מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי..!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גרנדה שלי הכי מהממת !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

TIPO TURBO


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 17-02-06, 01:12   #1
Guest
 
הודעות: n/a
יש לי פיאט אונו 1400 שאוכל הרבה דלק 1 ל 5 עזרה!!!!!!!!!!!!

אז ככה יש לי פיאט אונו 1400 s70 מודל 92
עשיתי בדיקה כמה אוכל לי דלק וגיליתי לתדהמתי שהוא עושה 1 ל 5.5
הלכתי ועשיתי בדיקה של ה co והוא היה על 5 שזה גבוה מאוד
לכן עשיתי ניקוי קרבורטור
לאחר הניקוי ה co בטורים נמוכים היה על 1.5
ובטורים גבוהים על 2.5 גג
חשבתי שנפתרה הבעיה ושוב עשיתי בדיקה כמה עושה לי האוטו
ושוב זה היה 1 ל 5.5
הלכתי לזה שעשה לי את הניקוי קרבורטור ואמרתי לו שזה לא עזר הניקוי
הוא אמר לי שהקרברטור תקין אולי יש לך בעיה אחרת שבגללה האוטו אוכל דלק
הוא עשה איתי ג'סטה והמ שהוא עשה
הוא ניתק את המשאבת דלק מהקרבורטור וחיבר צינור ישירות לקרבורטור
את הצינור חיברנו לתוך בקבוק שבתוכו מילאתי 1 ליטר דלק
והתחלנו ליסוע מחוץ לעיר
לתדהמתי הצלחנו ליסוע 13 קילומטר
כלומר האוטו עשה מחוץ לעיר 1 ל 13
עכשיו אני לא יודע מה לעשות
רוב הנסיעות שלי זה בעיר והאוטו עושה לי 1 ל 5
בגלל שהקרבורטור לפי הבדיקה הראה שהוא בסדר
אז הייתי בטוח שיש לי נזילה במשאבת דלק או משהו כזה
המוסכניק בדק לי את האוטו לא מצא שום דבר.
אני כבר נהייתי מיואש
אמרתי נעשה בדיקה בעצמי מחוץ לעיר
נסעתי מחוץ לעיר 17 קילומטר לאחר שמילאתי פול טנק
חזרתי ומילאתי שוב והאוטו לקח 1.6 ליטר
כלומר האוטו עשה 1 ל 10.5
ואז התחלתי קצת להירגע
למרות שהוא היה אמור לעשות לי 1 ל 13 כמו שעשינו עם חיבור ישירות לקרבורטור בלי המשאבת דלק
עשיתי שוב בדיקה מילאתי פול
ונסעתי בעיר כמו שאני נוסע בדרך כלל
ושוב האוטו עשה לי 1 ל 5
אני כבר לא יודע מה לעשות.

כמה עובדות: 1.בכל בוקר אני מחמם את האוטו כחמש דקות בגלל שהוא קר
לפעמים עם הצ'וק הידני ללא גז כדקה ואחר כך רק עם גז בלי צ'וק
עד שאני מתחיל ליסוע.
2. ידוע לי שהמנוע שלי חלש ואצטרך לעשות לו שיפוץ בזמן הקרוב
אבל לפי מה שביררתי בגלל שהמנוע חלש הוא לא צריך לאכול לי ממש כל כך הרבה דלק וזה מוגזם.
3. האם הגיוני שאם מחוץ לעיר הוא עושה לי 1 ל 10.5 אז בתוך העיר יעשה לי 1 ל 5 כמו שעושה לי עכשיו , אמור להיות כאלו הפרשים??????

אני כבר נואש זקוק לעזרתכם תודה מראש !!!!!!!
 
ישן 17-02-06, 14:57   #2
Guest
 
הודעות: n/a
תצרוכת דלק

תצרוכת דלק בודקים רק בנסיעה מחוץ לעיר, במהירות שיוט של כ 90 קמ"ש בכיש מישורי, נהג בלבד, מזגן לא פועל וחלונות הרכב סגורים, ללא מטען כבד ברכב וביום ללא רוחות חזקות.
(יצרני הרכב מקפידים בבדיקתם הם אפילו על רכב נקי ומצופה בפוליש כדי להקטין את חיכוך האויר).
למדידת תצרוכת דלק עירונית אין כל ערך כי אתה יכול לעמוד בפקקי תנועה ורמזורים ןלהצע 0 ק"מ ולצרוך דלק. כמון כן זינוקים ונסיעות בהילוכים הנמוכים צורכים הרבה דלק.
בברכה - רפי לין
 
ישן 17-02-06, 15:00   #3
Guest
 
הודעות: n/a
כן אבל השאלה הנשאל היא

האם אחרי 150 קילומטר אמור ללכת לי 30 ליטר דלק?
אני לא כל הזמן בפקקים
שעשיתי בדיקה מחוץ לעיר לקח לי 1 ל 10.5
למה בתוך העיר לוקח לי 1 ל 5?
 
ישן 17-02-06, 15:16   #4
Guest
 
הודעות: n/a
היי ליאור,

תעשה בדיקה כמו שרפי הציע, ותחזור אלינו.

לדעתי גם 1:10 מחוץ לעיר זה לא תקין. (לשם השוואה האונו 1.4 שנת 92' שהייתה לי עשתה 1:15 מחוץ לעיר עם מזגן פועל ועוד שני חברים כבדים באוטו).

יכולים להיות לזה כמה גורמים:
1. קרבורטור לא תקין
2. משאבת דלק שדולפת לתוך אגן השמן (האם לשמן שלך יש ריח של דלק?)
3. צנרת דלק יבשה ונוזלת (האם יש ריח חזק של דלק? כשהאוטו מונע? כשהוא כבוי?
4. מיכל דלק נוזל.
 
ישן 17-02-06, 15:24   #5
Guest
 
הודעות: n/a
לגבי הקרבורטור
עשיתי ניקוי לא מזמן
וגם ניתקו ליאת משאבת הדלק וחיברו צינור ישירות לקרבורטור
עם מיכל של ליטר דלק
נסענו מחוץ לעיר וזה עשה 13 קיולמטר
כלומר עשה 1 ל 13
ככה שנראה לי שהקרבורטור תקין

לגבי בדיקה שאני עושה
אני עושה אותה מחוץ לעיר וזה בדיקה נכונה של הדלק
אני ממלא פול טנק
ושמהבהב לי אני ממלא שוב פול
וככה אני יודע

לגבי ריח של דלק לא הרחתי משהו מיוחד
תקראו את כל מה שרשמתי בבקשה זה יעזור יותר שתבינו את הבעיה
 
ישן 17-02-06, 15:35   #6
Guest
 
הודעות: n/a
ארילו עשיתי בדיקה כמו שאמרו פה

ולקח לי מחוץ לעיר 1 ל 10.5
בתוך העיר לוקח לי 1 ל 5
מה עושים?
 
ישן 17-02-06, 17:17   #7
Guest
 
הודעות: n/a
מתי הוחלפו מצתים / חוטי הצתה?
 
ישן 17-02-06, 23:51   #8
Guest
 
הודעות: n/a
ליאור שלום רב!
כפי שארילו כתב,תצרוכת הדלק שלך גבוהה בכל קנה מידה, וארילו יודע מה הוא אומר, מכיוון שיש לו פיאט 1400, כמו שלך והוא ביצע במקרה את השיפוץ קרבורטור אצלי, כנראה לשביעות רצונו, אך לעצם בעייתך, החשד נופל במשאבת הדלק אשר יתכן והיא תקולה, והדיאפרגמה בה קרועה, והיא מחדירה דלק לשמן, , אך בדוק בכל מקרה אפשרות של חדירת דלק לשמן, וזאת תראה עם מפלס השמן גבוה מדי, והשמן דליל , ומסריח!
לדעתי יש אפשרות לשפר את תצרוכת הדלק משום שהצריכה גבוהה להחריד, וזאת למרות שהמנוע חלש, ולכן לא ניתן להוציא תצרוכת דלק חסכונית מהרכב!
איך היתה תצרוכת הדלק לפני שיפוץ הקרבורטור דומה לעכשו , או טובה יותר?!
בברכה
צביקה
 
ישן 18-02-06, 18:55   #9
Guest
 
הודעות: n/a
לגבי תצרוכת הדלק לפני ניקוי הקרברוטר

כמעט ללא שינוי
 
ישן 18-02-06, 19:19   #10
Guest
 
הודעות: n/a
אני רוצה להוסיף עוד משהו
מד הדלק שלי מזייף
כלומר אני ממלא למשל פול טנק
הוא מראה לי רק שלושת רבעים מהטנק המד
אני לא יודע אם זה קשור אבל אולי כן
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:15.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד