![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
בעיות חשמל בלוח השעונים נורת טעינה דולקת באונו 93
שלום לחברי מועדון פיאט
יש לי בעיה חשמלית, אשמח לדעת האם זאת באמת בעיה ואם כן איך לתקן. נתחיל בזה שכבר חצי שנה יש לי בעיה כזאת בלוח השעונים: 1.שהמנוע קר ואני מפעיל סוויץ' מד חום המנוע מטפס למעלה בקו אחד אפילו שהמנוע קפוא. 2. מד חום המנוע עובר את האמצע בקו אחד (לא אמור לעבור את האמצע). מע' קירור תקינה בוודאות על כל רכיביה. 3. בנסיעה מהירה מד המהירות לפעמים רוטט מעט. 4. שממלאים מיכל דלק מלא מד הדלק לא מראה על מיכל מלא אלא לאחר כיבוי מנוע שוב. 5. מידי פעם מחוגי החום והדלק משתגעים ומתתחילים לטייל על הסקאלה עד שאני מכבה ומדליק מחדש. (עולים בקו אחד ומיד יורדים חזרה וככה זה נמשך) 6. שמפעילים צ'וק אז נורת הביקורת הכתומה דולקת בלוח השוענים ואם אני מפעיל גם איתות- נוצר אפקט "דיסקו" ונורת הצ'וק מתחילה להבהב יחד עם נורת האיתות! 7. מיד לאחר הנעת הרכב ללא גז נורת הטעינה ממשיכה לדלוק עד שלוחצים על הגז, גם שהמנוע פועל. בזמנו שלחתי לרפי לין הודעה פרטית בנושא והוא אמר שזו בעית ארקה או משהו כזה ויש להוציא את הכבל מהמינוס של המצבר. (הוא כתב לי תגובה מפורטת). מכיוון שאני לא רוצה להרוס שם משהו הדפסתי את התגובה שלו ונסעתי למוסך מורשה פיאט בחיפה (הכוכב) והראתי להם את ההדפסה. הם לא רצו לבדוק וטענו שזה נדיר שזה קורה ואין מה לבדוק. מה עושים?! תודה מראש. |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לגבי סעיפים 1 ו- 2. אם כך לדעתי ייתכן כי צריך רק לכייל, הייתה ליבעיה עם המד מהירות והיום כיילתי אותו
.לגבי 3, לא חושב שזו בעיה , גם אצלי זה קיים וגם לחבר שלי, באיזה מרצדס ישנה. אני לא מייחס לזה חשיבות . . . כך שאם זה אכן חשוב - תיידע גם אותי . לגבי השאר - תסמוך על רפי, שווה לנסות, או שתחכה עד המפגש ותראה מה הוא אומר . |
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
פיאט אונו-בעיות חשמל
אכן, במפגש אוכל לראות ולהראות לך במה מדובר מבחינת הארקות.
בברכה - רפי לין
|
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אוקיי.. תודה אני אחכה למפגש ביום שישי.
|
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לגבי הספידומטר, כנראה שהכבל ספידומטר שלך לא תקין (או לא מורכב טוב).
בקשר לנורת טעינה שנכבית רק כאשר לוחצים על הגז, אם החלפת לאחרונה לאלטרנטור משיפוץ, אז זה יכול להיות המקור לבעיה. (משהו שקשור לסידור של הדיודות.) |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד