![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
פונטו HGT מודל 2002
אהלן חברה... אני לוקח מחר פיאט פונטו HGT מודל 2002 לבדיקה..
האוטו עשה 60000 קילומטר ורציתי לשאול איזה דברים אני צריך לבדוק בבדיקה? ואיזה אני צריך לבדוק בעיין עוד לפני הבדיקה... קראתי קצת בפורום על מה שנכתב פה על פונטו HGT ויש פה ממש הרבה תותחים שהשאירו עלי רושם.... אודה לכם אם תעזרו לי בעיניין.... מכיוון שהעיניין דחוף אודה לכם אם מישהו מכם יכול להתקשר אלי(אני יודע שזה לא נהוג אך אני לוקח את האוטו מחר על הבוקר לבדיקה והייתי קצת שאנן עם העלאת השאלה לפורום) הטלפון שלי הוא 054-305-305-2 תודה רבה רבה. |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לא בטוח שזה יעזור, רובו הגדול של הבעלים לא יבינו על מה אתה מדבר אם תשאל אותם את מה שקראת כאן בפורום.
שאל מתי עשו טיימינג לאחרונה. בדוק חזותית תושבת מנוע עליונה. שאל לגבי הוריאטור. בצע הנעה קרה לרכב ותראה שהוריאטור לא מתקתק חזק ליותר מכמה שניות. נסה להאיץ מ1500 סל"ד בערך, אם אתה רואה שהסל"ד עולה אבל הרכב לא מאיץ, הוריאטור קרוב לסופו, למרות שזה לא סביר (לפי דברי אורן, שאני מאמין לו בזכות הידע הרב שלו) תבדוק את המצמד כמו בכל רכב ידני. תבדוק שהכל במקום, כמו כל רכב אחר שהולכים לקנות. שלא חסר כלום, שלא שבור כלום וכו' ספר מה היה... בהצלחה. |
|
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תודה גדעון
רציתי לשאול (היות ואני כמו רוב הבעלים של הרכבים אשר לא מבין מי יודע כמה בנושאים האלה)
האם אני יכול לבקש ממכון הבדיקה שיבדוק את מצב הוריאטור? אם לא אז אם אתה יכול אני אשמח לפירוט קצת יותר מקיף על הווריאטור ועל איפה הוא ממוקם ואיך אני יודע מה המצב שלו? בכל מקרה אני ממש רוצה לקנות פונטו HGT וחשוב לי ללמוד על האוטו כמה שיותר כדי שאני אקנה אוטו טוב... אחרי שאני מניע מה צריך לקרות אם הוריאטור במצב רע? תודה שוב ![]() נ.ב מה עם התביעה הייצוגית בנושא? אני אשמח להצטרף ברגע אני אהיה הבעלים המאושר של האוטו. |
|
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מכון הבדיקה לא יידע על מה אתה מדבר בכלל. הבוחן יציג את זה כ"נקישות יתר" בהתנעה.
בכל מקרה, לא נראה לי שתמצא HGT עם ווריאטור תקין לגמרי, כי החלק הזה מתקלקל שוב 10-20 אלף ק"מ אחרי שמחליפים אותו. מה שכן, אם האוטו נוסע על שמן סינטטי זה יאריך את חייו. לגבי מה שגדעון אמר על שזה גורע בהאצה, זה רק במקרים קיצוניים שבהם הוראיטור מקולקל לחלוטין. אם הרעש דיזלי נעלם לאחר 1-2 שניות, המצב של הווריאטור יחסית בסדר. קח את האוטו לבדיקה, אם חוץ מה"נקישות" ייצא הכל בסדר, תקנה... אם לא, דבר איתי. יש מצב שיש לי חלופה בשבילך... |
|
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
היי תומר אני ינסה להסביר לך בקצרה את הדברים החשובים.
לגבי הוריאטור סביר להניח שאם הרכב עבר רק 60000 ק"מ זה הוריאטור המקורי והוא בטוח מרעיש אין שום דרך לבדוק את זה במכון בדיקה או משהו כזה. דבר חשוב שצריך לבדוק זה אם הוחלפה כבר רצועת תיזמון (טיימינג) ברכב כי הרצועת תיזמון ב HGT לא מחזיקה יותר מ 60000 ק"מ ואם הרצועה לא הוחלפה אז זה הזמן. הכי טוב זה אם תוכל לשאול איפה הרכב טופל ואז להוציא את היסטוריית הטיפולים של הרכב כדי שתדע מה עבר הרכב בדיוק ומה הוחלף ברכב. לגבי נקודות התורפה של ה HGT אין בעיות מיוחדות אבל לשים לב לתושבת מנוע עליונה ברוב הHGT היא לא תקינה. כמובן הוריאטור שאם הוא לא הוחלף אז צריך לקחת בחשבון עלות החלפה של 2500 שקל כולל עבודה. שיהיה בהצלחה. אורן. |
|
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
עוד משהו קטן
תודה על העזרה...
לא עניתם לי איפה עומדת התביעה? ובקשר לתושבת המנוע.... סליחה על הבורות אבל אין לי מושג איפה זה נמצא ואיך אני יכול לבדוק את זה בעין וכמה עולה סיפור כזה?... הסתכלתי על השרשור של גדעון בנושא אבל לא הצלחתי להבין כל כך מי נגד מי.... אני ממש מפחד ליפול בקניה למרות שעל פניו הרכב נישמע במצב טוב... שוב תודה לכולכם... |
|
|
|
#7 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אם תעמוד מול הרכב (מכסה מנוע פתוח) היא נמצאת בצד שמאל למעלה ממש צמודה למיכל המים של הרדיאטור (מיכל קטן שקוף עם נוזל שאמור להיות כחול או אדום). מימינו ממש צמודה אליו, זוהי התושבת. תבדוק שהיא לא קרועה או משהו. כדאי גם לשאול האם החליפו פעם גם.
היסטורית טיפולים זה תמיד דבר חשוב, שאל לגבי זה. אל תדאג, הרכב לא יברח לך... |
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד