![]() |
|
![]() |
אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: פיאט אונו שנת 90
הודעות: 7
|
מאוור לא מתכבה....
אהלןןן
היום עם המזג אויר נכנסתי לכמה שלוליות רציניות... הלך הצופר והמאוורר לא הפסיק לעבוד גם אחרי 3 שעות.. עד עכשיו... נתקתי את המצבר לבנתיים... מחכה לעזרה בהקדם!!! תודה רבה |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
מאורר רדיאטור
סביר למדי שחדרו מיים אל יוניט חום שבתחתית הרדיאטור המפעיל את מאורר הרדיאטור וגרמו לקצר פנימי בו.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 57
|
זה בעיה להסביר לך איך לעשות את זה
אבל בעיקרון שלא יעבדו עליך לך למוסך והם יעשו לך חיבור ישיר אליו זה לא אמור לעלות הרבה |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
במקום לטפל בבעיה אתה עוקף אותה?
יוניט חדשה לא אמורה לעלות הרבה. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 57
|
לא עוקף את הבעיה
אני פשוט מנסה להוזיל לו את העלות מאיפה
הוא יודע להחליף יוניט סתם ילך למוסך וידחפו לו כסף לא חרם חיבור ישיר זה בול שניה |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: UNO 70S, RITMO CABRIO
הודעות: 546
|
מה המשמעות של חיבור ישיר?
__________________
"בראבו על הלאנצ'יה- פיאט אונו" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: UNO 70S, RITMO CABRIO
הודעות: 546
|
אולי תנסה להסביר לנו בכל זאת..
__________________
"בראבו על הלאנצ'יה- פיאט אונו" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
צטט:
בגדול - לנתק את המצבר, לרוקן את הרדיאטור, לפרק את הקונקטור של המאוורר, לפרק את היוניט, ולהרכיב חדש. לפני שעושים את כל זה, כדאי פשוט לפרק את הקונקטור, ולוודא שהיוניט באמת מקצר. ודבר אחרון, המאוורר בכוונה ממשיך לעבוד אחרי שמכבים את הרכב. זה עוזר למנוע נזק למנוע. בנוסף מאוורר שפועל כל הזמן גם יישחק יותר מהר, סתם יעמיס על מערכת החשמל, ויגרום למנוע לעבוד בטמפרטורה נמוכה מדי, ולצרוך יותר דלק. במקרה זה מה שזול יצא יקר.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
מאוור הרדיאטור נח לו | פורום הגראז' | 47 | 21-08-07 13:56 | |
HGT - נורה אדומה של הגה , CITY לא מתכבה , הגה לא זז *הצילו! | פורום הגראז' | 4 | 15-06-06 16:38 | |
המנוע מתכבה בהפעלת מזגן באונו 93 | פורום הגראז' | 1 | 31-08-05 05:38 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד