ק"מ על השעון, הגיע זמנו, ועדות לכך היא צריכת הדלק המוגזמת [כן אפילו בקופה יש דבר כזה] שדי הציקה לי.

אז ניגשתי למכונאי הוותיק שלי [אותו אחד שכמעט ערפתי לו את הראש אז, ומאז עשינו סולחה] והוא ביצע את המלאכה ללא כל קושי. כל הסיפור עלה 550 שקל עם עבודה.

זהו, צריכת הדלק נורמלית שוב , באיזור ה 1 ליטר ל 8 ק"מ בנסיעה רגועה .

שבוע טוב...
 
ישן 25-09-06, 21:43   #33
Guest
 
הודעות: n/a
קניתי את הרכב ב- 30/07/2001 ומאז חוץ מטיפולים שוטפים הוחלפו החלקים הבאים: (בלאי קצת מואץ, לא?)

חגורת תזמון (פעמיים), מחזיר שמן (פעמיים), צינורות מים למערכת קירור, תושבת קרבורטור, שיפוץ קרבורטור, מצבר (פעמיים), גומיות להגה, גומיות לצריות (כמה פעמים), גומיות לאגזוז (כמה פעמים), מכסה מפלג וחוטי הצתה (פעמיים), החלפת אטם מכסה שתסומים, בלמים אחוריים [תופים], בולמ"ז קדמיים+ אחוריים, החלפת הגה+ תפוחים, מילוי גז למזגן (פעמיים), ניקוי רדיאטור חימום פנימי (פעמיים), פעמון צרייה ימנית, יוניט לחץ שמן, אזעקה, דוד אחורי כפול, קלאץ', רדיאטור, כיוון פרונט (עוד מעט שוב פעם), מיסב אחורי, משולשים קדמיים.
 
ישן 25-09-06, 21:58   #34
Guest
 
הודעות: n/a
הגיע הזמן שאני אטפל ברכבי מבחינת אסטטיקה.
מה אומר הטמבון האחורי שלי הולך לעבור הלחמה + צביעה. כדי לתקן את השבר שהגברת הנחמדה שקניתי ממנה את הרכב עשתה
כל הסיפור יעלה באיזור ה 1000 ש"ח. יחסית הגיוני, וזו הצעה שקיבלתי מפחח מאוד טוב. אני לא ממהר. ואני אבדוק עוד פחחים.

דבר נוסף. הספוילר שלי, החליט שנמאס לו !
צד שמאל איבד אחיזה לחלוטין. התיקון יעלה 60 ש"ח. דבק מיוחד סופר חזק כדי לקבע אותו כמו שצריך במקום.
מסתבר שבמפעל הדביקו אותו לא נכון, איך לא. במקום למלא את כל התושבת בדבק, שמו דבק רק על הקצוות.
נו מילא

זהו לבינתיים.
 
ישן 25-09-06, 22:07   #35
Guest
 
הודעות: n/a
אם כולם מתבכיינים פה, אז גם אני רוצה להתבכיין קצת .
ביום רביעי אני מתכנן להכניס את האוטו למוסך עקב נזילת שמן שניתגלתה לאחרונה ממקום לא ידוע (אבא שלי טוען שזה בא מאיזור הפילטר שמן).
זה דבר די מוזר מכיון שהאוטו עבר לפני פחות מחודש טיפול 60,000, אם אתם זוכרים, וחבל לי שדווקא אחרי טיפול כזה מתגלה נזילה כזאת.
 
ישן 25-09-06, 22:24   #36
Guest
 
הודעות: n/a
אולי לא סגרו טוב את פילטר השמן, אולי נשפך שם שמן. אולי אטם מכסה שסתומים. תכל"ס זה יכול להיות משהו קטן. קורה!.רק תבדוק שהאוטו, דבר ראשון לא מאבד שמן ולא מתחמם ושנית שלא מילאו עודף שמן - תבדוק על מנוע קר בבוקר.

אתה בטוח בוודאות שזה שמן ולא נוזל קירור שאסף לכלוכים בנזילה לאורך הבלוק - כי מעל נמצאת משאבת המים?
 
ישן 25-09-06, 22:55   #37
Guest
 
הודעות: n/a
דבר ראשון, אני עוקב אחר כמות השמן ולא נרשם שום חוסר.
דבר שני, איך בודקים שאין יותר מידי שמן?
דבר שלישי, אני די בטוח בכך שזה שמן בגלל הצבע וגם בגלל שאבא שלי נגע באיזור ממנו נוזל השמן ועל היד שלו היה שמן. לפי דעתי, האופציה הראשונה שאמרת היא האופציה הנכונה שלא סגרו את הפילטר טוב ולכן האוטו יוכנס למוסך כדי לתקן את הבעיה.

תודה רבה לך על העזרה.
 
ישן 26-09-06, 08:56   #38
Guest
 
הודעות: n/a
"איך בודקים עודף שמן" - ההיפך מאיך שאתה בודק אם יש חוסר שמן.

על מדיד השמן יש שתי מגרעות - תחתונה =מינימום ועליונה=מקסימום.
השמן אסור שיעבור את המקסימום שהמנוע קר, על משטח ישר ולאחר שעמד כמה שעות טובות (הקטע של "שעות" הוא מניסיון).

יש בפורומים הרבה דיונים על מה זה "עודף שמן". למיטב ידיעתי בין המינימום למקסימום בפונטו ספייס במנוע ה- 80 זה חצי ק"ג שמן. אני מבין שאם יש ממש קצת מעל המקסימום זה לא נורא. אבל אם יש עודף משמעותי מעל המקסימום זה רע מאוד - פריצת אטמים, נזק לממיר קטליטי ועוד.

בעיקרון אם הפילטר לא סגור טוב ומכיוון שהוא ממש בתחתית המנוע ובצד אז השמן ייזל לרצפה. אם זה המצב אז זו ממש רשלנות של המוסך - האם זה פילטר שמן מקורי ?
 
ישן 28-09-06, 22:40   #39
Guest
 
הודעות: n/a
אכן מדובר בפילטר מקורי. פשוט נראה לי שלא סגרו אותו טוב.
 
ישן 28-09-06, 22:43   #40
Guest
 
הודעות: n/a
נראה או שבדקו במוסך ?
 
 

כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:59.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד