מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלא-סטלינה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

punto sx75 אחרי הרבה השקעה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 19-03-12, 20:36   #1
אלי_100
Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: גבעתיים
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70ies 1.4
הודעות: 71
פיאט אונו 1.4 מודל 95. החלפת משאבת מים

שלום חברים,

בשל נזילת מים, אני מחליף את משאבת המים + בית משאבה וצינור מתכת אחורי.

השאלה שלי, האם רצוי למרוח על האטמים משני צידם, חומר אטימה כלשהו ??
או שאין צורך, והאטם בלבד עושה את העבודה.

במידה ומומלץ להשתמש בחומר אטימה, באיזה חומר טוב ביותר להשתמש?

אשמח לקבל מענה בהקדם האפשרי (מתקין את החלקים מחר)

תודה רבה מראש..
ערב טוב,
אלי
אלי_100 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 19-03-12, 22:26   #2
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
הגישה לשם לא כל כך נעמה עם סעפת יניקה מורכבת אבל אין ברירה אין אפשרות לפרק את הסעפת יניקה בשביל זה בגלל שהגישה לא כל כך נעימה אני ממליץ לימרוח חומר אטימה משני צידי האטם רק לא להגזים עם הכמות אני מישתמש במה שיש לא מישתגע במחיר סיליקון אדום של אמריקאן איגל עושה את העבודה יופי ואני מליץ לך להרכיב את המשאבה בתוך הבית שלה ולחבר את הצינור מתכת מחוץ לרכב כי בפנים זה ממש קשה והכנסת כל המיכלול תעשה לאחר הגבהה של הרכב והסרת גלגל שבצד הנוסע אה כן וגם הוצעת האלטרנטור ככה אני עושה את זה מקסימום תחכה לשבוע הבא אני יהיה במרכז אני יעזור לך תיקנה הכל ואני יעזור לך
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-03-12, 23:30   #3
אלי_100
Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: גבעתיים
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70ies 1.4
הודעות: 71
היי יאיר !

מה שלומך?
שוב תודה על כל העזרה שאתה נותן לי !

יאיר זה לא מורכב. לקח לי לפרק את הכל בערך שעה וחצי כולל הפסקות קפה וסיגריות..
אין צורך לפרק גלגל, אלא לסובב אותו ימינה עד הסוף.
כמו כן אין צורך לפרק את סעפת היניקה או הפליטה.

יש צורך כמובן לפרק:
-2 ברגי משאבת המים שאוחזים בחתיכת המתכת שאליה מחובר האלטרנטור, ולשחרר
את בורג הארוך התחתון שעליו מושחל האלטרנטור והמותח ולהסיט את האלטרנטור אחורה
ובכך לאפשר גישה ל 2 ברגי בית המשאבה התחתוניים.
-המתכת המכסה את סעפת הפליטה (3 ברגים)
-מכסה הקרבורטור/אינג'קטור
-המגש שעליו יושב פילטר הדלק

לאחר שמשחררים את בית המשאבה מהאחיזה בבלוק, ניתן להזיזה בצורה כזו שתאפשר גישה ל 2 הברגים המחברים את צינור המתכת לבית המשאבה!
בצורה הזו חסכתי לי את פירוק סעפת הפליטה.
כמובן על הדרך אחליף גם רצועות ומותח.

מקווה שההסבר הנ"ל יהיה לעזר להרבה מחברי הפורום..

דרך אגב, ניסיתי פעם את אמריקן איגל (האדום) לא כל כך מרוצה מהאיכות..

קראתי היכן שהוא שיש חומר שנקרה RTV האם הוא טוב?
חסר לי שבשל חומר לא טוב אגלה שיש נזילה לאחר ההרכבה !

יצא לי גם להיתקל במוסכניקים שלא שמים שוב דבר פרט לאטם. לטענתם האטם כשמו הוא,
נועד לאטום, וכל חומר נוסף פוגם באטם.

יאיר שוב תודה רבה!
ערב טוב,
אלי
אלי_100 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-03-12, 00:09   #4
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
אני מישתמש כבר שנים באמריקאן איגל וזה עדין לא איכזב אותי אני לא פירקתי את הסעפות אני פשוט ציינתי שהגישה היא לא הכי קלה בעיקר אם זו הפעם הראשונה שאתה עושה את זה אני הרכבתי הכל בחוץ והכנסתי את זה פנימה ולי היה יותר נוח עקב המקום בו אני מתחזק את הרכב שלי אם אני מפרק את הגלגל ולפי דעתי להרכבי את המשאבה בלי למרוח חומר על האטם זה רשלנות כי זה רק אטם ניר שלא יחזיק בלי החומר אטימה אם אתה רוצה המלצה אז קח איזה חומר גרמני יש דברים מאוד טובים אני לא זוכר איזה אבל תבקש בחנות חומר גרמני
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-03-12, 03:05   #5
אלי_100
Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: גבעתיים
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70ies 1.4
הודעות: 71
יאיר,

לפני כחצי שנה החלפתי ברכב סוזוקי בלאנו מודל 97, משאבת מים. שם זה סיפור רציני!
יש צורך לפרק מדחס מזגן, טיימינג, תושבת מנוע.. בקיצור "חצי מנוע"
שפירקתי את משאבת המים, גיליתי שם אטם דק מאוד שחור, ולקח לי הרבה זמן להסיר אותו!
יש לציין שהרכב יד ראשונה שלא הוחלפה בו משאבת מים קודם לכן.

שרכשתי את המשאבה (מקורית) מסוכנות סוזוקי באזור המסגר, הגיע איתה אותו האטם.
כמובן ששאלתי שם את מנהל המחסן, אם צריך למרוח חומר על האטם, הוא ענה לי שאין צורך.
"סתם לא מצרפים למשאבת מים אטם"

אלי
אלי_100 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-03-12, 22:31   #6
אלי_100
Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: גבעתיים
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70ies 1.4
הודעות: 71
היי יאיר ידידי,

היום שאלתי, מכונאי וותיק, מקצוען בתחום, בקשר למריחת חומר אטימה על אטמים.

תשובתו הייתה שזה תלוי בסוג האטם.

ככלל, אם האטם עשוי מנייר, צריך למרוח עליו חומר אטימה. בדוגמא שלנו, סיליקון שעמיד בטמפרטורת חום גבוהה.
במידה והאטם אינו עשוי מנייר, אין צורך למרוח חומר אטימה!

שיהיה לך ערב טוב,

אלי
אלי_100 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
החלפת משאבת דלק אונו 1.4 I.E. n17178 אונו - טכני 0 30-08-11 22:36
פיאט אונו 1.4 95' משאבת דלק? omri אונו - טכני 4 12-02-11 23:19
התייעצות לפני רכישת פיאט אונו 1.1 מודל 92' edan יעוץ ברכישת רכב 7 25-01-11 20:53
[מכירה] פיאט אונו 1.4 מודל 94', 99,500 ק"מ stio מכירה 3 23-11-08 09:04
תיקון מערכת קירור : החלפת מיכל עיבוי + החלפת משאבת מים פורום הגראז' 0 07-08-07 17:15


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 12:21.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד