![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
שאלה ל ts
TS שלום!
תודה על התשובה- החלפת יוניט לחץ שמן. ברצוני להעלות בפניך את הבעיה שיש לי, אם תוכל לעזור לי אודה לך מאד. לפני שבועיים החלפתי שמן מנוע, פילטר אויר, פילטר שמן לאוטו שלי (פרטי הרכב: פיאט ברבה, 1.6 ידני, מודל 97). לאחר הטיפול נסעתי באוטו כרבע שעה ונורית לחץ השמן החלה להבהב בתורים נמוכים 1000 סל"ד. התקשרתי לחבר מוסכניק והוא אמר לי להחליף שמן ופילטר שמן אולי משהו לא טוב בהם (לא פתר את הבעיה). לאחרונה הנורית נדלקת באופן קבוע ב 1500 סל"ד ולא ב 1000 סל"ד כמו לפני שבועיים (רק לאחר בערך רבע שעה נסיעה). מה יכולה להיות הבעיה? מה שמוזר לי שזה ישר אחרי הטיפול שביצענו. תודה מראש. AM |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
נורת לחץ שמן מנוע נדלקת
סליחה על ההתערבות שאני עונה.
צריך לפעול בצורה מקצועית. במוסך מפרקים את יוניט לחץ שמן המנוע ובמקומו מבריגים שעון לחץ שמן ומניעים המכונית ורואים מה לחץ השמן מנוע הן בס"לד נמוך והן בסל"ד ביניים ובסל"ד גבוה וכך יודעים אם יוניט הלחץ פגום או שבאמת לחץ שמן המנוע נמוך. בברכה - רפי לין
|
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תודה
תודה רבה
|
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
קודם כל שלום לך...תשמע הבעיה שאתה מתאר לא ממש טובה,אני מקווה לטובתך שזה באת היוניט שמן.. מכיון בדגמים האלה יש בעיה נפוצה שכאשר "מתעללים" קצת במנוע אז מתחילה חריטה במיסבי לחץ ובמקרא יותר גרוע גם בקרנק(גל ארכובה) או במשבאת שמן..בשביל לגלות את זה צריך להוריד את הקרטר ורק אז רואים באמת..
אבל כפי שאתה מתאר אז הבעיה התחילה רק אחרי הטיפול אז קודם כל תבדוק עם הפילטר שהתקינו לך אורגינלי לפעמים זאת הבעיה... בקיצור כל דבר שאתה רוצה לשאול תרגיש חופשי עם אתה מהצפון אני יכול לעזור לך... |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד