מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי ..


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 03-07-05, 17:53   #1
Guest
 
הודעות: n/a
בעיה בקירור המנוע

hello חבר'ה יש לי בעיה קטנה שהיא גדולה... משום מה המים ברכב {אונו45 שנת 93} נעלמים במהירות שיא - מיכל ליום... וכתוצאה מכך המנוע מתחמם בצורה קטסטרופלית ואני יודע על זה רק כשהנורה נדלקת {כי אין לי מד חום מנוע...} וכשאני עוצר בצד אז גם המים שנשארים איכשהו נשפכים מהפקק {לפי מה שהבנתי זה בגלל הלחץ במיכל} השאלה שלי היא לאן לעזאזל נעלמים המים???? כי אין שום נזילה... ולמה נשפכים לי כל המים..? בנוסף לכך גם המאוורר הפסיק לפעול עכשיו... אולי מישהו ינסה להסביר לי מה קורה פה..?
 
ישן 03-07-05, 20:21   #2
Guest
 
הודעות: n/a
נזילת מיים

לא כל נזילת מיים אתה יכול לראות בעיין. יש להכניס המכונית למוסך ולבצע בדיקת נזילות עי הכנסת לחץ לרדיאטור עם משאבה מיוחדת לכך. באונו שלי נמצאה נזילת מיים מצנורית מתכת אכולה בסעפת היניקה, שפורקה ושלחה לשיפוץ. כמו כן החלפתי רדיאטור שהיה כבר רקוב וכעת הכל תקין. כשיש חוסר מיים רב ברדיאטור, פעולת מאורר הרדיאטור תשתבש כי יוניט החום המפעילו והנמצא בתחתית הרדיאטור מקבל נתוני חום שגויים.
בכל מקרה יש גם לבדוק את פעולת מאורר הרדיאטור. בצע כל זאת מהר לפני שהמנוע יתחמם או ירתח ויגרם נזק נלווה יקר.
בברכה - רפי לין
 
ישן 15-07-05, 18:07   #3
Guest
 
הודעות: n/a
גם אני חוויתי בעיה די דומה

כשרק קניתי את הרכב, היתה נזילה מפקקים קדמיים של המנוע, אלו הוחלפו .
בכל אופן בזמן האחרון יש לי בריחת מים ממערכת הקירור, אני מצאתי כי הם בורחים מהפקק בצורת אדים, אז על מנת לזהות למה, קודם ביצעתי בדיקת לחץ ברדיאטור, הלחץ היה די נורמלי, אולי מעט גבוה מדי.
לאחר מכן בדיקת קומפרסיה של הראש - תקין לחלוטין .
החלטתי לעשות ניקוי רדיאטור (ההוא שקניתי ממנו היה משתמש במי ברז, בקיצור יצא שבכלל החלפתי רדיאטור, שמתי משומש אבל תקין.
הבעיה היא שעדין יש לי בריחה של מים מהפקק.
את הפקק כמובן החלפתי לפני הכל- במקרה שלי, ייתכן שזה מההברגה של מיכל העיבוי, בינתיים אני עוד עם זה שדולף, אבל לא מפריע לי פעם או פעמיים בשבוע למלא עוד קצת מים, לא נורא.
וכמובן שגם זה עד שיימאס ואני אחליט להחליף - אגב אם מישהו יודע על מיכל כזה, תקין - שיפנה אלי בפרטי.
 
 

כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:17.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד