מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קצת מסלול בימי מסלול
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פנדה 4X4
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 21-09-08, 22:37   #1
agent5
Senior Member
 
האווטאר של agent5
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 218
Send a message via Skype™ to agent5
HGT בעד או נגד?.. התלבטות קשה- קריאה לבעלי הHGT

אני כיום בעל פונטו SX 2001 שאני מאוד מרוצה ממנה, היא אמינה, חסכונית וכו'.. אבל.. היא מכונית שנועדה להגיע מנק' א לנק' ב. מה שפיצה אצלי על המחסור בכוח וביצועי כביש היה האופנוע שלי שלדאבוני לא מזמן נמכר.
ההתלבטות שלי היא לגבי קניית HGT 2001 מיד ראשונה. ראשית, אני מעדיף לא להתייחס אליה יותר מדי כרכב "ספורט" כי ככזאת היא עלולה קצת לאכזב. אני מעדיף לראות אותה כרכב "כיף" בעל הספק נאה כאשר צריך ואולי יתן גם הנאה צרופה בעליות מעוקלות לירושלים.

אז מה ההתלבטות? ראשית- אמינות? נושא ההתחממות יתר ווריאטור קצת מעלים בי תהיות לגבי כמה יעלה לתחזק רכב כזה. האם המנוע עצמו אמין? או שסתם המוניטיןשל הרכב סובל בגלל נהגים "מתלהבים" שאינם יודעים להתייחס לרכב נכון? שאלה נוספת- אולי מעט פחות רלוונטית אבל האם בדר"כ מכונית כזאת נסגרת לפי מחירון? סתם סקרנות.

לכאלה שהתנסו ברכב הנ"ל- וכן, אני יודע שכל אחד יודע\חושב על הרכב שלו בצורה הכי חיובית שיש אבל בכל זאת, אשמח לחוות דעת כמה שיותר אובייקטיבית מחובב הגה אחד לאחר.

אני חושב שאפשר להבין ממה שאני כותב שביצועים על הנייר פחות מעניינים אותי, אני יותר מחפש את ההנאה, התנהגות כביש סבירה\טובה יחסית ליפנומט הסטנדרטית ואמינות בהנחה שאני יקה חבל על הזמן שישמור על הרכב טוב.

תודה!
agent5 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 00:47   #2
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
בעד:
כח זמין (5 בוגרים בדרך לירושליים, בכיף)
מראה צעיר
אבזור פנימי נחמד יותר (אבל אין מחזיק כוסות!)

נגד:
צריכת דלק
עלויות אחזקה מעט גבוהות יותר
פחות 2 דלתות, לא נח להעמיס את סבתא.
וריאטור.

בקיצור, (לדעתי האישית בלבד) אם אתה עושה טיפולים לבד ונוהג עד 20K בשנה ההפרש לטעמי כדאי לטובת ה-HGT מעבר לזה אני חושב שעדיף "לסבול" עם ה-ELX. במקרה שלך עם SX זה כבר שיקול אחר.

סחירות, פחות טובה משל הזולות יותר.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 01:03   #3
זאב-ב
חבר מועדון
 
האווטאר של זאב-ב
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
אני אישית בעד במיחד אם אתה רוצה הנאה מהנהיגה ולא רק להגיע מ א ל ב
ה HGT שלי אצלי בסכ"ה 3 שבועות אז אני לא יודע מה להגיד לך על אמינות אבל הנאה היא דיי מהנה לנהיגה יש לה כח זמין גן בסל"ד נמוך היא דיי חדה בתגובות ויציבה בצורה מפתיעה לעומת המימדים והמשקל שלה לעומת הכח שיש בה
הופתעתי דיי לטובה מהרכב במיוחד מאחר והיה לי רף גבוהה מהרכב הקודם שהיה מיפלצתי ביותר
זאב-ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 02:36   #4
KoF-sHeLeG
חבר מועדון
 
האווטאר של KoF-sHeLeG
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Alfa Romeo 156
הודעות: 461
תשמע, מהתרשמותי ממה שרשמת פה, אני חושב שה-HGT פשוט תפורה עליך!
והנה הסיבות:
1) הדרישות שלך לא בשמיים ואתה יודע בדיוק למה לצפות מהרכב.
2) אתה לא מושפע משמועות ואתה גם מבין מאיפה הן באות.
3) יש ברשותך פונטו ואתה מרוצה ממנה, כך שחיבה למותג כבר יש.

אני חושב שאם אהבת את ה-SX אתה תהנה מאוד מה-HGT.
לפעמים אני רואה את הרכב הזה בידיים של האנשים הלא נכונים, ופשוט חבל לי... הוא לא מתאים לכל אחד.

ברשותי HGT למעלה מ-3 שנים, ואני מרוצה מאוד. למה? לא בגלל שזה רכב מושלם, אני לא משלה את עצמי. פשוט בגלל שבשבילי הוא יותר ממספיק.
__________________
High Gran Turismo
KoF-sHeLeG מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 05:27   #5
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
בהנחה שבוצעו טיפולי סדירים ברכב עם דגש על חלפים מקוריים, לא אמורות להיות בעיות מיוחדות. הוריאטור הוא משהו שצריכים לחיות איתו, אין מה לעשות. לכל רכב יש את הקונצים שלו
קח בחשבון שעלויות האחזקה הכלליות יהיו מעט גבוהות יותר מהרכב הנוכחי שלך. דברים כמוו ביטוח וטיפולים שוטפים.

אם תצליח למצוא אחת שמורה לדעתי כדאי לך (לפי מה שאתה רושם שאתה מחפש)
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 07:47   #6
agent5
Senior Member
 
האווטאר של agent5
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 218
Send a message via Skype™ to agent5
Wink

באמת תודה רבה לכולם על התגובות!
נשמע שבאמת מי שמחזיק רכב כזה באמת נהנה ממנה.
לכל מי שתהה, בהחלט יש לי אהבה למותג ולמעשה פיאט זה בדם שלי מאז ומתמיד. מהפיאט פיורינו (אוקיי, לא היה משהו מיוחד ברכב הזה חוץ מהזכרונות ילדות) , פיאט פונטו GT שאבא שלי קנה חדש מהיבואן, פיאט בראבה, פיאט פונטו ואני מקווה בקרוב הHGT.
אני בהחלט יעלה לכאן עידכון כאשר המכירה התבצעה.

-דיוויד
agent5 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 13:02   #7
ido
Senior Member
 
האווטאר של ido
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
לפי דעתי יש עוד פרמטר שצריך להתייחס אליו וזה קשור לנקודה א ל - ב שלך. יש לי HGT ולמרות כל הבעיות שהיו לי איתה אני עדיין נהנה ממנה מאוד, אבל אם אתה נוסע הרוב בתוך העיר ובמהירות איטית ופקוקה אז אולי כדאי לוותר. אני שונא לנהוג ברכב הזה בעיר פקוקה (ת"א וכו'..), ה HGT עצבנית בטירוף (במובן הטוב של המילה) ומתחת ל3000 טורים היא לא הכי רגועה (כאילו אתה הסוס והיא בועטת בך שתלחץ על המצערת) וגם כמובן הנוחות נסיעה הקופצנית (שוב פעם בתוך העיר - מחוץ לעיר וכבישים של 70 קמ"ש הבורות לא מורגשים ברכב תקין) . לסיכום - תחשוב שנית - תחשוב גם על הפרקטיות כפי שכבר אמרו לך פה (2 דלתות). בכל מקרה ברגע שאתה נכנס לחיפושים - נסיעת מבחן לפחות 10 דקות עם מזגן עובד !!! בכל תנאי כביש - תלמד מטעויות של אחרים . בהצלחה!
ido מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 13:45   #8
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
טוב אז כבעלים של HGT אני די ממליץ אני יודע שהרכב הוא לא בדיוק ספורטיבי
עדיין היתי משייך אותו כרכב להגיע איתו מנקודה א . לנקודה ב. {קצת יותר מהר }
המנוע לפי דעתי די אמין ונותן מיגוון אפשרויות שיפור במידה ותרצה בהמשך
מחיר השוק בנושא הזה יש קצת בעיה ,
רכב שמור ואטרקטיבי יעלה יותר ממחיר המחירון שגם ככה די עלוב
אבל לפי דעתי עוד כמה אלפים מעל למחירון לרכב שווה היתי אומר שכדאי לשלם .
יד ראשונה תישכח מזה לא מאמין שיש{ אחרי שלושה חודשים של חיפוש }
יש מיגרעת אחת בHGT ובמכוניות איטלקיות בכלל והיא רעשים צירצורים קירקושים
אותי זה משגע
ואני הולך לפרק את כל הדשבורד ולבודד בו כל חוט וחלק בקרוב
צריכת הדלק די בעיתית ואם כל היום תילחץ עליה אתה תבלה הרבה בתחנות דלק
לגבי הוריאטור נושא קצת רגיש ובעיתי אבל החלפתו היא לא בדיוק לעיתים קרובות
וסביר להניח שאם תיקנה רכב משומש יש סבירות גבוהה שתיצתרך להחליפו
ועוד דבר תושבות המנוע למיניהם בנויות בצורה עלובה במיוחד התושבת הימנית העליונה
שתוכננה פשוט שתהרס וכמה שיותר מהר
שורה תחתונה רכב נחמד לקווים ישרים ולא מומלץ לכבישים טכניים כל עוד מורכבים עליו
בולמי הזעזועים +הקפיצים הדי עלובים היתי אומר שסיפק היצרן
ברגע שסט מיקצועי יותר תופס את מקומם הסיפור כבר אחר לגמרי ..גם עם פטיש לא יצליחו למחוק לך את החיוך מהפנים .
אז בגדול לך על זה
במחיר כזה לא תמצא הרבה מכוניות משנת 2001 שיספקו לך 130 כוחות סוס ..
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 14:09   #9
Mike_d
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: לא קיים
הודעות: 6
מצטרף לסוכן החמישי..
גם אני מחפש רכב מהנה (גם אם המסלול הוא מא-ב , גם אם הנסיעה היא בתוך העיר ו-10 דקות ממקום למקום)
אבל בתור סטודנט שלומד יותר מעובד , החשש הגדול הוא הדלק + הטיפולים.
אבל איפה היום עוד אפשר למצוא רכבים כאלה במחירים האלה
Mike_d מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-09-08, 17:30   #10
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
אני מראש מתנצל על זה שאני לא מספק ציטוטים, לא נוח להתעסק עם יותר מידי מלל שגולשים מהנייד.

בכל מקרה, השד של תושבות המנוע לא נורא כמו שהוא מסתמן להיות. לי יצא להחליף רק את העליונה פעם אחת, מתוך שלושת השנים שהרכב ברשותי, בגלל פאשלה של מכון הרישוי. נכון לא הכי זול, אבל בהחלט בגדר הסביר.
טיפ: אם במבחן הרישוי השנתי מרימים לכם את הרכב מהבלוק על מנת לבדוק חופש בגלגלים, קורעים לכם את התושבת הנ"ל.

לגבי ההגדרה של רכב ספורטיבי, אז כן הוא עונה עליה יופי. גרסה מפולפלת יותר של הרכב הרגיל בהחלט עונה להגדרה רכב ספורטיבי.

לגבי נטיות לתת היגוי, מי שרוכש את הרכב ומיד מתחיל להתלונן על זה, עוד לא ממצא אותו. יגבו אותי מספר חברי מועדון בנושא.
נכון, הנטיה יחסית גדולה אך בהחלט ניתן להגבר עליה ללא שום שיפור מכאני. בהשוואה לרכבים אחרים בקטגוריה המצב לא נורא בכלל.
הנסיון עדיין מוכיח שסט בולמים/קפיצים איכותי הוא השיפור שייתן את התמורה הגבוה ביותר ברכב.

צריכת הדלק תלויה מאוד בהרגלי הנהיגה. אני יכול להעיד שבשימוש יומי רגוע אני מקבל בקלות מספרים של 11.5 ק"מ לליטר. בנסיעה בינעירונית הגעתי ל15.6 ק"מ לליטר.
ככה שאם מתזמנים הכל נכון,אין בעיה
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שאלה לבעלי הHGT זאב-ב פונטו - טכני 15 05-09-08 07:27
Nikon D80 - התלבטות בעניין כרטיסי זכרון raanan_t אוף טופיק 0 25-06-08 17:00
התלבטות ברכישת פיאט פונטו 95', 1.6 - הכדאי ? edan יעוץ ברכישת רכב 5 12-05-08 17:05
קבלו 2 תמונות של הHGT שלי מועדון פיאט ישראל 15 20-04-07 23:39
התלבטות קניה פונטו SX או ELX פיאט כללי 5 07-04-07 18:48


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:03.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד