מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > שאר הדגמים - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

שאר הדגמים - טכני דגמים שלא מופיעים למעלה.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי ..
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלוש בראש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 19-04-09, 00:24   #1
blueuno
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
בעית חשבל באלפא רומיאו

שלום לחבר שלי יש אלפא 90, דגם נדיר מאוד בארץ,
עברה שיפוץ במשך שנתיים ,
כרגע יש לו בעיה שאנחנו לא מצליחים לעלות עלייה
הבעיה היא שהמצבר לא נטען, יש מתח טעינה תקין ,והאלטרנטור מוציא מתח טעינה.
אז מכך רציתי לדעת אם משהוא יודע, כמה אמפר צריך להוציא האלטנטור
אם משהוא יודע בערך כמה אמפר מוציא אלטנטור?

בתודה מראש...
blueuno מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 19-04-09, 02:25   #2
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
אולי כדאי לנסות מצבר אחר, אולי הבעיה נמצאת במצבר עצמו, נבדק?
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-04-09, 23:16   #3
yuvk
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 93
כמה אלטרנטור מוציא? כמה שלוקחים ממנו - עד מגבלת הזרם שלו.

אם בזמן העבודה מתח הטעינה על המצבר תקין (13.9-14.3V בערך) אז הטעינה תקינה, ואז יש לחפש את הבעייה במקום אחר (למשל מצבר לא תקין או זליגה שמרוקנת את המצבר לאחר כיבוי המנוע).
yuvk מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-04-09, 23:22   #4
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
מה הוא שאל, ומה אתם עונים לו. הוא שאל על הירח, ואתם עונים לו על הכוכבים.
הוא שאל כמה אמפר צריך להוציא האלטרנטור, אמפר זה זרם, ולא מתח כמו שעניתם לו.
יש כמה שיטות לבדוק זרם ידידי, דבר ראשון צריך להיות כתוב על האלטרנטור 50A או 80A סתם דוגמא.
אם לא מצאת על האלטרנטור, תראה כמה אמפר המצבר שלך, וצריכה להיות התאמה מסויימת בינו לבין האלטרנטור. אבל תבדוק לפי האלטרנטור, צריך להיות מוטבע עליו כמה זרם עליו לספק, יכול להיות שהוא מוציא מתח תקין אבל זרם נמוך. יכול להיות שהמצבר פורק מתח או שישנו צרכן גנב זרם.
כל חשמלאי מתחיל יודע לזהות גניבת זרם, זוהי בעיה פשוטה.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-04-09, 23:57   #5
blueuno
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
ל SAAR

קודם כל תודה להתייחסות...
אבל אני , יתן הסבר קטן משכתוב על המצבר או האלטרנטור הוא אמפר שעה,
אך כאשר אני מודד עם פלוק{ מודד זרם } במעגל החשמלי אני בעצם אמור לקבל אמפר כל שהוא,
וזה לא אותו אמפר שכתוב לי בנתונים של המצבר או האלטרנטור , בנתונים כתוב אמפר לשעה.
במעגל עצמו אמור להיות אמר כל שהוא שאני לא יודע כמה , וזה משה אני בעצם מנסה לברר.
בבדיקה שלי קיבלתי 5 אמפר ואני רוצה לדעת אם זה תקין.
ולידע כלל לא היגיוני שבמעגל יהיה 50 אמפר לדוגמא כמו שאתה חושב , כי זה זרם מטרוף.
שים לב שכל הפיוזים ברכב הם לא יותר מ20 אמפר , כלומר אם יהיה לכה אפילו 20 אמפר , אז זה ישרוף לכה את כל הפיוזים ברכב..
blueuno מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-09, 00:26   #6
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
"מה הוא שאל, ומה אתם עונים לו. הוא שאל על הירח, ואתם עונים לו על הכוכבים.
הוא שאל כמה אמפר צריך להוציא האלטרנטור, אמפר זה זרם, ולא מתח כמו שעניתם לו."

אני לא דיברתי לא על מתח ולא על זרם, יכול להיות בכלל בעיה בדיודות שבאלטרנטור ועוד כל מיני דברים, סה"כ הצעתי שקודם ישלול את בעיית המצבר למשל ע"י החלפת מצבר בינייהם.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-04-09, 02:44   #7
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
מה קרה לא דיברתי עליך, ולגבי פותח השרשור ,מה שעניתי לך נכון. אתה רשאי ללכת ולשאול חשמלאי רכב באזורך.

כמו כן רק בשביל לסבר קצת את אוזניך תשאל אותם כמה מתח ואמפר מספק סטרטר בעת הפעלתו, כמה מתח ואמפר הניצוץ שמגיע לפלאגים ותחזור לפה לומר לי אם יש פיוז ברכב שבכלל מתקרב לרמות הללו.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעית גיר רובוטי באקטיב 60 שנת 2004 sachar1 פונטו - טכני 0 05-03-08 12:18
בעית טיימינג!!! etavz3 פונטו - טכני 5 27-02-08 09:26
בעית חום באונו פורום הגראז' 5 27-07-07 16:11
אלפא רומיאו GTV6 1997 ספיידר מכירה 0 21-08-06 10:04
פיאט מריאה - בעית דלק פורום הגראז' 1 08-08-06 08:30


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 07:35.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד