מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

AMERICAN POWER
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 18-07-05, 00:27   #1
Guest
 
הודעות: n/a
בעיות חשמל בלוח השעונים נורת טעינה דולקת באונו 93

שלום לחברי מועדון פיאט
יש לי בעיה חשמלית, אשמח לדעת האם זאת באמת בעיה ואם כן איך לתקן.

נתחיל בזה שכבר חצי שנה יש לי בעיה כזאת בלוח השעונים:
1.שהמנוע קר ואני מפעיל סוויץ' מד חום המנוע מטפס למעלה בקו אחד אפילו שהמנוע קפוא.
2. מד חום המנוע עובר את האמצע בקו אחד (לא אמור לעבור את האמצע). מע' קירור תקינה בוודאות על כל רכיביה.
3. בנסיעה מהירה מד המהירות לפעמים רוטט מעט.
4. שממלאים מיכל דלק מלא מד הדלק לא מראה על מיכל מלא אלא לאחר כיבוי מנוע שוב.
5. מידי פעם מחוגי החום והדלק משתגעים ומתתחילים לטייל על הסקאלה עד שאני מכבה ומדליק מחדש. (עולים בקו אחד ומיד יורדים חזרה וככה זה נמשך)
6. שמפעילים צ'וק אז נורת הביקורת הכתומה דולקת בלוח השוענים ואם אני מפעיל גם איתות- נוצר אפקט "דיסקו" ונורת הצ'וק מתחילה להבהב יחד עם נורת האיתות!
7. מיד לאחר הנעת הרכב ללא גז נורת הטעינה ממשיכה לדלוק עד שלוחצים על הגז, גם שהמנוע פועל.

בזמנו שלחתי לרפי לין הודעה פרטית בנושא והוא אמר שזו בעית ארקה או משהו כזה ויש להוציא את הכבל מהמינוס של המצבר. (הוא כתב לי תגובה מפורטת). מכיוון שאני לא רוצה להרוס שם משהו הדפסתי את התגובה שלו ונסעתי למוסך מורשה פיאט בחיפה (הכוכב) והראתי להם את ההדפסה. הם לא רצו לבדוק וטענו שזה נדיר שזה קורה ואין מה לבדוק.

מה עושים?!

תודה מראש.
 
ישן 18-07-05, 02:13   #2
Guest
 
הודעות: n/a
לגבי סעיפים 1 ו- 2. אם כך לדעתי ייתכן כי צריך רק לכייל, הייתה ליבעיה עם המד מהירות והיום כיילתי אותו .
לגבי 3, לא חושב שזו בעיה , גם אצלי זה קיים וגם לחבר שלי, באיזה מרצדס ישנה. אני לא מייחס לזה חשיבות . . . כך שאם זה אכן חשוב - תיידע גם אותי .
לגבי השאר - תסמוך על רפי, שווה לנסות, או שתחכה עד המפגש ותראה מה הוא אומר .
 
ישן 18-07-05, 07:39   #3
Guest
 
הודעות: n/a
פיאט אונו-בעיות חשמל

אכן, במפגש אוכל לראות ולהראות לך במה מדובר מבחינת הארקות.
בברכה - רפי לין
 
ישן 18-07-05, 20:56   #4
Guest
 
הודעות: n/a
אוקיי.. תודה אני אחכה למפגש ביום שישי.
 
ישן 20-07-05, 16:08   #5
Guest
 
הודעות: n/a
לגבי הספידומטר, כנראה שהכבל ספידומטר שלך לא תקין (או לא מורכב טוב).

בקשר לנורת טעינה שנכבית רק כאשר לוחצים על הגז, אם החלפת לאחרונה לאלטרנטור משיפוץ, אז זה יכול להיות המקור לבעיה. (משהו שקשור לסידור של הדיודות.)
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:10.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד