מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אודיו
עקוב אחרינו ב-RSS

אודיו אודיו ומולטימדיה לרכב.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 03-09-10, 01:50   #1
DAn-BP 1.8
Senior Member
 
האווטאר של DAn-BP 1.8
 
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: בתוך ה-VTECH
הודעות: 212
BI AMP הסבר קצר

BI-AMP: במערכת קומפוננט תחום התדרים מחולק בין האלמנטים על ידי קרוס פסיבי (מערכת של סלילים קבלים ונגדים) באופן כזה שהיצרן קבע את תחום
התדרים שמגיעים לכל אלמנט. הכל טוב ויפה עד שרוצים לערבב בין אלמנטים מחברות שונות בעלי נתונים שונים. וכאן מה שנדרש לנו זה להשתמש בקרוס של הרדיו דיסק (בדגמים תומכים),
כאשר מהרדיו דיסק יוצא על כל כבל RCA אות יעודי לאותו אלמנט. וכעת אנו מגבירים כל אלמנט על ידי ערוץ במגבר.
מה שאנחנו מרוויחים מצורת חיבור כזאת, זה גמישות וחופש מוחלט לשחק עם אופן החיתוך של האלמנטים כדי להוציא מהם את המיטב. (מה שלא יכולנו לעשות עם קרוס פסיבי).

יש לציין שבצורת חיבור בבי-אמפ אין איבודי הספק בקרוס וכל אלמנט מקבל הספק נקי ישירות מהמגבר.
בבי-אמפינג ניתן להוציא תוצאת שמע יותר טובה כמעט מכל מערכת קומפוננט שיש.


נכתב: ע"י.!

נערך לאחרונה על ידי DAn-BP 1.8 : 03-09-10 ב 21:43.
DAn-BP 1.8 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 03-09-10, 05:10   #2
danielkochin
חבר מועדון
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: לוד
הגלגלים שלי: פיאט hgt
הודעות: 335
הכתבות שלך מעולות תמשיךף ככה אני אישית למדתי ממך המון ועכשיו שקניתי מערכת ידעתי בדיוק מה אני צריך ומה עדיף לי.
danielkochin מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-09-10, 16:41   #3
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
למה שלא יהיו מעוניינים, ידע זה כוח, מברוק על הידע.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-09-10, 18:29   #4
command sergeant major
Senior Member
 
האווטאר של command sergeant major
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: בראבו דובלו סורנטו אסטרה
הודעות: 430
נחמד מאוד הייתי שמח לראות שירטוטים תמונות להמחשה
command sergeant major מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-09-10, 21:46   #5
DAn-BP 1.8
Senior Member
 
האווטאר של DAn-BP 1.8
 
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: בתוך ה-VTECH
הודעות: 212
בתמונות אני לא כזה חזק בלחפש,מחיפוש קצר שעשיתי זה מה שמצאתי.

DAn-BP 1.8 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-10-10, 01:38   #6
ohad_bravo
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 28
דן ישודד ים אני שמח שלמדת כמה דברים בקארס פורום.
אני רק מקווה שתפסיק לעשות שטויות עם המערכת שלך.
ohad_bravo מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
התקנת קומפוננט בספייס - מחפש קצת הסבר Ron_Dadon אודיו 20 06-08-10 21:52
בעיה שהתחילה פתאום של קרטוע, הסבר בפנים. uno1.4 אונו - טכני 0 02-04-10 22:04
לקראת פסח - טריק שתוכלו להראות למשפחה בליל הסדר raanan_t אוף טופיק 4 21-03-10 12:53
צריך הסבר קטן בנושא אודיו עידןSX אודיו 21 17-04-09 00:29
[פוליש ווקס לרכב] הסבר בבקשה.. פורום הגראז' 4 28-03-06 00:17


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:55.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד