![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
נזילת מים ב-HGT
לפני כמה ימים באתי להיכנס לרכב ושמתי לב לשלולית מתחתיו. ישר וידאתי שזה לא שמן, וכאשר ראיתי שזה מים נרגעתי והתנעתי כרגיל. תוך כדי הנסיעה, וכשהמאווררים עובדים, שמתי לב שהחום של המנוע עולה מאד וברגע שנדלקה הנורה האדומה ישר ירדתי לשוליים וכיביתי את המנוע. הלכתי לבדוק מים וראיתי שמיכל העיבוי פשוט יבש לגמרי...
רוקנתי לתוך המיכל לאחר מכן יותר מ-2 ליטר מים (זה מה שהיה בנמצא...) וחיכיתי שיתקרר קצת. במוסך (ליליאן ברחובות - פיאט) לא הצליחו למצוא מאיפה כל הזמן בורחים המים. הטפטוף הוא לא מהמיכל או מהפקק, אלא איפשהו מתחת לרדיאטור. הפיתרון שלהם היה מכון רדיאטורים, אלא ששם אמרו לי שלא מתעסקים עם הרכב הזה כי אין להם רדיאטור כזה והם לא יודעים מאיפה להשיג אחד. כנראה שמחר אני אלך ישירות למוסך המרכזי בתל-אביב. יש למישהו מושג מאיפה יכולים לברוח המים? מישהו יודע איך זה בנוי שם למטה? אם יש צינורות שיכולים להיבקע? מחלה של משאבת מים דפוקה? או אפילו אם יש מוסך שמתעסק יותר עם הרכב הזה ויוכל לתת לי תשובה יותר ברורה... תודה לכל העונים. |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
יכול להיות שמים בורחים לך מרדיאטור החימום שנמצא מתחת לדאשבורד.
תבדוק רצפה באוטו אם היא לא רטובה. וגם אם לא יוצאים לך עדים מפתחי המזגן בזמן הנסיע. או יכול להיות גם שמים עוברים לך דרך ראש (תקלה רצינית) תבדוק בערך אחרי 20 דקות - חצי שעה של נסיע אם לא יוצאים לך עדים של מים מהאגזוז. (פשוט תצמיד עליו כף היד ורצוי שמישהו יתן גז) אם היד של רטובה - תכין הרבה כסף. אם לא תמשיך לחפש תקלה. בהצלחה ושנה טובה. |
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לילאן עושים צחוק מעצמם פעם אחר פעם והמקרה הזה רק מוכיח את זה.
איזה מן מוסך מורשה של פיאט ישלח אותך למכון רדיאטורים כללי כדי לתקן חלק של פיאט? פשוט ביזיון מה שהולך שם. מזל שאני הבנתי את זה עוד עם הפונטו הקודמת. פשוט הפקרות לתת להם לטפל ברכב. כעקרון, מוסך מורשה של פיאט אמור לדעת לטפל בכל דגמי הקונצרן. המכונאים עוברים הדרכות והכשרות בשביל דברים כאלה. המוסך היחידי שיצא לי להיתקל בו שמספיק הוגן כדי להסביר מדוע הוא לא מטפל ברכב הזה הוא כמובן מוסך שמשון ביהוד. |
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אין לי מים בתוך האוטו, וגם אין לי אדים באגזוז. השאלה אם למישהו כבר קרה כזה דבר ומה עשו במקרה הזה? יכול להיות שזה מהמשאבת מים? מישהו יודע איפה היא ממוקמת יחסית לרדיאטור?
|
|
|
#5 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
האמת היתי מציע לך ללכת למומכה ברדיאטורים. המ מדחסים ת'רדיאטור ומוציאם נזילה בקלות. |
|
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מאור קודם כל אל תילחץ אין שום בעיות מיוחדות ברכב הזה לגבי נזילות מים. אלא אם אתה השתמשת במים מהברז ולא נוזל יעודי.
לגבי משאבת המים היא נמצאת ביחד עם רצועת התזמון ואתה לא יכול לראות אותה אלא רק אם תפרק את מגן הפלסטיק של רצועת התזמון הסבירות של נזילה משם היא נמוכה כי ראיתי כבר הרבה HGT שעשו למעלה מ 200000 ק"מ בלי להחליף משאבת מים השאלה הגדולה האם השתמשת בנוזל קירור כמו פרפלו וכדומה. אפשרות נוספת ואת זה כבר ראיתי הרבה זה נזילת מים מהבית של הפילטר שמן. ברכב הזה יש קירור לשמן שמתבצע על ידי שני צינורות מים שנכנסים לתוך הבית של הפילטר שמן ממש איפה שמבריגים את הפילטר ורוב הנזילות מים שנתקלתי ב HGT היו בדרך כלל משם. עוד אופציה שכבר נתקלתי איתה בעבר זה נזילה מהפקק של מיכל העיבוי יש שם שסתום פורק לחץ על הפקק עצמו שלפעמים כתוצאה מבלאי או משהו כזה הוא משחרר מים מהמיכל עיבוי עצמו. בדיקה של נזילת מים היא מאוד פשוטה על ידי התקנת משאבה על פקק מיכל העיבוי שדוחפת אויר ועל ידי כך מעלה את הלחץ במערכת המים ברכב ומדמה מצב של נסיעה שהלחץ גבוה יותר ממצב שהמנוע עובד בסרק. לכן אל תילחץ כל דבר אפשר לפתור תאמין לי. תודה אורן. |
|
|
#7 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
עד עכשיו היה רק פראפלו ברדיאטור. רק כאשר התחילו הנזילות התחלתי למלא מים מהברז כתחליף זמני. זה גם מה שהמליצו לי במוסך. את הבדיקה של הנזילה עם המשאבה דוחסת עשו לי במוסך ליליאן תוך לחיצה על הגז למשך כמה דקות, אך בזמן הבדיקה לא ברחו נוזלים. גם הפקק של מיכל העיבוי נבדק והוא תקין.הוא משחרר נוזלים רק מעל המקסימום. תוכל לכוון אותי איפה נמצא הפילטר שמן ברכב? אולי זה זה. בכל אופן, רק כאשר הרכב עומד, אחרי שמכבים את המנוע, מתחילים לברוח מים, והם נוזלים ממש מקדמת הרכב, באמצע. לכן חשבתי אולי יש איזה צינור עם נטייה להתפוצץ ברכב הזה שאני אוכל פשוט להחליף. כי כמו שאתם בטח מבינים, בלי לפרק את הפגוש לא ניתן לראות ממש מה קורה שם. מישהו פה כבר החליף רדיאטור לרכב הזה? מישהו יכול להמליץ לי על מוסך טוב של פיאט עם ניסיון ברכב הזה?
תודה. |
|
|
#8 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
הפילטר שמן נמצא מתחת למגן מתחת לאוטו עם אתה מוריד את המגן אתה תיראה את הפילטר
|
|
|
#9 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מתחת למגן???
איזה מגן בדיוק? זה לא אמור להיות בחלק התחתון של המנוע??? |
|
|
#10 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
עצלי רואים את פילטר שמן גם כשפותחים ת'מכסה מנוע. כך הוא נירא http://parts.donjacobsscion.com/imag...lter_white.jpg הוא יכול להיות גם שחור.(רוב הסיכוים) אני במקומך היהתי מרים ת'אוטו על ג'קים, שוכב מתחתיו ומחפש את הנזילה. קצת סבלנות ופנס יכולים לעזור |
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד