![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: מודיעין
הגלגלים שלי: I30
הודעות: 68
|
קילומטראז' בפונטו דור שני
בוקר,
אחת הסוגיות המעניינות אותי עכשיו כשאני מחפש פונטו ספייס היא הקילומטראז' מול מצב הרכב. אני מחפש רכב בשנים 2001-2004 וראיתי בינתיים כמה רכבים כשהקילומטראז בהם נע בין 90 ל190 אלף קילומטר. השאלה שלי היא נורא כללית אבל אולי מישהו יוכל לכוון אותי, אז כמה קילומטרים בעצם יכול המנוע הקטן של הספייס לנסוע בלי שיפוץ ראש מנוע וכמובן ללא החלפת מנוע? - אני אישית מאמין שאם רכב טופל כמו שצריך אז אין סיבה שהוא לא יעבור מאות אלפי קילומטרים. אבל השאלה היא בכל זאת האם יש איזשהו קילומטראז' שדי ברור שסטטיסטית יהיה לרכב "קשה" לאחר מכן? לדוגמא ניקח רכב שטופל כמו שצריך במשך 12 שנים, נוזל פארפלו בלבד וחלפים מקוריים אחרים -> האם יש סיבה כלשהי לחשוש מרכב כזה רק כי עבר 210 אלף? אגב - אפשר גם להתייחס למכלולים אחרים חוץ מאשר למנוע, האם בגיר, במערכת הקירור או במערכת החשמל גם כן רואים הרבה יותר בעיות אחרי קילומראז' מסויים? תודה! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס sx
הודעות: 202
|
יש רכיבים שמתבלים לפי זמן, ויש רכיבים שמתבלים לפי קילומטרז', אפשר פחות או יותר למיין את זה ככה, אבל בכל מקרה כמה שיותר ק"מ המנוע תמיד יהיה יותר עייף ולא משנה מה.
__________________
פונטו ספייס sx 1.3 ידנית הפונטו למכירה! http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=16579 |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Feb 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 36
|
צטט:
רכב שעשה אלף קילומטר ורכב שעשה 50 אלף וקיבל טיפול מתאים יתנהג אותו דבר. ורכב שעבר 200 אלף עם טיפול נכון ומסור עדיין יכול להרגיש ממש כמו שהרגיש כשיצא מהחברה, זה נשמע לא הגיוני כי אין רכבים כאלה - ואין אנשים ששומרים ברמה הזאת על מכניקה של הרכב אבל השינוי יהיה אפסי ובמאה אחוז לא מורגש. כמובן שאני מדבר על רכב שטופל מכל הלב והנשמה ולא נחסך ממנו שקל וגם טיפולים שהם מותרות נעשו, זאת הסיבה שיש רכבים שמגיעים למליוני קילומטרים בחו"ל. לפותח השרשור - גם אני עמדתי בפני דילמה כזאת - הבעיה שהישראלי המצוי מחפש קילומטר נמוך ולא חושב על מצב הרכב ככה שאם תקנה רכב עם 210 אלף, תנהג בו שנה - שנתיים הסיכוי שתצליח למכור אותו במחיר השוק אפסי, זאת הסיבה שהמשכתי לחפש עד שמצאתי רכב עם קילומטרז' נמוך. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2013
מיקום: כפר יובל/ראשון לציון
הגלגלים שלי: fiat punto sx
הודעות: 86
|
האוטו הקודם שלי היה וולוו s80 דיזל כשהיא נקנתה היה לה 240 אלף קילומטר אפילו שזה וולוו ואפילו שהיא טופלה כל השנים כראוי למרות שהיא נוסעת מדהים היו הר5בה דברים שכבר נשחקו והיה צריך להחליף. רכב שנוסע הרבה כל חלק וחלק בו נעשה בו שימוש גבוה יותר מן הסתם שהבלאי גדול יותר. בדרך כלל הרכב בעל בקילומטראז' הנמוך יותר גם יהיה שמור יותר. הכל תלוי במצב הרכב הספציפי ובמחיר שהוא נקנה בו...
בהצלחה בקניה! גיא |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: מושב מצליח(רמלה -רחובות)
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 327
|
דניאל אתה צודק, Reka זה פשוט לא נכון, טיפול נכון מצמצם נזקים!!!! כלומר תמיד יהיה נזק כלשהו.
בפעולת מכלולים נעים לדוגמא מנוע וכדומה ישנו שימוש בשמן למזעור השחיקה כלומר יש שחיקה!! שימוש בשמן איכותי יצמצם יותר את השחיקה משמן אחר. זה לדוגמא רכיב שנשחק לפי ק"מ. יש גם רכיבים שנשחקים לפי זמן, לדוגמא צמיגים, גומיות וכו. יש רכבים עם ק"מ מאוד נמוך שכלו היה עירוני- בלאי גבוה מאוד. ויש רכבים עם ק"מ גבוה אך את רובו עשו בבין ערוני וסביר שהבלאי יהיה הרבה יותר קטן. יש להתחשב בהרבה פרמטרים ולא רק בק"מ. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| כיוון קילומטראז בלוח שעונים | delpiero | פונטו - טכני | 11 | 09-06-13 19:06 |
| ספידומטר וקילומטראז הפסיקו לעבוד | s_nadav | בראבה - טכני | 14 | 11-07-11 19:52 |
| קילומטראז' 220,000 | YOSI-BR | פונטו - טכני | 9 | 14-06-11 09:25 |
| שאלה על קילומטראז' ורישום השכרה ברישיון | israbeast | יעוץ ברכישת רכב | 2 | 31-10-08 13:11 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד