![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
סל"ד בסרק פונטו 2001 16V
שלום רב
הרכב שלי שנת 2001 ועבר 52K ק"מ בלבד. מאז שהרכב היה אצלי שמתי לב שמחט הסל"ד רוקדת מעט בהילוך סרק - לא משהו דרסטי אבל משחקת בטווח של 50 סל"ד +-. בנוסף חלק מהזמן סלד הסרק עומד על בין 700 ל- 750, חלק מהזמן על 900+- לאחרונה פירקתי וניקיתי את בית המצערת וזה לא השפיע לא על סל"ד הסרק ולא על קפיצות הקלות במחט. השאלה שלי היא לבעלי פונטו 16V משנים 2001 ואילך - מהיא מהירות הסרק הנורמלית אצלכם? האם 750 סל"ד זה נמוך מידי? איך ניתן לטפל בתקלה (אולי להתחבר למחשב ניהול המנוע במוסך ולשנות הגדרות) ? וכמה זה עולה? |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
התחברות עם מחשב אבחון
אין מחיר אחיד במוסכים וכל מוסך מתמחר לעצמו את המחירים לפי תחשיביו הוא.
מהיכן אתה בארץ?. בברכה - רפי לין
|
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לאחר הנעה קרה, המנוע אמור לעבוד על 1000 וקצת סל"ד למשך דקה לערך. זוהי פעולה תקינה לחלוטין. אפשר לכנות את זה כ"צ'וק אוטומטי" בצורה מופרכת מאוד.
לאחר מכן, הוא אמור לשבת באיזור ה 800-900. כך זה אצלי כרגע, וכך זה היה ב ELX הקודמת שלי. |
|
|
#4 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
Re: התחברות עם מחשב אבחון
צטט:
2. לא הבנתי עדיין אם מדובר בבעיה- המחט זזה ממש בעדינות במצב סרק בטווח של +- 50 סל"ד והרכב לא רועד בצורה משמעותית. אולי זו סתם הגזמה שלי ולא בעייה אמיתית המצריכה ביקור במוסך? |
|
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
זה לא צריך להיות כך. הסל"ד צריך להיות על 900+-50 ועם מזגן זה ממש חייב להיות מעל 900. הסל"ד צריך להיות יציב.
תיתכן בעיה בחוטי הצתה (בריחת ניצוץ) או פלגים לא מתאימים. אבל לרוב ניקוי בית מצערת אמור לפתור את זה. האם הוחלף פילטר אוויר של המנוע. ? האם כל צינורות שאיבת האוויר והוואקום סגורים היטב ? |
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אצלי המחט נמצאת בעמידה על 750-800 סל"ד ואמרו לי שזה תקין. עכשיו אני מבין שזה לא תקין. נראה שאני צריך לעשות ניקוי בית מצערת שוב. עשו לי ניקוי פעם אחרונה לפני חצי שנה אבל הפעם אני מתכוון לעשות את זה לבד.
|
|
|
#7 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
ושאתה מפעיל מזגן, כמה זה?
האם הסל"ד יציב? האם זה באמת על 800 גם שאתה מסתכל על השעון ממש ממולו ולא מלמעלה כאשר אתה יושב בכיסא? |
|
|
#8 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לא בדקתי את הסל"ד כשהמזגן פועל אבל כשאני מפעיל אותו האוטו רועד הרבה פחות.
המחט טיפה אבל ממש טיפה מתנדנדת אפילו פחות מ50 סל"ד. לא, המחט נמצאת אפילו על פחות מ800 סל"ד כשאני יושב מול השעון. |
|
|
#9 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
סל"ד בסרק
אצלי הסל"ד הוא 750 יציב, במוסך אמרו לי שצריך להיות
850 אבל אין שום אפשרות להעלות אותו כי בבדיקה הממוחשבת הכל תקין. רק כשהמזגן עובד הסיבובים מעט עולים. רפי |
|
|
#10 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מקפיץ
עדיין לא הבנתי אם מדובר בבעיה.
הבעייה קיימת עוד שהרכב היה חדש יחסית (עבר פחות מ 10K שרכשתי אותו) סל"ד הסרק הוא בערך 750+- והמחט מקפצת לעיתים קלות במצב סרק. חוטי הצתה הוחלפו לא מזמן, מצתים הוחלפו בזמן, בית מצערת פורק ונוקה. האם יש טעם ללכת למכון דיאגנוסטיקה במקרה גבולי כזה? כמה עולה בדיקת אבחון כזו? |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד