![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
ספייס,המחשב לא מתאפס
באתר יש מדריך איפוס לפונטו דור ראשון ראיתי שאנשים כתבו שזה עבד להם גם בפונטו ספייס
היום נסיתי לאפס ופעלתי לפי השלבים המצוינים ולא התאפס לי המחשב ??למישהו יש רעיון למה?? פונטו ספייס 2002 ידני 60כ"ס |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
משורר הפורום
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
|
מה בדיוק עשית?
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד". טום ונדרבילט. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
פעלתי לפי הודעה זו שהייתה בפורום לאחרונה
How to reset the ECU
-------------------------------------------------------------------------------- To reset an ecu, put the key in the ignition set to on but the car not started, disconnect both battery terminals and with a spanner if not enough slack touch them together, this will complete the circuit and remove all electrical energy within your cars ecu (the alternative is to disconnect and leave overnight...). You then reconnect the battery. you start the car and do not touch the pedals while the engine get to optimum temperature (wait for the rad fan to come on the second time) you then switch off. Switch on again and you can drive the car however keep the revs below 4,000rpm for the first 20 miles as you need lambda settings to map the higher rev range... after 20 miles the car is now reset and you can drive it as an italian car should be driven. (if you thrash from the go, after 4,000rpm the ecu cannot read the emmissions so will go lean most likely) כיצד לאפס את מחשב הרכב כדי לאפס את המחשב, הכנס את המפתח לסוויץ סובב אותו שידלקו הנורות אבל לא להניע את הרכב. נתק את שני הקטבים מהמצבר וחבר בינהם למס'שניות . פעולה זו תסגור מעגל ותסיר כל השראה שיש במערכת ( האפשרות השניה היא להשאיר מנותק למשך הלילה) כעת חבר את הקטבים למצבר. הנע את הרכב אולם לא לגעת בדוושת הגז כלל. המתן עד שהמנוע יגיע לטמפ' האופטימלית (המתן ללהפעלת מאוורר הרדיאטור פעם שניה ) כבה את המנוע. הנע שוב וכעת ניתן לנהוג ברכב אולם אסור לתת למנוע לעלות מעל 4000 סל"ד לאורך נסיעה של 30 ק"מ הראשונים, זאת כדי לאפשר לחיישן הלמבדה ללמוד את תחום העבודה האופטימלי שלו. לאחר 30 ק"מ המע' מאופסת וכעת המנוע יפעל כפי שצריך . הגבלת סיבובי המנוע חיונית משום שמעל 4000 סל"ד החיישן לא יכול לקרוא את פליטת הגזים עשיתי כמו ההודעה הזו אני חברתי הקטבים של המצבר למשך 3 דקות אולי לא מספיק?? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
משורר הפורום
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
|
אני לא מכיר את השיטה הזו, אני לא הייתי מנתק את המצבר בזמן שהסוויץ' דולק.
מה שכן, אתה יכול לנתק את המצבר, לאחר מכן לפתוח סוויץ' ע"מ לרוקן קבלים ולסגור את הסוויץ. אח"כ לחבר את המצבר מחדש. אפשרי גם לנתק את המצבר למשהו כמו 10-15 דק'. מה בדיוק אתה רוצה לאפס? ייתכן והמחשב אופס אך התקלה אותה אתה מנסה למחוק עדיין קיימת. תוכל לפרט על הבעייה?
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד". טום ונדרבילט. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
הבעיה היא
הבעיה היא שלפני כשבוע החלפתי את המצבר
ברגע שחבר המצבר ש והתנעתי נדלקה לי נורה של כרית האוויר נורה אדומה אמר לי המוכר שזה קורה בספייס וצריך איפוס אני מנצרת עלית והמוסך המורשה שהיה בנצרת נסגר לא יודע עדיין הסיבה האמתית והמורה הקרוב זה בחיפה אז אמרתי למה לא לחסוך קצת ולנסות לאפס לבד |
|
|
|
|
|
#6 |
|
משורר הפורום
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
|
אני מסכים איתך שיש מקרים שכדאי לנסות לבד.
בכל מקרה, אם כל מה שעשית לא פתר את הבעייה הגיע הזמן להתקדם. (אני יוצא מנק' הנחה שהמחשב כבר אופס) בדוק את הפיוז של כרית האוויר, ייתכן שהוא נשרף משום מה.
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד". טום ונדרבילט. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| איפה נמצא חיבור המחשב בפונטו דור שני? | ollydump | פונטו - טכני | 15 | 30-09-09 11:48 |
| פונטו ספייס דינמיק 2004 מצבר 55 אמפר משגע את המחשב | snunitb | פונטו - טכני | 2 | 30-07-09 03:32 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד