מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אונו שנת 94
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 16-10-09, 01:11   #1
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
ספייס,המחשב לא מתאפס

באתר יש מדריך איפוס לפונטו דור ראשון ראיתי שאנשים כתבו שזה עבד להם גם בפונטו ספייס
היום נסיתי לאפס ופעלתי לפי השלבים המצוינים ולא התאפס לי המחשב ??למישהו יש רעיון למה??
פונטו ספייס 2002 ידני 60כ"ס
ברא מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 16-10-09, 01:16   #2
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
מה בדיוק עשית?
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-10-09, 01:40   #3
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
פעלתי לפי הודעה זו שהייתה בפורום לאחרונה

How to reset the ECU
--------------------------------------------------------------------------------
To reset an ecu, put the key in the ignition set to on but the car not started, disconnect both battery terminals and with a spanner if not enough slack touch them together, this will complete the circuit and remove all electrical energy within your cars ecu (the alternative is to disconnect and leave overnight...).
You then reconnect the battery. you start the car and do not touch the pedals while the engine get to optimum temperature (wait for the rad fan to come on the second time) you then switch off.
Switch on again and you can drive the car however keep the revs below 4,000rpm for the first 20 miles as you need lambda settings to map the higher rev range... after 20 miles the car is now reset and you can drive it as an italian car should be driven.
(if you thrash from the go, after 4,000rpm the ecu cannot read the emmissions so will go lean most likely)

כיצד לאפס את מחשב הרכב
כדי לאפס את המחשב, הכנס את המפתח לסוויץ סובב אותו שידלקו הנורות אבל לא להניע את הרכב.
נתק את שני הקטבים מהמצבר וחבר בינהם למס'שניות . פעולה זו תסגור מעגל ותסיר כל השראה שיש במערכת
( האפשרות השניה היא להשאיר מנותק למשך הלילה)
כעת חבר את הקטבים למצבר.
הנע את הרכב אולם לא לגעת בדוושת הגז כלל.
המתן עד שהמנוע יגיע לטמפ' האופטימלית (המתן ללהפעלת מאוורר הרדיאטור פעם שניה )
כבה את המנוע.
הנע שוב וכעת ניתן לנהוג ברכב אולם אסור לתת למנוע לעלות מעל 4000 סל"ד לאורך נסיעה של 30 ק"מ הראשונים,
זאת כדי לאפשר לחיישן הלמבדה ללמוד את תחום העבודה האופטימלי שלו.
לאחר 30 ק"מ המע' מאופסת וכעת המנוע יפעל כפי שצריך .
הגבלת סיבובי המנוע חיונית משום שמעל 4000 סל"ד החיישן לא יכול לקרוא את פליטת הגזים



עשיתי כמו ההודעה הזו אני חברתי הקטבים של המצבר למשך 3 דקות אולי לא מספיק??
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-10-09, 02:49   #4
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
אני לא מכיר את השיטה הזו, אני לא הייתי מנתק את המצבר בזמן שהסוויץ' דולק.

מה שכן, אתה יכול לנתק את המצבר, לאחר מכן לפתוח סוויץ' ע"מ לרוקן קבלים ולסגור את הסוויץ.
אח"כ לחבר את המצבר מחדש.

אפשרי גם לנתק את המצבר למשהו כמו 10-15 דק'.

מה בדיוק אתה רוצה לאפס?
ייתכן והמחשב אופס אך התקלה אותה אתה מנסה למחוק עדיין קיימת.
תוכל לפרט על הבעייה?
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-10-09, 03:10   #5
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
הבעיה היא

הבעיה היא שלפני כשבוע החלפתי את המצבר
ברגע שחבר המצבר ש והתנעתי נדלקה לי נורה של כרית האוויר נורה אדומה אמר לי המוכר שזה קורה בספייס וצריך איפוס אני מנצרת עלית והמוסך המורשה שהיה בנצרת נסגר לא יודע עדיין הסיבה האמתית והמורה הקרוב זה בחיפה אז אמרתי למה לא לחסוך קצת ולנסות לאפס לבד
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-10-09, 03:47   #6
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
אני מסכים איתך שיש מקרים שכדאי לנסות לבד.
בכל מקרה, אם כל מה שעשית לא פתר את הבעייה הגיע הזמן להתקדם.
(אני יוצא מנק' הנחה שהמחשב כבר אופס)
בדוק את הפיוז של כרית האוויר, ייתכן שהוא נשרף משום מה.
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
איפה נמצא חיבור המחשב בפונטו דור שני? ollydump פונטו - טכני 15 30-09-09 11:48
פונטו ספייס דינמיק 2004 מצבר 55 אמפר משגע את המחשב snunitb פונטו - טכני 2 30-07-09 03:32


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:34.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד