![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| שאר הדגמים - טכני דגמים שלא מופיעים למעלה. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מעלות
הגלגלים שלי: פיאט פנדה
הודעות: 283
|
פיאט דובלו-טיפול גדול 300K במורשה חוות דעת מחירים.
ביום שישי נסעתי למורשה בעכו( פטין) לטיפול 300K שזהו טיפול גדול לפיאט דובלו 2002 JTD.
רציתי לדעת למרות שזה מורשה האם המחירים סבירים. מסנן אוויר=53.18 מסנן שמן=44.81 מסנן אוויר מזגן=33.60 מסנן סולר=55.86 שמן 15/40=135.13 (5ליטר). תוסף סולר פז=111.80. טרמוסטט=713.26. פרפלו=38. פקק קרטר=45. סט נעלי בלם אחורי מחודש=220. שייבה קרטר=12.55 צינור מים=199.20 גיזרת בלם=356. עבודה=972,קיבלתי 10% הנחה. חלקים=2018,קיבלתי 5 אחוז הנחה. והנחה כללית של 1.2%. סך הכול כולל מע"מ=3200. שחכתי לציין עבודה על הטיפול=384 החלפת תרמוסטט =420 החלפת נעלי בילום=168. כאמור פרסמתי בפוסט אחר שאחרי חצי שעה של נסיעה,הרכב פשוט מאיץ באיטיות נוראה,חמישי הבא אני חוזר אליהם וניראה,אולי לא עשו משהו טוב. אותי בעיקר מעניין איך תרמוסטט מקורי עולה כול כך הרבה?? והייתם צריכים לראות את הצינור המים באורך איזה 6 סנטימטר,פשוט לא יאומן איך הוא עולה 200 שקל. נערך לאחרונה על ידי yulian1986 : 18-12-10 ב 12:37. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
|
לפני שנתנו את המחיר הזה מרחו לך וזלין קודם?
לא יודע למה אבל זה נשמע יקר. אולי ככה זה המחירים של טיפולי המסחריות? למה הטרמוסטט הזה כל כך יקר? הוא עשוי מזהב? צינור מים, לאן הוא מתחבר? מהטרמוסטט לרדיאטור? איזה שמן מנוע הכניסו לך שם? של סלניה כמו שחשבת (נראה לי שלא..) או של פז? אני במקומך לא הייתי חוזר ביום חמישי אלא חוזר כבר מחר (ראשון) על הבוקר ופותח להם כבר את המוסך בשעה 7:30. על מחיר כזה ששילמת ואפילו על הרבה פחות מזה הייתי דואג להגיע לשם בחזרה כמה שיותר מהר ואפילו אם זה תיקון קטן כדי שלא ייגרם יותר נזק. נערך לאחרונה על ידי r.a20 : 18-12-10 ב 12:31. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מעלות
הגלגלים שלי: פיאט פנדה
הודעות: 283
|
ניראה לי הם התבלבלו בתרמוסטטים שמו בטעות של ב.מ.וו
![]() ניראה לי שזה הצינור,הוא הוא פירק אותו כדי להוציא התרמוסטט,שמשום מה לקח הרבה זמן להוציא אותו. לא היה סלינה שמו של תחליפי של פז,שאלתי גם למה לא 10W40 כפי שרשום בספר רכב,במחסן אמרו שזה מתאים. לא יודע אם זה למסחריות ככה,או שאולי זה פשוט מחירים של מוסך מורשה,ותאמת? איני רואה סיבה להמשיך לעשות טיפולים,במורשה,במיוחד אם תתגלה שהם עשו פדיחה ולכן הרכב לא מאיץ. סך הכול לא עשו משהו מיוחד,שמוסך רגיל לא היה עושה. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
יחידת הטרמוסטט שונה מאוד והיא משולבת בבית טרמוסטט יחידה גדולה מאוד.
לגבי הטיפול נשמע מאוד סביר יחסית לחלקי פיאט וטיפולי מוסך מורשה. אם תלך למוסך לא מורשה אתה תחסוך אולי 1000 ש"ח אבל לא תקבל חלפים מקוריים שלא יחזיקו מעמד במיוחד הטרמוסטט. תנסה לסגור איתם על 3000 בשלושה תשלומים הרווח שלך יהיה בהמשך |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מעלות
הגלגלים שלי: פיאט פנדה
הודעות: 283
|
שילמתי תשלום אחד,יותר מזה כבר לא יכלו לתת לי שום הנחה.
הגיוני שתוסף סולר ששמו,סתם משהו במערכת הדלק? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
אתה צודק. מוסך מורשה ואפילו מוסך מרכזי (בארץ) לא שונים בכלום ממוסכים רגילים.
גם במוסכים מרכזיים עושים פדיחות שהשערות היו סומרות לך אם היית שומע. בדבר אחד הם כן שונים - במחירים המטורפים שלהם. ולמה? לא בגלל חלפים מקוריים. זה חרטא. מקורי אתה יכול לקבל בכל מוסך אם תבקש. פשוט אתה משלם על כל המסביב. על הפקידות, הפועלים, חומרי הניקוי ומה לא. אפילו את הקפה מכניסים לך עם האלמנט. ככל שהמוסך יותר גדול - אתה משלם יותר.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מעלות
הגלגלים שלי: פיאט פנדה
הודעות: 283
|
אני אגיד לך גם משהו,כשאר פירקו לי את הנעלי בלם,אחד ממכונאים בחור צעיר,לקח אותם על אופנים כניראה לאחר משפצים באזור,וכאשר הוא חזר ורצה להרכיב,ראיתי שהוא לא ממש יודע איך לחבר אותם נכון,עד שבא מכונאי יותר בכיר שטיפל לי אותו,כאילו המוסך מורשה לפי מה שאני חשבתי אמור להיות המומחה,גם לא היה שמן סלינה אלא תחליפי,ציפיתי ליותר במורשה.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
לפני כמה שנים, נכנסתי עם דייהטסו אפלאוז ממשלתית לטיפול גדול במוסך המרכזי בחולון.
מי שמכיר יודע. מוסך ענק. דה בסט! יצאתי משם ובנס נשארתי בחיים. בדרך הביתה כמעט נכנסתי באוטו שלפני במהירות גבוהה. פשוט לא היו בלמים. בנס ברחתי הצידה לשוליים. אחרת לא יודע מה היה קורה. חזרתי לשם כולי עצבני ורוצה לרצוח מישהו, הגיע רב בוחן, עשה סיבוב על האוטו וחזר עם בשורה...: "האוטו לא עוצר"... מה אתה אומר..?! באמת ?! עזבתי האוטו שם ונסעתי באוטובוס הביתה. מאז - לא סומך על אף אחד.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
יכול להיות אם שמו על כמעט מיכל ריק .
ראה איזה טרמוסטט נראה וכמה עולה http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-PUNTO-DOB...item4ce2224325 |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| המלצה למוסך בצפון לטיפול 300K-פיאט דובלו 2002 | yulian1986 | פיאט כללי | 3 | 14-12-10 17:50 |
| מחפש גגון לפיאט דובלו 04' עדיפות למקורי | BentzZz | קניה | 3 | 20-07-10 22:44 |
| ספייס SX 02 אחרי טיפול במורשה - האם החליפו נוזל קירור נכון? | ronesbones | פונטו - טכני | 2 | 13-11-09 18:00 |
| טיפול גדול עשיתי | shakedd | פונטו - טכני | 5 | 16-12-08 12:28 |
| טיפול 10000 לפיאט דובלו | פורום הגראז' | 0 | 26-12-06 10:44 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד