![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: לא ידוע
הגלגלים שלי: Lancia Kappa Turbo
הודעות: 67
|
כמות הקילומטרים שמנוע מסוגל לעבוד
בקרוב אני אמור להתחיל לחפש לי ספייס ובתור אחד שאוהב לעשות "שיעורי בית" לפני קניה של כל מוצר עלתה לי השאלה הבאה. מאיזה קילומטרז' כדאי לא להתקרב לאוטו אם לא הוחלף מנוע? האם בפונטו 200 אלף נחשב המון ולא כדאי להתקרב לאוטו כזה?
תודה מראש. אמיר. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
שאלה שאין לה תשובה חד משמעית.
זה כמו לשאול כמה סיגריות מותר לאדם לעשן עד שחלילה הוא יקבל איזה מחלת ריאות.. אחד יעשן 2 קופסאות ויחיה עד גיל 100, השני יעשן פאסיבי בלבד וימות בגיל 50.. נכון שבאופן אבסולוטי, 200 אלף זה הרבה לכל רכב. אבל, אם האוטו עשה את רוב ה 200 אלף שלו בדרכים בינעירוניות, במהירויות של 100 קמ"ש ומבלי למשוך הילוכים - המנוע שלו יהיה יותר בריא מרכב זהה שעשה 100 אלף שרובם בפקקים, בחום גבוה ובהשתוללויות. צריך לבחון כל מקרה לגופו. אם המנוע לא דופק, לא אוכל שמן ובעל קומפרסיה טובה - אין שום סיבה למה לא לקחת את האוטו, במיוחד אם הוא נראה טוב חיצונית. אני באופן אישי אעדיף לקחת רכב שנראה מושלם חיצונית, אפילו שהמנוע קצת חלש ודורש תיקון, על פני רכב בעל מנוע מעולה ושנראה זוועה, דפוק ושרוט מכל הכיוונים..
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) נערך לאחרונה על ידי davidka : 27-12-10 ב 08:01. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
עד היום היה לי שתי מכוניות ספייס ולחברים שלי מלא גם
עד היום כל הספייס שהיו השכרה או ליסינג ורובם ככה לא ששרדו מעבר ל 200 אלף בלי תקלות ואם הן ידניות אז ב 240 אלף לרובם הלך מיסבים בתוך תיבת ההילוכים למרות שתיבה זו מיוצרת בשיתוף גנרל מוטורס |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Fiat Punto Spice ELX
הודעות: 99
|
כל אחד ואיך שהוא רואה את המצב... אני לעומת דוד פה למעלה - יעדיף רכב עם מצב מכני מעולה וקצת שריטות מאשר ההפך, כי הויזואליות של הרכב פחות חשובה לי, חשוב יותר שלא יתקע באמצע ושיקח אותי מנקודה A לנקודה B במינימום כאב ראש...
וכשאני מחפש רכב אני מנסה למצוא ק"מ כמה שיותר נמוך... בדר"כ לא מתקרב לרכב עם 150+ ואפילו לא לכאלה שמתקרבים ל150 - היו לי 3 רכבים בחיי עד עכשיו: אחד שנת 94 עם 142ק"מ כשקניתי אותו אחד שנת 96 עם 131ק"מ כשקניתי אותו ועכשיו את הפונטו 03 שקניתי אותה עם 107ק"מ.. ככה שלא קשה למצוא רכב עם ק"מ נמוך. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
הרשו לי קצת לחלוק עליכם בעניין לי יש HGT יד ראשונה עם 260000 ק"מ הרכב תקין לחלוטין הכל מקורי ברכב גם המנוע.
אני מבטיח לכם שאם הרכב הזה ימשיך להיות אצלי אני יסגור איתו עוד הרבה אלפי קילומטרים ללא החלפת מנוע. הכל תלוי איך מתייחסים לרכב ואיך מטפלים בו. למנועים יש פוטנציאל להחזיק אלפי קילומטרים זה אנחנו בעצם על ידי חוסר טיפול נכון שלנו או של המוסכים מקצרים להם את החיים. דרך אגב היה לי פעם פונטו GT שנסעתי איתה 330000 ק"מ על מנוע מקורי לפני שמכרתי אותה. יום טוב אורן. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
אורן צודק בהחלט. טיפול נאות יבטיח ברוב המקרים חיי מנוע ארוכים,
אבל - תמיד יש יוצאים מן הכלל וגם פה למזל יש תפקיד לא קטן: יש לי אחד בעבודה עם טויוטה קורולה GLI (שבאופן תמוה מיוצרת גם היא בתורכיה...), אחרי 150 אלף, הלך מנוע! טויוטה הגדולה והבלתי מתקלקלת לעולם...! אמרו לו בחברה משהו כמו "נו, מה אתה רוצה, זה אוטו תורכי, אז הלך המנוע....!" לא ניכנס לסיפור כולו אבל הבאתי את זה רק כחומר למחשבה. לפעמים לא מספיק לטפל ולשמור. לפעמים צריך גם קצת מזל..
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
סתם כי זה סיפור נחמד,
200,000 ק"מ? הצחקתם אותי. לאביו של חבר קרוב הייתה עד לפני כשנתיים סיטרואן BX, שעברה כ600,000 ק"מ על המנוע המקורי. אכן זהו המספר, 600,000. אני זוכר שיצא לי לנסוע ברכב ולא הרגשתי משהו מיוחד מעבר לנוחות נסיעה טובה מאוד ![]() זה רק מוכיח שטיפול נכון ברכב הוא הגורם העיקרי לאמינותו. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
|
יש לי חבר עם פיאט טמפרה 430 אלף, והכול מקורי, הרכב נוסע רגיל בלי בעיות מיוחדות
__________________
http://www.statuscomp.co.il |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| כמות גז למזגן | orenshemen | פונטו - טכני | 6 | 13-03-10 20:56 |
| כמות שמן גיר רציף, | YAKOV | פונטו - טכני | 18 | 19-06-09 15:04 |
| בראבה - מד קילומטרים לא מואר | פורום הגראז' | 7 | 09-05-07 11:05 | |
| די חם לי אני לא מסוגל יותר!! | פורום הגראז' | 6 | 30-06-06 15:24 | |
| כמות שמן מנוע | פורום הגראז' | 3 | 05-06-06 02:48 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד