מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > פיאט כללי
עקוב אחרינו ב-RSS

פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קצת מסלול בימי מסלול
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 17-09-06, 00:44   #1
Guest
 
הודעות: n/a
Double Clutching - מומלץ? מישהו משתמש?

אם כן, השאלה נמצאת בכותרת.
סוגיה שיצא לי לחשוב עליה, אחרי דיון עם מכר חדש.

בעת הורדת הילוכים, מעבר לאצבע-עקב (Heel and Toe), האם מומלץ לבצע לחיצה כפולה על המצמד? כלומר אחת להוציא את ההילוך, והשניה ע"מ לשלב את ההילוך החדש (נמוך יותר).

אני אוסיף ואומר שאני מבצע אצבע-עקב בכל הורדת הילוכים. התרגלתי כבר, והנסיעה חלקה הרבה יותר מבעבר. היתרונות של זה בנסיעה ספורטיבית מעבר לנסיעה מנהלתית ברורים.
עוד אוסיף, שניסיתי עכשיו (ממש עכשיו) לבצע לחיצות כפולות על המצמד, ובחירת ההילוך החדש קשה מעט, מאשר עם אני עושה זאת עם לחיצה אחת על המצמד.

דעתכם ?
 
הגב עם ציטוט
ישן 17-09-06, 09:29   #2
Guest
 
הודעות: n/a
תגובה

גדעון, אין טעם להשתמש בדאבל-קלאץ' כאשר ממילא אתה עושה HEEL AND TOE. פעם בתיבות ההילוכים היותר פרימיטיביות , הסנכרון לא היה מי יודע מה , גם במירוצי מכוניות השתמשו בזה וגם במשאיות מאוד כבדות שכל מערכות הגיר שם היו מסורבלות וקשות לסנכרון.

יש מיתוס ענק סביב כל העניין הזה. שמעתי המון נהגי מירוץ מהעבר מדברים על העברות הילוכים חלקות ונחש מה? אחוז אחד מהם השתמש בדאבל-קלאץ'. אני אפילו זוכר את מריו אנדרטי אומר " sometimes i dont use the clutch at all" .

שיטת העקב-אצבע היא האבולוציה של הדאבל. , בליפ דה תרות'ל וכו, היא הכי נוחה והכי אפקטיבית. הבעיה היא שיש מכוניות שהמרחק בין הדוושות לא אופטימלי ואז כל העסק קצת מתחרבן. ב RSI למשל הדוושות היו כל כך צמודות אחת לשנייה שזה הפך אצלי לטבע שני שם. ומאז דבקתי בזה ... בקיצור, דאבל קלאץ' זה היסטוריה..
  הגב עם ציטוט
ישן 17-09-06, 19:00   #3
Guest
 
הודעות: n/a
הדוושות גם אצלי מאוד קרובות.
מה שאני עושה זה לא אצבע-עקב אפילו. יותר כמו אצבע-שאר חלק הרגל הימני.
פיסית הרגליים שלי גדולות מידי כדי לבצע אצבע-עקב. אני עושה את אותה הפעולה, אבל ללא העקב :P
  הגב עם ציטוט
ישן 20-09-06, 11:08   #4
Guest
 
הודעות: n/a
אולי בפיאט זה היסטוריה. בפיג'ו זה ההווה

ב205 שלי חובה להשתמש בדאבל קלאץ' באופן תדיר, היות וההילוך הראשון ללא סינכרון ולא נכנס כל עוד הרכב בתנועה. כאשר הרכב בתנועה איטית ורוצים בכל זאת הילוך ראשון - חובה לעשות דאבל קלאצ' כדי שיכנס. מה שכן, זה הדביק אותי גם לכניסה חלקה יותר משלישי לשני.

טוב, אבל זה פיג'ו. בפיאט האוטומטית לא היו לי בעיות כאלו
  הגב עם ציטוט
ישן 24-09-06, 16:31   #5
Guest
 
הודעות: n/a
אצבע - עקב ? מישהו יכול לפרט ?

עידן.
  הגב עם ציטוט
ישן 24-09-06, 18:54   #6
Guest
 
הודעות: n/a
תגובה

עוד על הטכניקה ביתר פירוט.. במאמר הנ"ל..

http://www.edmunds.com/ownership/how...2/article.html
  הגב עם ציטוט
ישן 24-09-06, 19:27   #7
Guest
 
הודעות: n/a
אויי כמה חבל שהפונטו שלי אוטומטית, מה זה הייתי רוצה לעשות את הדברים האלה. לא נורא, אני מקווה שהאוטו הבא שלי יהיה יותר ספורטיבי וידני כמובן.
  הגב עם ציטוט
ישן 24-09-06, 20:17   #8
Guest
 
הודעות: n/a
אחלה מאמר ניר.

חברה, תתחילו לתרגל.
  הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:40.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד