מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

AMERICAN POWER
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן - נעים להכיר חברים יקרים.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי..!!!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 17-06-13, 13:06   #1
IGAL
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: מודיעין
הגלגלים שלי: I30
הודעות: 68
קילומטראז' בפונטו דור שני

בוקר,
אחת הסוגיות המעניינות אותי עכשיו כשאני מחפש פונטו ספייס היא הקילומטראז' מול מצב הרכב.
אני מחפש רכב בשנים 2001-2004 וראיתי בינתיים כמה רכבים כשהקילומטראז בהם נע בין 90 ל190 אלף קילומטר.

השאלה שלי היא נורא כללית אבל אולי מישהו יוכל לכוון אותי, אז כמה קילומטרים בעצם יכול המנוע הקטן של הספייס לנסוע בלי שיפוץ ראש מנוע וכמובן ללא החלפת מנוע?

- אני אישית מאמין שאם רכב טופל כמו שצריך אז אין סיבה שהוא לא יעבור מאות אלפי קילומטרים.

אבל השאלה היא בכל זאת האם יש איזשהו קילומטראז' שדי ברור שסטטיסטית יהיה לרכב "קשה" לאחר מכן?

לדוגמא ניקח רכב שטופל כמו שצריך במשך 12 שנים, נוזל פארפלו בלבד וחלפים מקוריים אחרים -> האם יש סיבה כלשהי לחשוש מרכב כזה רק כי עבר 210 אלף?

אגב - אפשר גם להתייחס למכלולים אחרים חוץ מאשר למנוע, האם בגיר, במערכת הקירור או במערכת החשמל גם כן רואים הרבה יותר בעיות אחרי קילומראז' מסויים?


תודה!
IGAL מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 17-06-13, 15:00   #2
דניאל_חיפה
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס sx
הודעות: 202
יש רכיבים שמתבלים לפי זמן, ויש רכיבים שמתבלים לפי קילומטרז', אפשר פחות או יותר למיין את זה ככה, אבל בכל מקרה כמה שיותר ק"מ המנוע תמיד יהיה יותר עייף ולא משנה מה.
__________________
פונטו ספייס sx 1.3 ידנית
הפונטו למכירה!
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=16579
דניאל_חיפה מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-06-13, 15:33   #3
Reka
Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 36
צטט:
במקור פורסם על ידי דניאל_חיפה צפה בהודעה
יש רכיבים שמתבלים לפי זמן, ויש רכיבים שמתבלים לפי קילומטרז', אפשר פחות או יותר למיין את זה ככה, אבל בכל מקרה כמה שיותר ק"מ המנוע תמיד יהיה יותר עייף ולא משנה מה.
המשפט האחרון שלך מאוד שטותי.
רכב שעשה אלף קילומטר ורכב שעשה 50 אלף וקיבל טיפול מתאים יתנהג אותו דבר.
ורכב שעבר 200 אלף עם טיפול נכון ומסור עדיין יכול להרגיש ממש כמו שהרגיש כשיצא מהחברה, זה נשמע לא הגיוני כי אין רכבים כאלה - ואין אנשים ששומרים ברמה הזאת על מכניקה של הרכב אבל השינוי יהיה אפסי ובמאה אחוז לא מורגש.
כמובן שאני מדבר על רכב שטופל מכל הלב והנשמה ולא נחסך ממנו שקל וגם טיפולים שהם מותרות נעשו, זאת הסיבה שיש רכבים שמגיעים למליוני קילומטרים בחו"ל.
לפותח השרשור - גם אני עמדתי בפני דילמה כזאת - הבעיה שהישראלי המצוי מחפש קילומטר נמוך ולא חושב על מצב הרכב ככה שאם תקנה רכב עם 210 אלף, תנהג בו שנה - שנתיים הסיכוי שתצליח למכור אותו במחיר השוק אפסי, זאת הסיבה שהמשכתי לחפש עד שמצאתי רכב עם קילומטרז' נמוך.
Reka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-06-13, 15:43   #4
guysternberg
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2013
מיקום: כפר יובל/ראשון לציון
הגלגלים שלי: fiat punto sx
הודעות: 86
האוטו הקודם שלי היה וולוו s80 דיזל כשהיא נקנתה היה לה 240 אלף קילומטר אפילו שזה וולוו ואפילו שהיא טופלה כל השנים כראוי למרות שהיא נוסעת מדהים היו הר5בה דברים שכבר נשחקו והיה צריך להחליף. רכב שנוסע הרבה כל חלק וחלק בו נעשה בו שימוש גבוה יותר מן הסתם שהבלאי גדול יותר. בדרך כלל הרכב בעל בקילומטראז' הנמוך יותר גם יהיה שמור יותר. הכל תלוי במצב הרכב הספציפי ובמחיר שהוא נקנה בו...

בהצלחה בקניה!

גיא
guysternberg מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-06-13, 16:57   #5
eli_h1
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: מושב מצליח(רמלה -רחובות)
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 327
דניאל אתה צודק, Reka זה פשוט לא נכון, טיפול נכון מצמצם נזקים!!!! כלומר תמיד יהיה נזק כלשהו.
בפעולת מכלולים נעים לדוגמא מנוע וכדומה ישנו שימוש בשמן למזעור השחיקה כלומר יש שחיקה!! שימוש בשמן איכותי יצמצם יותר את השחיקה משמן אחר. זה לדוגמא רכיב שנשחק לפי ק"מ.
יש גם רכיבים שנשחקים לפי זמן, לדוגמא צמיגים, גומיות וכו.
יש רכבים עם ק"מ מאוד נמוך שכלו היה עירוני- בלאי גבוה מאוד.
ויש רכבים עם ק"מ גבוה אך את רובו עשו בבין ערוני וסביר שהבלאי יהיה הרבה יותר קטן.
יש להתחשב בהרבה פרמטרים ולא רק בק"מ.
eli_h1 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
כיוון קילומטראז בלוח שעונים delpiero פונטו - טכני 11 09-06-13 19:06
ספידומטר וקילומטראז הפסיקו לעבוד s_nadav בראבה - טכני 14 11-07-11 19:52
קילומטראז' 220,000 YOSI-BR פונטו - טכני 9 14-06-11 09:25
שאלה על קילומטראז' ורישום השכרה ברישיון israbeast יעוץ ברכישת רכב 2 31-10-08 13:11


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:27.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד