מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי שעה וחצי של ניקיון חיצוני לבראבוו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט 127 שנראתה במשרד הרישוי בחולון


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 03-04-10, 00:07   #1
avi1970
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: אונו 60S 1100
הודעות: 80
בעיית הנעה + רעשים מוזרים מהמנוע

שלום אנשים,

קודם כל מדובר על : אונו 60S 1993 1100 ,
היום בסביבות השעה 11 הנעתי את הרכב ברגיל קצת צ'וק נסעתי עד שמחוג חום הגיע לרבע
הורדתי צ'וק נסיעה רגילה, נסעתי רבע שעה חזרתי לרכב הרכב לא מניע יש סטארטר
לוח שעונים נדלק אבל בהנעה יש רעשים כמו של יריות מהכיוון של המנוע , בסוף לאחר ייאוש
התנעתי את הרכב בדחיפה הכל טוב ויפה, שוב עצרתי חזרתי לרכב שוב לא מתניע ושוב הרעשים,
חשבתי אולי הצפה בגלל שהיה היום יום ממש חם וצ'וק היה משוך הרבה זמן ישר התקשרתי לצביקה קרבורטור האחד והיחיד שתמיד עוזר בעת צרה , אוקיי צביקה ישר אמר לי לבדוק 2 דברים
א. לראות אם חוט הצ'וק נתקע
ב.לנסות להניע עם גז לחוץ בלי פמפום לכמה שניות ולעזוב
אז אופציה א. הייתה תקינה חוט הצ'וק היה משוחרר ואופציה ב. גם לא עזר,
אוקיי שוב הנעתי בדחיפה רק שהפעם הניע אבל עם רעש ממש חזק ומפחיד מכיוון המנוע שלאחר
2 דקות הפסיק וחזר למצב נורמאלי.
אז חזרתי הבייתה אמרתי ננסה להתניע יותר מאוחר אוליי באמת מדובר בהצפה ,
חזרתי לרכב לאחר 5 שעות בהשערה שהכל ירד ואין הצפה יותר עדיין הרעש אותו דבר
מה שהותיר אותי בלחץ אטומי שאכן לא מדובר בהצפה אלא משהו אחר.
רק לציין שאין בעיות בשמן או עשן לבן הכל נראה בסדר גמור.
ראוי לציין שאחרי הנעה נורות האמברקס והמצבר נדלקים.

כל מי שאוליי יודע מה יכול להיות הרעש ? מאיפה הוא מגיע ? מה עלות תיקון? האם מדובר במצבר? (משנת 2007) בעיות חשמל אני יודע שקשה דרך פורום ושצריך לשמוע את הרעש כדי לדעת
אבל אשמח לכל תשובה

תודה לעוזרים ותודה לצביקה על הנסיון לעזור .
כי אני הולך למוסך יום א' בעז"ה שאני פשוט יהיה מוכן נפשית וכספית.

נערך לאחרונה על ידי avi1970 : 03-04-10 ב 15:15.
avi1970 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 03-04-10, 03:05   #2
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
איזו הצתה יש ברכב? קויל או דיסטרביוטור ?
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-04-10, 12:05   #3
avi1970
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: אונו 60S 1100
הודעות: 80
אין לי ממש שמץ האמת, איך אפשר לדעת?

אגב שכחתי לציין שהמצבר משנת 2007 יכול להיות בעיית מצבר? שומעים את המנוע מנסה להניע אולי באמת אין כוח?

הבנתי שגם יכול להיות בעייה של אלטרנטור למרות שהבנתי שהוחלף לא מזמן

נערך לאחרונה על ידי avi1970 : 03-04-10 ב 13:00.
avi1970 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-04-10, 18:16   #4
צביקה קרבורטור
בעל מקצוע
 
האווטאר של צביקה קרבורטור
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: מיציבושי לנסר
הודעות: 147
Thumbs up חשד לרצועה שנקרעה ולכן אלטרנטור לא טוען !

אבי שלום רב !
קיבלת תגובה מפורטת בקארס פורום !
החשד הוא ברצועה שנקרעה, שבגללה נורת הטעינה ומנורת סימן הקריאה, שהיא סימן אזהרה כללי, ולכן אין לך ברכב כעת טעינה ואין לך קירור של משאבת המים המסתובבת בעזרת רצועת האביזרים, המסובבת מדחס, אלטרנטור ומשאבת מים.
אין לנסוע עם הרכב, יש חשד שחלקי הרצועה עפו, ועלולים לחדור לחגורת הטיימינג.
יש להחליף רצועה במקום, או לגרור את הרכב למוסך.
נא רד לרכב ובדוק עכשו, האם אבחנתי קרובה למציאות, וחזור לעדכן בפורום.
בברכה
צביקה
__________________
צביקה קרבורטור
נתניה
נייד :054-4861318
צביקה קרבורטור מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-04-10, 19:03   #5
avi1970
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: אונו 60S 1100
הודעות: 80
אני כותב את התגובה גם פה מקארס פורום :
אוקיי צביקה ,ירדתי לבדוק ברכב אם אכן כל הרצועות קיימות ומצאתי חתיכת רצועה קרועה דקה שכתוב עליה המספר מידה שהוא :

15240 (MADE IN USA) זה מה שכתוב ומצאתי אותה תלוייה על מדיד השמן מצורף תמונות שלה.
בדקתי גם את 2 הרצועות ליד האלטרנטור שניהם במקום שלהם מחוזקות ובסדר, מה הכוונה רצועת אביזרים ואיפה היא נמצאת
ליד האלטרנטור או איפה שמדיד השמן קרוב לטיימינג?http://yfrog.com/4cdscn2035j http://yfrog.com/7bdscn2037tj http://yfrog.com/78dscn2036j
אגב בהנעה ע"י הדחיפה הרכב נסע רגיל ולא התחמם זאת אומרת נסיעה נורמאלית לחלוטין
האם לסוע מחר להחליף את הרצועה במוסך?
avi1970 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-04-10, 20:05   #6
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
צביקה, באונו משבאת מים כמו בבראבו/ה מופעלת ע"י רצועת אביזרים ולא ע"י רצועת טיימינג?
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
רעשים מוזרים hgt שחפיתי פונטו - טכני 3 02-10-09 15:20
רעשים מהמנוע - חלק ב' dodihob פונטו - טכני 3 06-04-09 02:07
רעשים מהמנוע dodihob פונטו - טכני 30 18-02-09 18:25
רעשים מהמנוע בעומס רב (1100) Amit פונטו - טכני 0 03-09-08 15:14
רעשים מוזרים מאחורה gingel פונטו - טכני 2 03-02-08 18:59


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:46.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד