מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אוי כמה..שאת יפה..
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my punto spice


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 22-02-09, 16:24   #1
BentzZz
חבר מועדון
 
האווטאר של BentzZz
 
תאריך הצטרפות: Feb 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 1,152
Cool hgt - טיפול במוסך המרכזי חלקים ומחירים

אז ככה הגיע אותו הזמן להכניס את האוטו ליישור קו טוטאלי של אחרי הקניה
(ולכפר על כל אותם דברים שהיד הקודמת הייתה קמצנית מדי כדי לעשות \ סתם להרגיש בטוח ולדעת שאת החלק הזה אתה לא צריך להחליף)
אז כפי שחלק מכם יודעים עברתי דירה לפני כשבוע וחצי ממושב נידח בעמק חפר (בין חדרה לנתניה) אל העיר הגדולה! (רמת השרון) משתי סיבות החלטתי עדיין לקחת את הרכב למוסך בנתניה
1. הם מאוד עזרו לי לפני הקניה והנחו אותי לגבי קניה נכונה של HGT
2. לא מכיר כלכך את המוסך בהרצליה \ ת"א (אבל אני אשמח לשמוע הצעות למוסכים ממולצים)\
אז לאחר השקמה ב6 בבוקר כדי לא להתקע בפקקים מצאתי את עצמי יושב על כביש 4 לכיוון צפון בפקק מרעננה עד בית ליד לחילופין ואז מבית ליד לנתניה ו... הגעתי
הגשתי למנהל המוסך את הרשימה שהכינותי מראש (טיימינג, תושבת עליונה, החלפת נוזל קירור ולבדוק מצב קלאץ - דוושה קשה, מפריד ממש בסוף וכשלוחצים על הדוושה יש מין קול שהייתי שמח להשמיע אותו אבל לכתוב אותו אני לא יודע נקרא לו "שריקה").
המתנתי בסבלנות לבדיקתו של מנהל המוסך כשהרכב היה על הליפט ונמסר לי כך:
טיימינג (אין לי כח לפרט) - כל הרצועות מותחנים וכו' וכו' 1800 ש"ח
תושבת מנוע עליונה 1094 ש"ח
עבודה 500 ש"ח
ושאר הדברים ידברו איתי בהמשך כי בנתיים הם לא יודעים מחירים אבל הם רוצים להתחיל לעבוד על האוטו.
בהמשך שיחת טלפון - קלאץ' 2000 ש"ח + - כולל עבודה כולל מע"מ
הא והרעש ה"שריקה" הזו הייתה השסתום לחץ
בנוסף עלה עניין הווריאטור שב50K "שופץ" (?) (הרכב היום ב114K)
חדש 3K משופץ 1.5K ונאמר לי שהוא התחיל להרעיש ובגלל זה צריך להחליף אותו (?) הרעש הוא רעש דיזל ב3-5 שניות הראשונות שלאחר ההתנעה ולאחר מכן הרעש חודל כמו כן בזמן שנותנים גז כשהמכסה מנוע מורם שומעים את הרעש דיזל הזה דיי חלש.
תגובות יתקבלו בברכה! כמו כן אם אפשר לקבל חוו"ד מבעלי הHGT שמטפלים באזור המרכז על המוסכים שלכם.
יום טוב ושבוע טוב לכולם

נערך לאחרונה על ידי BentzZz : 22-02-09 ב 16:27.
BentzZz מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 22-02-09, 18:00   #2
שחרון
מנהל
 
האווטאר של שחרון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
המחירים הגיוניים. רק הוריאטור אם אתה עושה אותו עם הטיימיניג אז הוא צריך לעלות זול יותר.


שחרון
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
שחרון מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-02-09, 18:10   #3
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
מה עם משאבת מים, אם עושים טיימינג שיבדקו אותה,
מה לגבי פקקי מים ומחזירי שמן מאחורי הגיר, אם עושים קלאץ' להחליף אותם. גרושים, כי עבודה גם ככה לוקחים על הקלאץ',
מה לגבי מחזירי שמן בצד טיימינג שיחליפו אותם.
המחירים נשמעים לי גבוהים, האם מדובר במוסך מורשה פיאט? אם כן, אז בסדר. אם לא , אז במוסך מורשה כמדומני לא היה פער כזה עצום!
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-02-09, 18:17   #4
BentzZz
חבר מועדון
 
האווטאר של BentzZz
 
תאריך הצטרפות: Feb 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 1,152
מוסך מרכזי של פיאט

המוסך הוא המוסך המרכזי של פיאט בנתניה אי לכך ובהתאם לזאת לא ציפיתי למחירים זולים במיוחד אבל בגלל שהרכב טופל כבר 8 שנים ברציפות במוסכים מרכזיים בלבד הייתי מוכן להשקיע את העוד כמה מאות שקלים ולקבל חלקים ממקוריים, טיפול מאנשים שמכירים את הרכב והמשך רציף של הטיפולים במחשב המרכזי
מחר הם יעבדו על הקלאץ' (הוא מגיע רק מחר) אז אני ישאל אותם על החלקים הנ"ל
תודה
BentzZz מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-02-09, 18:37   #5
KoF-sHeLeG
חבר מועדון
 
האווטאר של KoF-sHeLeG
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Alfa Romeo 156
הודעות: 461
המחיר של הוריאטור נראה לי מוגזם לגמרי. לי בזמנו במרכזי הוא עלה 2000 ש"ח (לא כולל מע"מ) ואת העבודה הם חישבו ביחד עם הטיפול בטיימינג.

מה שכן, אין לך יותר מדי סיבה להימשך למוסך המרכזי בת"א. החוויות שלי מהם לא הכי נעימות. אני אישית מעריך שאת הטיפול הבא אני אעשה במקום אחר (שמשון ביהוד או התלתן בפ"ת).
__________________
High Gran Turismo
KoF-sHeLeG מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-02-09, 19:26   #6
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
טיפול ב HGT

נא מסור במוסך (שחר) שבנתניה ד"ש ממני לאריה ולזאב ושבקשתי שיסייעו לך.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-02-09, 19:29   #7
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
נתחיל מהוריאטור, כי זה העיקר כאן.
כדאי מאוד ורצוי להחליפו בעת החלפת רצועת הטיימינג, באם הוחלט להחליף. זה חוסך עלויות עבודה. אם צריך להחליפו? זה כבר תלוי במצבו. וריאטור גמור לא יגרום נזק למנוע, זה קודם כל. שנית כל, אם הוא רק מרעיש, לדעתי אין סיבה להחליפו. אם הוא מראה סימפטומים שדומים למצמד מחליק, כדאי להחליף. את זה יכולת לדעת אם היית מריץ חיפוש.
המחיר שקיבלת מעט יקר לדעתי. לא לקנות משופץ, או את ערכת השיפוץ, זה לא באמת עוזר.

לגבי שאר הדברים, נשמע סביר. אני שילמתי על מצמד חדש כולל הכל 1800 ש"ח, במרכזי ברמת החיל. אני בניגוד לאנשים אחרים מרוצה מהשירות הטוב והאדיב שם.

תושבת המנוע העליונה פגומה? מה מצבן של התחתונה וזו של הגיר?

מה לגבי מצתים? בלמים? נוזלים למינהם? (שמן מנוע, נוזל בלמים, נוזל קירור) מתי הוחלפו? מה מצבם?
פילטר אויר ופילטר מזגן לדעתי כדאי להחליף אחת לטיפול (שנה או 10K, המוקדם מבינהם)
פילטר שמן להחליף כאשר מחליפים שמן. אני מחליף אחת לטיפול (שנה או 10K, המוקדם מבינהם) שמן + פילטר
מה מצב חיפוי סעפת הפליטה?
ניקוי בית מצערת נעשה בזמן האחרון? (אתה יכול לבצע בעצמך, יש מדריך בדביק)

ללא קשר למוסך, מה מצבם של הצמיגים? האם יש צורך בכיוון פרונט ואיזון גלגלים?

ונסיים בזה, שלעולם, לעולם, אל תיתן למכונאי להתחיל לעבוד בלי הערכה על מחיר הטיפול. זה כמובן על דברים שידועים מראש.
למשל, אני בטיפול האחרון ידעתי מראש שאני עתיד להחליף את X,Y ו Z וידעתי כמה הם עולים עוד לפני שהרכב נכנס למוסך. אם פתאום שמו לב שהחיפוי של סעפת הפליטה שבור למשל, זה מן הסתם לא יכול לעלות לפני הטיפול.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 22-02-09 ב 19:31.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
איפוס מחשב רכב, לא במוסך המרכזי. farmalot פונטו - טכני 8 06-07-08 14:49
החלפת קלאץ במוסך המרכזי של פיאט פורום הגראז' 7 09-09-07 16:53
באיזה פאראפלו משתמשים במוסך המרכזי / לא יודעים למהול ? פורום הגראז' 20 28-08-07 17:01
תכנית בטלביזיה על מוסכים, אמינות, שרות ומחירים. פורום הגראז' 4 04-05-07 16:29
שמן גיר לפונטו ומחירים לטיפול גדול פורום הגראז' 5 11-01-07 08:16


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:14.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד