![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 13
|
תקלה בפונטו - קצת לאט מאמין למוסכניק
שלום חברים , ראשית , אני בפורום מספר שנים , בתור צופה , בעל פיאטים לסוגיהם כבר 5-6 שנים .
בכל אופן , כרגע מחזיר פיאט elx רציף 2001 כרכב שני בבית . להלן התקלה והשתלשלות האירועים : באחד הימים החמים לפני חודש , נסעתי ברכב בכביש בין עירוני , במלך הנסיעה פתאום שמעתי רעש של צינור שהתפוצץ ופססססססססס .. של מים שיוצאים ומתאדים ,תוך 20 שניות עצרתי את הרכב בצד הדרך , (על מנת לעצור בבטחה) , וכיביתי את הרכב במיידי . יש לציין כי חום המנוע לא עלה , טרם נדלקה כל מנורה או סימן אחר להתחממות . פתחתי את מכסה המנוע וראיתי כי באמת צינור מים נקרע . הזמנתי גרר ונסעתי למוסך . - יש לציין , כי כשהגעתי למוסך , יחד עם הגרר , הגרר "פרק" את הרכב בצורה בעייתית משהו , ולכן הנעתי את הרכב וקידמתי אותו לצד המוסך , סדר גודל של 7 שניות שהרכב מונע. - חשוב לציין שהרכב הניע מיד . בכל אופן , ביקשתי מהמוסכניק לבדוק את הרכב וסיפרתי לו את השתלשלות האירועים . לאחר יומיים כשהשתפנתי לכך , הגעתי למוסך והוא טען שהחליף את הצינור המים , אך יש צורך לשפץ ראש מנוע , כי הרכב התחמם ... " המנוע מנפח... " הוא יתחמם לך בעתיד ... וכו וכו . לא הסכמתי לתקן , באתי להניע את הרכב , והרכב לא מניע ... ניסיתי , המוסכניק ניסה , ואוף התרוקן המצבר . היה כבר מאוחר וקבעתי לבוא בעוד יום או יומיים . לאחר יומיים הגעתי שוב , המוסכניק , הצליח להניע את הרכב , אבל הרכב , נכבה לאחר כמה שניות ושוב מניע , פתאום ניתן לנסוע עם הרכב 20-30 ק"מ באופן תקין . מכבים את הרכב , והרכב לא מניע , יש סטרסטר , הרכב מניע לחצי שניה ונכבה . קצת גז , עוד סטרטר , מניע ונכבה , וחוזר חלילה . היום הגעתי למוסך , הנעתי את הרכב לאחר מספר ניסיונות , הרכב הניע , ונסעתי הביתה. עכשיו אני באמת צריך להחליט מה עלי לעשות ... מצד אחד , לדעתי , לאחר הסיפור הנ"ל וסיפור נוסף ששמעתי מחבר , כנראה שהמוסכניק לא מקצועי , מצד שני הייתי שמח לשמוע מה דעתכם . מה יכולה להיות הסיבה לכך , כי הרכב מתקשה להניע מניע ממש לחצי שניה ונכבה , אך כשהוא מניע ניתן לנסוע איתו והוא בסדר לפעמים אף נכבה במזור .. אשמח לדעת את דעתכם וכי אני מעוד מעריך אותה לפני שאני עושה משהו. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2014
מיקום: אי שם מעבר לאופק
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 193
|
קרה לי מקרה זהה לשלך, לצערי על 431, כך שעד שעצרתי במקום בטוח, היה כבר נזק לראש ונאלצתי לשפצו
כמה דברים: 1. זה שלא ראית התחממות יתר זה בגלל שכל המים נשפכו מהמערכת = חיישן הטמפ' (והחיווי בשעון) לא מקבלים קריאת טמפ' נכונה אלא של האוויר שבמע'. בהחלט ייתכן שהמנוע הגיע לטמפ' גבוהות. 2. אפשר לעשות בדיקת לחץ למע' הקירור ולראות אם באמת המנוע מנפח. על פי תוצאת הבדיקה להחליט אם צריך להוריד ראש. 3. לאחר ההתחממות, הלכו אצלי מזרק מס. 2 וכן חיישן קראנק, מה שגרם לזיוף רציני. הייתי מתחיל בבדיקת מצבו של מזרק מס. 2 - הבנתי שזו מחלה של הפונטו. נערך לאחרונה על ידי שמר : 23-08-14 ב 01:07. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
נשמע שהמוסך עשה לך בעיות ברכב
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד