![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| גרנדה פונטו - טכני טכני - דגמי גרנדה פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: בת ים
הגלגלים שלי: פונטו XTZ 1300
הודעות: 9
|
גיר רובוטי לא מוכן להעביר הילוכים לאחר לילה גשום
שלום לכולם. אני מחזיק גרנדה שנת 2008 עם 92 אלף קילומטר. לפני חודש וחצי הוחלף ברכב ערכת מצמד מלאה לאחר הידלקות נורה אדומה של CHECK TRANSMISSION במשך תקופה לא קצרה. במוסך השחר בנתניה הרכב חובר לסקנר ונאמר לי שהלך הקלאץ לגמרי. הוחלף הקלאץ והרכב נסע חלק.
עד לפני שבועיים - לפני כשבועיים ירד בנתניה הגשם הראשון של החורף ובבוקר שלמחרת הרכב הקפיץ לי בתחילת הנסיעה פעמציים מהילוך שני ומהילוך שלישי לניטרל (ברגע שהרכב שהגיר רוצה לעבור להעלות הילוך הוא חוזר לניטרל ומצפצף) - לא נדלקה שום נורה. שמתי לב שהתקלה לא מופיעה כשהרכב חם. בשבועיים האחרונים הדבר קרה לאחר כל לילה גשום או בוקר קריר. אתמול בלילה היה הלילה הכי גשום עד עכשיו השנה ולפני שעה הנעתי את הרכב כדי ליסוע לחדר הכושר. הרכב לא הסכים להעלות הילוך מראשון לשני . הוא פשט קפץ מיד לניטרל עם רעש של חריקה של הגיר כאילו ההילוך מנסה לעבור והקלאץ לא לחוץ. חשבתי שהתקלה תסתדר אך במשך חצי שעה נאלצתי לעצור את הרכב כל 3 מטרים - זה קרה משהו כמו 15 פעמים. הזוי ומעצבן בטירוף. בסופו של דבר ולאחר חצי איכשהו הרכב הצליח לעבור לשני ואז שוב נפל לניוטרל 3-4 פעמים שהיה צריך להעלות לשלישי. לאחר מספר ניסיונות הגיר הצליח להסתדר והרכב נסע חלק ללא תקלות וכמובן שחזרתי מיד הביתה (הרכב הגיע אפילו להילוך חמישי) - חשוב לציין שניסיתי לנהוג גם במצב אוטומטי וגם במצב ידני והתקלה קרתה בשני המצבים. חייב עזרה בדחיפות. מה יש לגיר הזה ולמה זה קורה אחרי שהשקעתי כל כך הרבה כסף בהחלפת קלאץ? תודה נימרוד |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: גרנדה פונטו 1.4L רובוטי
הודעות: 41
|
גש למוסך לבדיקה, רוב הסיכויים שמדובר בחיישן מצב/בורר הילוכים?(ישנם 3 זהים כאלה) .
אם יגידו שמדובר בחיישן אזי תבקש ניקוי ואולי זה יפתור הבעיה- לי זה עלה 500 ש"ח. חייש חדש אמור לעלות מעל 2000 ש"ח נאמר לי במוסך. בירור קטן בגוגל מגלה שמדובר בחיישן פשוט עוד מימי 106 ראלי ועולה דולרים בודדים באייבי. חליפי גרמני באייבי עולה כ40$ ומקורי כ100$. מקווה בשבילך שלא מדובר גם במשאבה של הגיר כי שם הסכומים מאוד מכובדים. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| הקשה במעבר הילוכים גיר רובוטי | maor2212 | גרנדה פונטו - טכני | 4 | 11-10-12 17:48 |
| גיר רובוטי "מושך" הילוכים בגרנדה שנת 2008 | ehudfisher | גרנדה פונטו - טכני | 2 | 04-01-12 22:45 |
| מאיפה להעביר את הכבל מהמצבר לתוך הרכב (בשביל המגבר)? | tsur132 | אודיו | 1 | 13-10-10 16:08 |
| מחפש פנס ל 127 ולא מוצא בשום מקום! זקוק לסיוע | צביקוש23 | פיאט אספנות | 2 | 01-04-09 01:07 |
| יום גשום תיזהרו שם בכבישים | אוף טופיק | 1 | 30-01-07 21:08 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד