![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
ואריאטור לפונטו HGT
מה מומלץ לעשות עם הואריאטור ? האם היצרן יודע מהבעיה ?איזה פיתרון הכי זול?
תודה |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
ואריאטור
גדעון תודה!
הבנתי את הבעיה אבל ממה שאני מבין ישנה בעיה סידרתית במנועים הללו ובפיאט לא עושים דבר ואנו צריכים לשאת את המחיר. למה שלא ניתאגד ונפנה לפיאט על מנת שיפתרו את הבעיה אחת ולתמיד.כמו כל יצרן שמכבד את עצמו! ולא שניצטרך כל 15.000ק"מ לבצע תיקון יקר מאד! היו ברשותי רכבי יפניים עם ואריאטור ומעולם לא היתה בעיה כלשהיא למרות שעשיתי 150.000ק"מ תודה רמי |
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
היה כבר ניסיון לפניה לפיאט איטליה בבקשה לפתור את הבעיה.
לא הלך כפי שניתן לראות. אם זאת, הרכב כבר ירד מפס היצור לפני הרבה זמן, והאמת אני לא יודע אם בדור ה 2B הבעיה גם קיימת. לא שזה משנה כי הרכב לא יובא לארץ. בכל מקרה, לא רק אצלנו יש את הבעיה. בעלי ברקטה, ו147 גם נאלצים להתמודד עם הוריאטור הזה, מפני שזהו אותו מנוע. כמו שהרס"ר שלי תמיד אומר "זה מה יש" המשפט הזה יכול לסיים, ולפתור כל ויכוח או בעיה אני מניח... Welcome to the club (תרתי משמע) |
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
זה שהרכב ירד מפס הייצור זה עדיין לא פותר את יצרן הרכב מלפתור את הבעיה הסידרתית במנוע ! להפך הוא מחוייב כלפי הלקוחות בתיקון הפגם ייצור שהוא סידרתי וידוע! זה ניקרא (RECALL) אני מכיר בחברות אחרות יפניות שמכבדות את עצמן שהיתה להם בעיה כלשהיא גם בדגם שייצורו הופסק , הם שיפרו את החלק הפגום כדי לשמור על הלקוחות שלהם.
אני מיתכוון לפנות בכל מיקרה לפיאט באיטליה וליבואן בארץ תודה |
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תעדכן אותנו.
אם יש משהו שיכול לגאול אותנו, ואם תצליח, אני חושב שכולנו נשמח
|
|
|
#7 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
יישר כוח!
|
|
|
#8 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
ואריאטור
תודה לכולם על התגובות החמות אני אעדכן אתכם בשימחה על כל התפתחות. ובמידה ואצטרך אתכם לצורך הגברת הלחץ על החברה.
תודה |
|
|
#9 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
fiathgt חבל לך על המאמץ היה ניסיון בעבר להפעיל לחץ על האיטלקים בעניין של הוריאטור של ה HGT אתם צריכים להבין שבשביל לפתור את הבעיה צריך לשנות את המנוע ולא את הוריאטור הוריאטור הזה עם אותו מספר קטלוגי קיים בדגמים אחרים של אלפא ופיאט ושם הוא עובד בלי להרעיש שנים רבות הבעיה ב HGT זה תכנון לקוי של תעלות השמן שמובילות את השמן לוריאטור ואז הוא נשאר ללא שימון של שתי שניות בערך כשהמנוע קר והשמן ירד לאגן השמן בגלל שהרכב עמד והרעש הוא כתוצאה של זמן הגעת השמן לוריאטור לכן זה לא עוזר שמחליפים את הוריאטור והרעש חוזר אני רק חייב לציין שחוץ מהרעש אין שום בעיה והרכב יכול לנסוע שנים רבות ללא בעיה.
|
|
|
#10 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מדוע לא חושבים על הלקוחות וגורמים להם לנזק כספי! ושנית שיחשבו על פיתרון אחר? בגלל זה הם המהנדסים בפיאט ועל זה שילמנו קשקנינו את הרכב! מיותר לציין כי גם אצלי הבעיה קיימת.
וגם אני לא מתכוון לשתוק. אם כולנו ניתאחד כמו שFIATHGT כתב וניכתוב ליבואן לסמל"ת וגם לאיטליה אז אני בטוח שמישהו יתעורר חברים קדימה בואו ניתאחד כי אז נהיה חזקים ונעמוד כיחידה גדולה . FIATHGT אני איתך במאבק. |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד