מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו המתוקה שלי אחרי פינוק של סוף שבוע.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חדש בפורום
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 05-11-06, 12:33   #1
Guest
 
הודעות: n/a
פונטו HGT - תוצאות בדיקה והיסטורית הרכב

אהלן חברה.... עשיתי בדיקה הוצאתי היסטוריה (בע"פ) של הרכב ולהלן התוצאות:

האוטו עשה טיפול ב 20,000
האוטו עשה טיפול ב 40,000 כולל טיימינג ותושבת מנוע.
האוטו היה במוסך (לא טיפול) ב56,000 החליף ברקסים ושמנים.(זה היה באפריל 2005 דבר שמעיד על כך שהאוטו עמד ולא נסע זמן רב)
וזאת ההיסטוריה הקצרה של הרכב (כיום הוא עם 63,000).

להלן תוצאות הבדיקה:
משמיעה שלי הווריאטור מתוך 7 8 התנעות תקתק למשך 2 שניות רק פעם אחת.
כמו שגדעון הסביר לי וכפי שהבדיקה הראתה התושבת פגומה אך לא קטסטרופלית... האוטו לא רועד בכלל.
מבפנים האוטו חדש לגמרי הכל מקורי ושמור בצורה בלתי רגילה עם מערכת סטריאו יקרה מאוד עם שני מגברים ושאר צעצועים.
ואלה הציטוטים המשמעותיים מתוך טופס הבדיקה:
בקטגוריה של מנוע,מערכת קירור, מערכת דלק, מערכת הצתה. הערות הינן:"נקישות - רעש מערכת שסתומים, לברר החלפת רצועת תזמון(הוחלפה ב40 אלף), תושבות מנוע פגומות, לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה.
בקטגוריה של העברת כח הציטוט הוא:"נזילת שמן תיבת הילוכים,תושבת תיבת הילוכים פגומה, חופש ונקישות ציריה, חופשים במנגונוני הילוכים, מצמד מפריד גבוה (בלאי)
בקטגוריה של הערות כלליות - "אין אחריות למחשב הרכב" (מה זה אומר??)

ועכשיו לחלק של המחיר:

האוטו במחירון 61 אלף ולאחר שכלול של ידיים וקילומטראז' הוא 63500
מוכרים לי אותו ב53 אלף כולל טסט לשנה מלאה.

החלק הכי מפחיד בעסקא הוא שזה ממגרש מכוניות.


אני אשמח לשמוע את חוות דעת של כולכם.
 
ישן 05-11-06, 17:36   #2
Guest
 
הודעות: n/a
תראה, על פניו הבדיקה יצאה כסת"ח כלומר הכל תקין והנתונים דווקא יפים סה"כ.

איפה התבצעה הבדיקה? האם במכון שהסוחר המליץ או מכון שאתה בחרת?

שנית, יש לסוחרים נטייה לקרוע קצת את הרכב לפני המכירה שלו , שים לזה לב ותראה כיצד הם נוהגים בשאר המכוניות שלהם.

המחיר נשמע סביר ואף נחמד, תבדוק שהכל באופן כללי נראה תקין ותעמוד על ההחלפה של דברים לא תקינים.

תתחדש!

שי.
 
ישן 05-11-06, 18:04   #3
Guest
 
הודעות: n/a
..

הבדיקה הייתה במ.מ.מ בבני ברק(רמת גן)

מה שמפחיד אותי זה שהאוטו היה פעם אחרונה במורשה באפריל 2005 לפני שנה וחצי שבמהלכם באופן תמוהה עשה רק 7000 קילומטר....

הוא התחייב שאני מקבל את האוטו לאחר טסט...

כל הערות לגיר יכולות להוות בעיה?

הוא הציע לתקן הכל במוסך שאינו מורשה ולא מוכן לשלם עבור תיקונים יקרים במורשה....
 
ישן 05-11-06, 18:58   #4
Guest
 
הודעות: n/a
בוא נעשה לך סדר מה חשוב ומה לא.
לגבי הנקישות בוריאטור זה טבעי שיהיה רעש בכל זאת הרכב עבר כבר 63000 ק"מ.
לגבי תושבות מנוע ב HGT יש 3 תושבות מנוע אחת עליונה שרואים אותה גם שהיא הולכת לגמרי לא תרגיש רעידות במנוע אבל היא גורמת לרעשים מתי שאתה עולה על במפים או משהו דומה.
לגבי התושבת התחתונה (תושבת משקפיים כך היא נקראת) גם היא הולכת מהר אבל היא התושבת הכי זולה ברכב כ 270 שקל וההחלפה שלה היא מאוד פשוטה.
לגבי התושבת השלישית והיא תושבת הגיר היא מחזיקה המון מעמד ראיתי כבר HGT עם 200000 ק"מ שעדיין לא החליפו את התושבת של הגיר.
לגבי הנקישות מהשסתומים ב HGT יש שסתומים הידראולים לכן אין מצב של נקישות מה שהם שמעו זה את הרעש של הוריאטור ואז מרוב שהם מבינים הרבה אז הם מייחסים את זה לנקישות מהשסתומים.
לגבי תצרוכת שמן אין דרך לבדוק תצרוכת שמן שהרכב עומד אלא באמת לבדוק את זה בנסיעה ב HGT אין בעיות של אכילת שמן כמובן אם אין נזילות לכן לא צריכה להיות בעייה.
לגבי נזילת שמן תיבת הילוכים זאת בעייה ידועה זאת לא נזילה אלא הזעה מהחיבור של שני חלקי הגיר הדבר נובע מאיכות חומר האיטום שהאיטלקים השתמשו זה קיים בהרבה HGT שאני מכיר לכן אין מה לנגוע ואם בכל זאת אתה מתעקש לתקן את זה אז זה מצריך את פירוק הגיר דבר שמיותר לפי דעתי.
לגבי המצמד מניסיון המצמד ב HGT מחזיק כ 100000 ק"מ בערך ואני מדבר על נהיגה נכונה ולא מתעללת לכן אני מאמין שאפשר למשוך עם המצמד הקיים עוד קצת.
לגבי הסעיף של האחריות למחשב אתה צריך להבין שחלק אלקטרוני לא ניתן לבדוק ולהגיד מתי הוא יתקלקל לכן מכוני הבדיקה מכסים את עצמם ולא נותנים אחריות לחלקים אלקטרוניים ברכב ובצדק.
כעיקרון אני אישית לא שמעתי על HGT שהוחלף מחשב הזרקה המחשב הוא מתוצרת חברת היטצי והוא מאוד אמין ומחזיק שנים רבות כך שזה לא מקור לדאגה.
לסיכום על פנו נראה כעסקה טובה גם המחיר טוב לפי דעתי תיקח את הרכב.
בכל מקרה תתחדש ושיהיה בהצלחה מקווה שעזרתי.
אורן.
 
ישן 05-11-06, 19:06   #5
Guest
 
הודעות: n/a
...

אורן ממש תודה על כל תושמת הלב ועל הסבלנות(אני יודע שאני נודניק) פשוט אני חננה מחשבים פחדן שזאת הקניה הראשונה שלו....

לא התייחסת לדבר היחידי שבאמת מפחיד אותי לגבי הקניה והוא הקילומטראז' התמוהה....

הסוחר אמר לי שהאוטו עמד אצל הבעלים הרבה זמן... וזאת התשובה שאמורה לספק אותי לגבי העובדה שהאוטו עבר 7000 קילומטר בלבד בשנה וחצי....

באפריל 2005 האוטו עבר החלפת שמנים וברקסים כשהיה עם 56000 קילומטר כיום הוא עם 63000 כלומר 7000 בשנה וחצי אחרי שבשלוש וחצי שנים הראשונות הוא עבר 56000....

ניראה לך ששיחקו עם הקילומטראז'? ואם כן כמה משמעותי זה יכול להיות? והאם יש דרך לגלות את האמת?
 
ישן 05-11-06, 19:17   #6
Guest
 
הודעות: n/a
דרוש הסטורית טיפולים כתובה. זוהי זכותך המלאה, אתה ניגש עם הבעלים למוסך מורשה והם מוציאים לך את המסמכים. תברר שם מה הנסועה השנתית של הרכב.
על פניו נראה רכב שמור.
אני מציע לבדוק את העניין של הציריות.

אל תדאג, הרכב לא ימכר כ"כ מהר, ככה שאם תעשה עוד כמה בדיקות קטנות לא יקרה כלום.
האם אתה בחרת את מכון הבדיקה?

אין תאונות כלשהן? שילדה? פח? כלום?
האם אתה מתרשם לטובה מהצורה שבה המוכר מתקשר איתך?
 
ישן 05-11-06, 19:26   #7
Guest
 
הודעות: n/a
...

הבדיקה נעשתה במקום שאני בחרתי.
המוכר הוא סוחר ככה שלהרשים אותי זה המקצוע שלו
הלכתי איתו למורשה וכל ההיסטוריה נאמרה לי ע"י הפקידה בע"פ כי היא לא יכלה להוציא לי תדפיס... ככה שמה שרשמתי למעלה זאת ההיסטוריה היחידה שהייתה לאוטו במורשה פיאט...

הסוחר אמר שהאוטו עמד הרבה זמן, אך אני חושב שמישהו שיחק לו בקילומטראז'....

לא יכול להיות שאוטו שעשה בשלוש וחצי שנים 56 אלף יעשה פתאום בשנה וחצי 7000

חוץ מיזה האוטו מבפנים ומבחוץ במצב מדהים
 
ישן 05-11-06, 19:57   #8
Guest
 
הודעות: n/a
ק"מ המכונית

בפונטו "ספייס" וב HGT כמות הק"מ שנסע הרכב נרשמת במחשב נהול המנוע כך שגם אם תחליף את כל לוח השעונים לחדש עם 000 ק"מ יש לעדכנו עם מחשב האבחון של פיאט (אגזמינר) והוא אינו מאפשר לרשום ק"מ נמוך ממה שרשום במחשב נהול המנוע.
למרות זאת, אמר לי מישהוא שכל מה שאדם יצר אז אדם אחר יכול לשנות.
בדוק אם יש לך אפשרות לדבר עם בעל המכונית עצמו ללברר איתו הפרטים.
המחיר הנמוך שמבקש הסוחר מעורר חשדי ולמה הוא מוריד כלכ כך את המחיר?.
אם בכל זאת הכל ימצא תקין וכשר אז קנה המכונית ותהנה ממנה.
בהצלחה ובברכה - רפי לין
 
ישן 05-11-06, 20:10   #9
Guest
 
הודעות: n/a
על פניו נראה במצב טוב.
סתם מתוך סקרנות, איזה צבע הרכב? יש סאן רוף?
לגבי ה-7000 ק"מ בשנה וחצי האחרונות, אם הרכב יד ראשונה אז זה באמת יכול להיות מחשיד. נסה לאתר את הבעלים של הרכב (לפני הסוחר...) ולשאול אותו על זה.
אני מקווה בשבילך שזה יסתדר לך בסוף ותוכל להצטרף למשפחה
בהצלחה בהמשך ותעדכן מה נסגר...
 
ישן 05-11-06, 20:22   #10
Guest
 
הודעות: n/a
האמת רפי שהמחיר לא מחשיד עד כדי כך. להזכירך יצחק לוי שונא אותנו, ועוד על זה הרכב הזה לא בדיוק מבוקש בשוק. זה גורם למחיר לרדת דרסטית.
אבל בקטנה, אני לא קונה רכב לפי השוק שלו, אחרת הייתי קונה יונאי גטס או משהו. אני קונה רכב שמוצא-חן בעיניי מכל הבחינות העולות לדעת.
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:00.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד