מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו הצפונית עם הבורבית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my punto spice
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 06-06-07, 23:38   #1
Guest
 
הודעות: n/a
בעיה במשאבת דלק פיאט אונו s70 93

חברה אתם חייבים לעזור לי יש לי פיאט אונו 1400 93 קרבורטור יש לי בעיה במשאבת דלק המכנית שהיא המקורית ואז הסבו לי את המשאבה לחשמלית והיא עושה לי המון בעיות האוטו מקרטע לי במהלך נסיעה מה עושים? מה הפיתרון לבעיה הזאתי?
 
ישן 07-06-07, 00:01   #2
Guest
 
הודעות: n/a
קודם כל ברוך הבא!

לגבי הבעיה,
לא בטוח שהמשאבה היא הבעיה, מנוע "מקרטע" יכול להיגרם ממס' אפשרויות: הצתה, פלגים, דחיסה, קרבורטור מלוכלך,בעיות זרימת אויר וכו וכו'
תן קצת פרטים-
מתי הוחלפה המשאבה ? מתי בוצע טיפול רגיל אחרון לאוטו..?
הקירטועים אופייניים לזמן נסיעה מסויים- עצירה, בלימה או האצה..?
הספקת לשלול דברים אחרים לאחר בדיקתם ?
 
ישן 07-06-07, 00:22   #3
Guest
 
הודעות: n/a
שלום!
אם אפשר יותר פרטים בבקשה .. איזה מנוע ? למה החליפו לחשמלית ? אולי הלחץ שלה נמוך מדי ?
תפרט מעט יותר על הסימפטומים ..
 
ישן 07-06-07, 11:54   #4
Guest
 
הודעות: n/a
עשיתי טיפול לאוטו כולל פלגים סט חותים חדש הבעיה של המשאבה המכנית כנראה באה מהקרטר שבמנוע ולכן האבירו לי לחשמלית ומהיום שאני על חשמלית האוטו מקרטע לי בעיקר שהאוטו מעיץ ומה עוד שעשיתי ניקוי קרבורטור ליפניי חודש ככה שבעל המכון לקרבורטורים אמר שהסיבה היחידה לקרטועים היא חוסר דלק בקרבורטור במהלך נסיעה מועצת בניגרמת מיזה שהמשאבה החשמלית לא מתאימה לפיאט אונו כלל מה עושים אך אני פותר את הבעיה הזאת ? מי שיודע אך לעזור לי שיגיב בבקשה למה אני כבר הרמתי ידיים.
 
ישן 07-06-07, 17:07   #5
Guest
 
הודעות: n/a
מכיוון שזה מתרחש בנסיעה מואצת - אני מציע להעיף מבט גם במפלג- ייתכן והמנגנון קידום הצתה (מכני או לא.. תלוי במפלג) לקוי. כל מוסך יכול לבדוק זאת בזמן קצר.

הדבר השני הוא מה שאתה אומר- המשאבה החשמלית- ולגבי זה אני מציע כמובן לפנות למי שהתקין אותה.

רק תן לנו קצת יותר פרטים, כמו שמציע עמית ואנא ציין לפני כמה זמן החליפו את המשאבה ?
אם אתה יודע את דגם המשאבה- אז גם זה. ייתכן שהיא לא מתאימה לאוטו בכלל.
אגב מה צריכת הדלק? האם היה שינוי מאז הותקנה המשאבה?
 
ישן 07-06-07, 21:18   #6
Guest
 
הודעות: n/a
קובי איזה נפח המנוע שלך ? ? אתה יכול לבדוק את לחץ הדלק לקרבורטור שלך ע"י מד לחץ דלק ולהתאים לדפי היצרן (שאם תתן לי את הנפח המנוע והשנה ) אני אגיד לך מהם . וכך תוכל לבדוק אם המשאבה החשמלית עובדת כראוי או לא . אם היא לא מספקת מספיק לחץ לקרבורטור הרכב אכן יקרטע
לא ניתן לשים משאבה מקורית ?.
עמית
 
ישן 07-06-07, 22:26   #7
Guest
 
הודעות: n/a
החלפתי את המשאבה ליפניי כחודש והשבוע המשאבה פשוט הםסיקה לעבוד לי וביום שני האחרון החלפתי אותה לחדשה ומאז האוטו מקרטע לי נפח המנוע שלי הוא 1400 שנת 93 המשאבה עצמה זאת משאבה חדשה מתוצרת טיוואן ואין לי מושג מה הדגם שלה השאלה אך אני פוטר תבעיה הזאת ואולי הבעיה זה הלחץ של המשאבה ואיזה לחץ אני צריך שיספיק למנוע שלי וככה האוטו לא יעשה לי בעיות עם תוכלו לעזור לי אז אני יודה לכם מאוד עמית אני בונה אליך בקשר לזה
 
ישן 07-06-07, 23:09   #8
Guest
 
הודעות: n/a
אני אשמח לתמונות קשה לי להבין היכן היא ממוקמת . . האם היא משאבה טורית ? האם היא שקועה במיכל הדלק ? האם היא על המנוע .? אני מניח שזה רק בעיית כיוון אז אל תלחץ .. אני יכול להגיד לך איך לבדוק אם הבעיה היא אכן בלחץ אבל צריך מעט רגישות בבדיקה .. אני אתן לך מעט רקע טכני . למזרק צריך להגיע לחץ מסויים במקרה שלך 1-1.12 באר . על משאבה סטנדרטית יתכן והמשאבה החדשה שלך לא מפיקה מספיק לחץ בכדי להניע דלק בכמות מספקת למזרק ..
ניתן לכוון מחדש את הלחץ למזרק עיי שעון לחץ שיחובר בטור ליצור כניסת הדלק לסעפת . אבל ניתן להסיק כי המשאבה או חזקה מדי במקרה קיצוני הפוך, או חלשה מדי , במידה והיא חזקה יותר אז כיוון קל להורדת הלחץ תאריך את חיי המשאבה והרכב יסע כהלכה , במידה והיא חלשה מדי הגברת הלחץ יגרום לעומס על המשאבה ובכך יקצר את חיי המשאבה . הכל אפשרי והכל ניתן לבדוק אני ממליץ לך לגשת למי שהחליף לך את המשאבה ולבקש ממנו לבדוק את הלחץ למזרק (אני מקווה שהוא בעל מקצוע ) ולפי הנתונים שסיפקתי לך הוא צריך לדעת לכוון את הלחץ ע"י סגירת או פתיחת וסת הלחץ המקורי . (במידה וזה אפשרי ) .
אם לא שפשוט יחליף למשאבה אחרת עד שתיפטר הבעיה..

אני מקווה שפה אכן קבור הכלב ולא סתם צירוף מיקרים מוזר של בעיה שונה כתוצאה מהחלפת המשאבה . אם זה היה השבוע גש אליו שיבדוק לפני שיעבור זמן והוא יאמר לך שזה לא באחריות .
 
ישן 07-06-07, 23:21   #9
Guest
 
הודעות: n/a
קובי אם המשאבה הותקנה רק לאחרונה- הכי טוב לגשת למי שהתקין לך אותה ולתבוע ממנו לקחת אחריות על עבודתו- כפי שעמית אמר, או שיכוון את המשאבה או שיחליף אותה.
 
ישן 08-06-07, 11:24   #10
Guest
 
הודעות: n/a
עמית יש לדגם הנ"ל משאבה מכאנית שיושבת על בלוק המנוע בחלק קידמי(מתחת למצתים)
לא הבנתי למה החליפו לך קובי את המשאבה .
ואגב למרות שניקו את המאייד ,האם בדקו את התושבת של המאייד (קרע,סדקים=משיכת אוויר )
וכמו שכתבו לך ליבדוק בריחת ניצוץ ממצת סדוק או חוט .וכמו כן להחליף מסנן דלק.
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 08:05.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד