![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
ספידומטר תקול....
קודם כל שלום שוב הרבה זמן לא הגבתי כאן.
עדיין לא נפתרה לי בעיית החשמל באוטו, אבל אני עובד על זה... אוקי פשוט כבר נמאס לי מהבעיה של הספידומטר שלי לפני מס' חודשים פירקתי את כל לוח השעונים. כשחיברתי חזרה, הספידומטר לא עבד... טוב פתחתי שוב חיברתי טבו תעסק יותר, ראיתי באמ תשלא חיברתי עד הסוף פעם קודמת והכל נראה בסדר שוב לא עבד. פתחתי מכסה מנוע, הלכתי ניתקתי את הכבל שמתחבר לשעון מהגיר, ודחפתי אותו עם האצבע... פתאום שהעון חזר לעבוד! אבל אחרי 5-6 קילומטר נפל.. וככה עשיתי כמה פעמים, שוב פתחתי את השעון בלה בהל בלה... כבל גיר.... בלה בלה.. קיצר הלכתי השבוע לראות מה הבעייה של זה.. סיפרתי לשען את הבעייה, הוא אמר ישר: "נשבר לך איזה חלק פלסטיק בפנים" למרות שאני לא ראיתי שום דבר שבור.. והוא לא בדק בפנים.. 200 שקל אמרתי לו מה?!?! הוא אמרל י150.. אמרתי להתראות ונכנסתי לאוטו בתובנה שבמחיר כזה אני יכו להביא חדש השאלה היא ככה עכשיו: האם באמת נשבר לי משהו בפנים? האם באמת אני צריך לשלם כזה סכום? והאם לוח שעונים חדש יעזור לי? אם כן אני מחפש לוח שעונים של אונו טורבו גרסא 2... ומישהו יודע אם הגרסא הראשונה מתאימה? או אפשר להתאים אותה איכשהו? תודה מראש על כל השאלות וסליחה על החפירה. |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
באמת שברת חתיכת פלסטיק שמחזיקה את הכבל בגובה הנכון.
אין ברירה אלא לקנות כבל חדש. ואגב, לוח שעונים של אונו טורבו דור ראשון לא מתאים לאונו דור שני. |
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כבל חדש?
מחיר סביר אתה יודע? |
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תרים טלפון לנחום סודאי ותשאל
|
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
נחום סודאי זה...?
ומה הטלפון? |
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
נחום סודאי
"נחום סודאי" זה חנות לקים מתמחה ומורשה של פיאט, לנצ'יה, אלפא רומאו וקאיה
והם ברח' בן אביגדור 3 ת"א, טל' 03-5618052. בהצלחה ובברכה - רפי לין
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד