![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| רכב כללי מדברים על עולם הרכב (מלבד פיאט). |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
פיגו' 106 XSI 94, מזמין בעלי ב-HGT לתחרות.
ההתערבות היא על כוס קפה ועוגה.
![]() קחו בחשבון שהרכב ניצח מאזדה מודל 96 בנפח 1840, עם 120K ק"מ. החלפנו את המנוע המקורי 1.4 הזרקה, במנוע 1.6 עם 4 קרבורטורים. חבר הפורום מתנאל. הפיג'ו לא למכירה בינתיים. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
הצלחת לסדר שתעבוד חלק ותניע בלי בעיה?
מענין כמה בעלי HGT חושבים שהם יכולים להשאיר אותך מאחור |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
ואיך הקפה עם ההל? שחכת לעדכן
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Cupra R
הודעות: 683
|
אמממ
דוד אהלן אני לא נענה לאתגר. מפחד להפסיד. ![]() אבל מה יש לי כמה דברים שמציקים ברכב. וכמה וכמה מוסכים שהייתי או שלא רוצים לטפל או שאומרים ככה זה אין מה לעשות. וחשבתי לקפוץ עלייך אתה בוודאי יודע את התשובה. 1) שמרימים אמברקס, כמה וכמה פעמים חיזקתי אותו.. אבל הוא בקושי תופס את הרכב. אפילו בטסט בקושי עברתי. מתחתי את הכבל כול חזק שממש קשה להרים את הידית. במטרה שההאמברקס יחזיק יותר טוב. 2) משאני אכתוב עכשיו אולי קשור לראשון. אז ככה.. כשאני מכנה את הרכב תופס באמברקס ומכניס הילוך. (כאשר הרכב מכובה). אני מזיז את הרכב בכוח (דוחף כזה) ויש רעש של חלודה מהגלגלים האחוריים.. רעש של חקירות ברזל כאלו. אותו הדבר גם כאשר אני יושב ברכב קופץ כזה על המושב.. מזיז את הרכב. אך כאשר אני משחרר את האמברקס ואת ההילוך. הרעש נעלם. כמו גם במהלך נסיעה אין את הרעש. אני חושד בבולמים האחוריים. למרות שאלו קוילאוברים והם בני פחות מי 4 חודשים. 3)עניין הברקס. שזה כמה שיותר מפחיד אותי. נעשה רפידות + צלחות לפני 3 חודשים. עדיין יש את הרעש של הברזל הצורב(כידוע אכן הרעש הזה אמור להיות בהתחלה, אך הרעש פעם ישנו, ופעם אינינו). יומיים אין , יומיים יש. כמו גם כאשר אני לוחץ על הברקס הרכב בולם מעולה, אבל לקראת העצירה. כאשר הרגל אותו הדבר על הברקס ואף אני מרפה על מנת לבלום בעדינות. הרכב בולם בחוזקה. אשמח לייעוץ... ממך.. ואולי אחריי זה נראה את הצרפתייה שלך
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
רעש החריקה מאחורה מקורו בבלמים האחורים בנוסף ציינת שמתחת אותם כמעט עד הסוף ועדין לא מחזיק
רעש החריקות ביהור הרכב אינו קשור לבולמי הזעזועים כיון שאתה מנסה להזיזו קדימה ואחורה |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Cupra R
הודעות: 683
|
אממ
מתחתי את האמברקס .. חזק. לגבי החריקות אני מסיז את האכב מהצד , איפו שהדלתות . ימינה שמאלה . ונשמע רעש של ברזל.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
יאיר שים לב למה שכתב dennis. "גם כאשר אני יושב ברכב קופץ כזה על המושב.. מזיז את הרכב. אך כאשר אני משחרר את האמברקס ואת ההילוך. הרעש נעלם."
למה זה קורה ?. כאשר הרכב כבוי בהילוך וידית ההנדברקס (לא האמברקס ) משוכה הגלגלים נעולים. ניענוע של הרכב יגרום לתזוזת הבודי בלבד, אין קשר לבלמים. כאשר משחררים את ההילוך וההנדברקס ןממשיכים לנענע הרעש נפסק, משום שהתנועה עוברת לגלגלים.בקיצור, יש כאן שתי בעיות, האחת רעש מסרן אחורי בולמים או קפיצים, והשנייה בלם יד שלא בולם היטב. dennis, כתבת "וחשבתי לקפוץ עלייך" נראה אם תעיז, יאיר יכול לספר לך, איך יגיב הרודוויילר. ![]() אבל אם אתה רוצה לקפוץ אלי, קבע עם yair791 ותתאמו לבוא יחד. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
הבעיה בהנעה הייתה שהבן חיבר את הפלוס של הקוייל למשאבת הדלק.
הרכב הניע, אבל רק אחרי שעזב את הסטרטר. בזמן סטרטר הפלגים לא קיבלו ניצוץ. חיברתי מתח קבוע לקוייל, והרכב מניע בנגיעה. כמו כן הוספתי ברז לצינור הדלק שבא מהמשאבה, כדי לכוון את לחץ הדלק לקרבורטורים. משום שהלחץ של משאבת ההזרקה לא מתאים. בעיקרון אני לא אוהב את כל השינויים האלה. אבל מה לעשות שזה שיגעון של הבן. יאיר, נסעת איתי והתרשמת לטובה עם המנוע המקורי, כאשר נסענו לקנות חלקים לרכב שלך. גם אז הוא סחב כמו מטוס, אבל עכשיו לא יאומן. ביחס לבעלי HGT נראה מי "ירים את הכפפה". ![]() הקפה עם ההל שהבאת 10 תודה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2012
מיקום: טירה
הגלגלים שלי: ביזו 405 ובונטו טורבו HGT
הודעות: 19
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: סיאט לאון 1.8 TSI
הודעות: 711
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מועדון החמש מזמין להשקת פיאט 500 טופולינו | צביקוש23 | פיאט אספנות | 12 | 11-08-12 17:50 |
| פולי מנוע פיגו 206 | dodihob | שאר הדגמים - טכני | 8 | 05-06-12 19:36 |
| הריטמו נרשמה לתחרות שיפוץ | gilgil | פיאט אספנות | 4 | 10-04-12 19:04 |
| למכירה פיגו 306XSI | amirgti | מכירה | 4 | 31-10-11 21:57 |
| פיגו 206cc+תמונות מצב סופי | shakedd | פורום המועדון | 1 | 12-03-10 20:08 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד