![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מאוור הרדיאטור נח לו
שלום,
ברשותי פיאט אונו. כאשר חום המנוע מגיע לטמפרטורה מסוימת המאוור מתחיל לעבוד, עד כאן הכל מעולה, השאלה שלי היא שהמאורר מפסיק לפעמיים ואז שוב מתחיל לעבוד, ככה במחזורים...אבל ושעון חום המנוע לא מראה שהחום ירד ככה שהמאוור יכול להפסיק. האם זה טבעי? המאוור צריך מנוחה לרגע? |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
המאוורר לא אמור לעבוד רצוף. השהמחוג מגיע לאמצע הוא אמור להתחיל לעבוד לסירוגין.
בהדלקת המזגן (אם יש לך מקורי) המאוורר אמור לעבוד על מהירות גבוהה רצוף. |
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אוקיי זה מה שקורה.. תודה רבה!
אבל סתם להתעניינות? לא יותר יעיל שיפעל תמיד ? הקרור יהיה הרבה יותר טוב לא? או שיש בעיה שהמאוור גוזל משאבים? |
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לא המנוע יתקרר מידי ולא יפיק את הביצועים המתאימים...
|
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לא אבל אני מדבר על עבודה קבועה מעל טמפרטורה מסוימת... ברור שהמנוע יורד נגיד מ80מעלות אז אין צורך במאוור.. אני מדבר מה קורה שהמנוע 80+, אז למה לא מאוור נון סטופ?
|
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
טמפרטות המנוע המינימלית היא 90 מעלות אם אני לא טועה..
דוגמא: יוניט החום סוגרת את המעגל החשמלי של מע' הקירור כאשר המנוע מגיע ל150 מעלות ופותחת את המעגל כאשר היוניט מזהה שחום המנוע הוא 100 (המעלות הם דוגמא -כל רכב והנתונים שלו) עכשיו אתה מבין למה המאוור לא פועל קבוע ?? בדרך כלל שעומדים עם הרכב במקום ולא זזים איתו אז אין זרימת אוויר לכיוון הרדיאטור המיים לא מתקררים הרכב מתחמם אז המציאו פיתרון התקינו את המאוור.... ד"א אם אתה לא רוצה לשמוע רעש של מאוור ולא רוצה להשתגע עם נוזלי קירור תקנה חיפושית וברכים עם מנועים גדולים ומותקן אליהם מגדש טורבו אז המאוור מחובר לציר המנוע ברצועות שיקרר את המנוע קבוע... |
|
|
#7 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
הבנתי מה שאתה אומר,
למה אבל לסגור את מערכת הקרור ב150 מעלות? זה הזמן שהכי צריך אותה לא?? זה חום מטורף. מצטער שאני לא מבין אבל 100 נפתח סבבה... 150 נסגר? למה? |
|
|
#8 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
יגאל רק נתן דוגמא זה לא הטמפרטורות הנכונות . אם אני לא טועה המאוורר אמור לפעול כאשר טמ"פ המים מגיעה ל 87 מעלות .רק אז יוניט הטמפרטורה מפעילת את המאורר עד שטמ"פ המים יורדת ל65 או משהו כזה .
לגבי חום המנוע בגלל הטרמוסטט לא תראה את ירידת טמ"פ חום המנוע בשעון רק לאחר שתעלה את הסל"ד וזרימת המים תגדל למנוע וכך תכניס מים בטמ"פ נמוכה יותר למנוע ותגרום למנוע להתקרר . תנסה את זה ותראה שהטמ"פ בשעון יורדת מעט ... מקווה שדייקתי עמית |
|
|
#9 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
|
|
|
|
#10 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
פעולת מאורר רדיאטור
מאורר הרדיאטור, בפיאט אונו, מתחיל לפעול ב 92 מעלות ומפסיק ב 87 מעלות (+- 3 מעלות).
ע"י כך נשמרת, פחות או יותר טמפ' מנוע קבועה ואין צורך בהפעלת מאורר רצופה שצורכת חשמל רב וגם המאורר אינו בנוי לפעולה רציפה. בברכה - רפי לין
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד