![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
המצמד וגיר בMK1
אוקי רציתי לדעת יש לי את המצמד (קלאץ) אז רגלית של המצמד נראית לחיצה ארוכה
אז מה זה אומר שזה עומד לסיים את חיי הבלאי של המצמד? האם אצלכם בדור ראשון זה בא ככה או שזה אמור להיות בלחיצה קצרה? ואם כן, כמה עולה להחלפת המצמד ועבודה? ויכול להיות שזה בגלל שמה מקשה להעברת הילוכים עד שמנסים שזה נכנס? ואיך אפשר לדעת בוודאות שגיר והמצמד תקינים או שזה נטחנים והסתיימו את החייהם? תודה לעוזרים. |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מצמד גמור הוא מצמד מחליק.
ערכת מצמד חדשה עולה בסביבות ה-400 ש"ח, ועבודה אני מעריך אותו הדבר. איך לבדוק: תעמוד במקום, שלב לשני, החזק חזק את הברקסים ושחרר את המצמד. אם למנוע לוקח זמן לדומם אז המצמד שלך מחליק, אם הוא כבה מייד אז המצמד שלך בסדר. תופעה נוספת היא שכאשר אתה מאיץ, הסל"ד עולה אבל המהירות לא... (היחס בין הסל"ד למהירות הוא לא לינארי לאורך כל הסקלה) |
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תודה לך ואני יבדוק.
ואז לחיצה ארוכה במצמד שזה אומר לך משהו? או שזה כלום? מה עם הגיר? |
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
יש לך אופציה לכוון את דווצת המצמד .
אני בודק ע"י הרגשת הניתוק מהמנוע (מכניס את הדוושה עד הסוף מכניס הילוך ומשחרר לאט רואה היכן יש תגובה ) אם התגובה היא לקראת סוף עליית הדוושה יש לך צורך למתוח את המצמד . ניתן לבצע את המתיחה ע"י סיבוב האומים (או אום פלסטיק ) שנמצא בידית הקלץ בגיר . ע"י מתיחה כלומר סגירת האום אתה גורם לנקודת החיבור מנוע גיר לרדת . כך שההילוך יכנס לפני שדוושת המצמד תהיה למעלה. ניסיתי להיות ברור ככל האפשר קצת קשה להסביר את זה . עמית |
|
|
#5 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
הסבר לכוון מצמד (קלאץ)!
צטט:
אם התגובה לקראת סוף הדוושה, יש לשחרר את המצמד, ולא למתוח! על ידי מתיחה, כלומר על ידי סגירת האום, אתה גורם לנקודת השילוב לעלות ולא לרדת. בברכה צביקה |
|
|
|
#6 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תודה עמית וצביקה על ההבהרה
אך רדו מהעניין המתיחה צטט:
מישהו מבין פה ויוכל לעזור? |
|
|
|
#7 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
זה אומר שאתה צריך לכוון את המצמד שלך
|
|
|
#8 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תודה צביקה . לקחתי לצומת ליבי.
|
|
|
#9 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
איך אני אמור לכוון את המצמד ושחרור עד סוף הוא נוגע במצמד ובלחיצה קצרה מורגשת ניתוק מצמד המופרד אך ארוכה וכשצריכים להעביר הילוך לאיזשהו צריך ללחוץ עד סוף. תוכל לכוון אותי להיכן לכוון את המצמד? אז מה עם גיר?שוב אני חוזר,יש לך מושג בקשר לגיר?או מישהו? |
|
|
|
#10 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
ישראל לאחר שתיקן אותי צביקה . עליך לסגור את האום, ע"י כך אתה גורם לנקודת השילוב לעלות ולא לרדת. ואז לא תצטרך ללחוץ עד הסוף. לגבי הגיר גם אצלי ההילוכים נכנסים קשה . אם זה קיצוני תוודא שיש שמן בגיר .
אני לא חושב שיש איזו שהיא בעיה בגיר . תנסה לשמן מעט את הכבל המוליך של ההילוכים יש לו תפוח קטן שיושב על הגיר אולי הוא תקוע קצת . |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד