![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: אונו 70S, טמפרה, בראבו
הודעות: 117
|
אוקיי שימו לב,
יש לי פיאט אונו 1300 70S שנת 87 בעל קרבורטור של WEBER 30/32. בשבוע הבא אני צריך להעביר את האוטו טסט, ולכבוד האירוע "המיוחל" בין היתר פירקתי את הקרבורטור לניקוי יסודי. כשמפרקים את ראש הקרבורטור יש ארבעה ברגים השניים הקיצוניים זהים והשניים האמצעיים שונים (בסה"כ הכל שלושה סוגים של ברגים). השאלות שלי הן כאלה: 1. מה תפקיד כל בורג? את מה הוא מכוון? 2. איך אני יודע מה מיקומו של כל בורג (השניים האמצעיים)? יש סימון על הברגים האחד F42 והשני F38. הדבר היחידי שכתוב בספר הוא שהראשון הוא ראשי והשני הוא משני!! תודה למבין הגדול שיעזור לי פה... כמו כן, הופיעה לי בעיית עשן קלה. העשן בצבע לבן אך הוא יוצא רק כאשר לוחצים על הגז עד שהוא מגיע ל 2K סל"ד. אני מדגיש שהעשן לא מופיע כשאין לחיצה על דוושת הגז אפילו שהטורים גבוהים מ 1K סל"ד. מצטער על החפירה, אבל תודה על העזרה (אם תיהיה כזאת)
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
מנהל
|
היי
האיש שיכול לעזור לך כאן הכי טוב הוא רפי לין.
הוא בטח מכיר את הרכב הזה מעולה . אני מציע לך לפנות במסר פרטי ל "רפי לין" ולבקש הסבר כמו כן אני ממליץ על מוסך שמשון ביהוד ומוסך קובלנץ בתל אביב (בנמל תח אביב במגרשי התערוכה הישנים) צטט:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
תנסה לשלוח הודעה פרטית למשתמש בשם "צביקה קרבורטור"
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: אונו 70S, טמפרה, בראבו
הודעות: 117
|
תודה חבר'ה.. אני אשלח לשניהם..
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
בעל מקצוע
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: מיציבושי לנסר
הודעות: 147
|
צטט:
את דעתי על ניסיון של שיפוץ עצמי של קרבורטור ללא ניסיון וידע מוקדם, אני אמנע ממך הפעם. ולשאלתך: הברגים שציינת הם ל לא ברגים אלה דיזות סרק, ודיזות תיקון אוויר צינורית אמולסייה , ודיזה ראשית. שני הקיצוניות הם דיזות סרק. שמי הפנימיות הם צינור אמולסיה שבחלקו התחתון דיזה ראשית בחליל אחד, ודיזה משנית בחליל(צינור אמולסייה, הנראה כמו חליל עם מספר חורים לאורכו ורוחבו). לדיזות הסרק יש מספר המגדיר את גודל החריר. לרוב זה 45 ו55. 45 בצוואר וונטורי ראשוני מקביל לציר המצערת, ו55 בצוואר וונטורי המשני בצד השני. בצינורות האמולסייה קימת בתחתיתם דיזה ראשית, שגם עלה נקוב מספר, לרוב 97 וו100 או יותר... לרוב הדיזה הקטנה בצוואר וונטור ראשוני, קרוב לדיזה סרק 45, והדיזה הגדולה בצוואר וונטורי צמוד לדיזה סרק 55. הכלל הוא לרוב תמיד לסמן לפני הפירוק, ולהחזיר כל דיזה למקומה המקורי כםי שפורק . בתקווה שעזרתי, חזור לעדכן ולדווח על הניתוח שהצליח ובתקווה שהחולה לא ימות. בהצלחה צביקה
__________________
צביקה קרבורטור נתניה נייד :054-4861318 נערך לאחרונה על ידי צביקה קרבורטור : 07-05-08 ב 23:45. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
קרבורטור
וכבר נתקלתי שהיו דיזות לא נכונות במקומן בקרבורטור, בגלל יד מפוקפקת שבצעה זאת) וכשהחובבן סימנן והחזירן לאותו מקום הוא הנציח את הבעיה ולא פתר דבר.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: אונו 70S, טמפרה, בראבו
הודעות: 117
|
[quote=Lior_c;26078]אוקיי שימו לב,
יש לי פיאט אונו 1300 70S שנת 87 בעל קרבורטור של WEBER 30/32. בשבוע הבא אני צריך להעביר את האוטו טסט, ולכבוד האירוע "המיוחל" בין היתר פירקתי את הקרבורטור לניקוי יסודי. כשמפרקים את ראש הקרבורטור יש ארבעה ברגים השניים הקיצוניים זהים והשניים האמצעיים שונים (בסה"כ הכל שלושה סוגים של ברגים). השאלות שלי הן כאלה: 1. מה תפקיד כל בורג? את מה הוא מכוון? 2. איך אני יודע מה מיקומו של כל בורג (השניים האמצעיים)? יש סימון על הברגים האחד F42 והשני F38. הדבר היחידי שכתוב בספר הוא שהראשון הוא ראשי והשני הוא משני!! תודה למבין הגדול שיעזור לי פה... אודות לצביקה, הבנתי סוף סוף מה התפקיד האמיתי של הדיזות הללו והם במקום המתאים! צביקה - תודה! כמו כן, הופיעה לי בעיית עשן קלה. העשן בצבע לבן אך הוא יוצא רק כאשר לוחצים על הגז עד שהוא מגיע ל 2K סל"ד. אני מדגיש שהעשן לא מופיע כשאין לחיצה על דוושת הגז אפילו שהטורים גבוהים מ 1K סל"ד. לגביי העשן, ניסיתי לכוון את התערובת בקרבורטור בזמן מדידת "4 גזים" אך ללא הצלחה! הבורג היה פשוט תקוע. פירקתי (שוב) את הקרבורטור הוצאתי את הבורג בניתוחון קטן, החלפתי את הגומיה שעליו, כיוון קטן ועכשיו העשן נעלם רמת ה- CO ירדה ל 0.1 אחוז ואני מרוצה! (מותר עד 4.5 אצלי...)
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| היכן נמצא הוריאטור בפונטו HGT (נערך) | meymia | פונטו - טכני | 3 | 30-04-08 10:55 |
| נפילות טורים + רכב כבה (נערך כמובן) | bil | אונו - טכני | 17 | 16-04-08 18:21 |
| איך מתחברים למחשב הרכב בפיאט פונטו GT (נערך) | etavz3 | פונטו - טכני | 4 | 14-04-08 19:17 |
| נזילת מים ממכסה רדיאטור (נערך כמובן) | nizar | פונטו - טכני | 4 | 30-01-08 20:06 |
| קניית פנסי ערפל מקוריים לרכב (פונטו דור רא | amimalka | שיפורים וקוסמטיקה | 13 | 27-12-07 20:53 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד