![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| בעלי מקצוע מוסכים, פחחים, רפדים וכו'. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
|
פרויקת קאדילאק סי טי אס
שלום חברים החלטתי שאני מספר את סיפורי כאן בפורום+ ומצרף פרויקט מעניין.
למי שלא יודע :-} הייתי בעלים של פיאט אונו , אך המצב השתנה ורכשתי קאדילאק סי טי אס 2003, מנוע 3200 , 7 חודשים הייתי אם הרכב ללא שום תקלה ופשוט נהנתי ממנו . עד שלפני שבועיים בבדיקה שגרתית מצאתי שיש לי שמן במים, ואז התחיל הבלגן , זה לא ראש מנוע , אך או שזה שמן גיר כי ברדיאטור , עובר קולר גיר ויכול להיות שהלך הרדיאטור ובגלל זה נכנס שמן למערכת המים, או שזה .. משהוא יותר מעניין קולר שמן מנוע כן כן כמו ששמעתם יושב בתוך המנוע ,בתוך המים שזורמים במנוע קולר קטן שבו עובר השמן והמים מקררים את שמן המנוע. לפני הכל אני מכונאי מבין ויש לי ידיים, אבל לא הכי רציתי להתעסק בקאדילאק, אך אחרי שניגשתי למוסך, ושמעתי את המחיר שהוא מורכב מ 5 ספרות*****, החלטתי שאני הולך לעשות את זה לבד, לאחר חקירה מעמיקה נמצא שזה הקולר שמן מנוע ממה שפחדתי , אחרי חיפוש הקולר נמצא שהוא עולה 3000 ש"ח, בירור יותר מעמיק נמצא שיש קולר מקורי אחד לאחד פשוט במקום קאדילאק רשום ,אופל, והוא עלה 900ש"ח , ניגשתי לעבודה מאוד מעניינת ומסקילה. לא צילמתי את הפירוק , רק את ההרכבה. אני לא ירחיב הרבה, אבל מסקנה חסכתי בערך 9000ש"ח ביזבזתי סך הכל 1700 ש"ח ויום וחצי עבודה . העבודה הייתה קשה כי הכל צפוף ולא נוח. אני רק יעלה תמונות ולא ירחיב מדיי בהסברים ,אלה רק אם זה יעניין משהוא ויבקש :-}.. ועוד אציין העבודה נעשתה בבטיחות גבוה, וגם אני חושב שכמו שעשיתי את העבודה לעצמי שום מוסך לא היה משקיע ככה. תהנו... נערך לאחרונה על ידי blueuno : 26-08-10 ב 21:49. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
|
עוד תמונות
עוד תמונות
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
|
..
תמונות
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
|
..
תתמממווונננוותת :-}
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
פרוייקט הקדילק
עבודה יפה וכל הכבוד על המחקר שביצעת וכך חסכת כסף רב.
להלן מקרה שבו הייתי גם מעורב שבו נחסך כסף רב לבעל מכונית פורד טאורוס: http://www.musach.co.il/forum/showth...t=%E6%EC%F6%F8 בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
תארו לעצמכם שהיה קולר בתוך מנועי פיאט אז זה היה עובד כך .
שבוע אחד משפצים ראש מנוע ושבוע שני מחליםים אטמים לקולר. איך שאני אוהב את ג'ק ה-2 טון מה הייתי עושה בלעדיו נראה לי שאני אשים אותו אצלי בסלון. חוצמזה זה שאתה מכונאי זה טוב וזה שאתה עושה מוסך מדרכה ועושה בשבילך זה מעעעוללללה |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
|
צטט:
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
יאיר בדיוק זה מה שהיה לי עם רנו קליו B שנת 2002
שבוע מתחמם ראש מנוע ושבוע אחרי רואים שיש שמן בתוך המים והמוסכניק התותח עבד עליי ועשה שוב ראש מנוע ויומיים אחרי עשה את הקולר ושבוע אחרי שיפוץ גיר שמעטים שמוכנים להתעסק איתו ולהזכיר שהמנוע היה 1600 שהקאדילק מרווחת לידו השתילו מנוע זה בצרפת עם פטישים ח ח ח אחרי התחמם שוב עם חברה שלי והחלטתי חד משמעית שאת הרכב אסור למכור ולעייף עוד מסכן בארץ שמחפש אוטו חסכוני למעט הכסף שיש לו שלחתי לגריסה וחזרתי לאונו עד ששדרגתי לספייס |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
|
YAIR
"חוצמזה זה שאתה מכונאי זה טוב וזה שאתה עושה מוסך מדרכה ועושה בשבילך זה מעעעוללללה "
יאיר חשוב לציין שאני אוהב מכוניות , יותר נכון אהבתי להתעסק במכוניות , אבל אף פעם לא עבדתי כמכונאי, פשוט היתה לי פיאט אונו 7 שנים ופירקתי אותה לחלקים והרכבתי ואז המשכתי באלפות רמיאו , להתעסק וחאז בגיל 21 הגעתי לפרק זמן שפשוט נמעס לי והחלטתי שאסור לבלזבז את הזמן מתחת למכוניות , ואפילו תמורת כסף פשוט נמאס, בזמנו הייתי מתקן לאנשים את הרכבים מתחת לבית כי נהנתי מזה, וצאז כל הניסיון, היום תאמת הייתי מעדיף לשלם כסף ולא להתעסק בחום הזה, אבל הפעם השיקול היה בגלל הסכום נלא נורמלי שנתנתו לי לתיקון כל המוסכים שהייתי בהם, כל המוסכים המורשים אמרו לי מתחיל ב- ערך ב-10000 ש"ח ויכול לגלוחש למלה, אז הפעם השיקול היה נכון. תיפ קטן לכל מי שמתעסק אם רכבים חדשים , לפני שאתם מתחילים להתעסק ברכב תנתנקו את המצבר שלכם, זה למדתי בגלל שלא עשיתי את זה הפעם ואחרי שהנעתי את הרכב היו לי הרבה מאוד תקלות כי ישל לי מחשב רכב ברכב, למזלי ניתוק המצבר עזר וכל הקלות נעלמו. אני גם הוסיף שבלי עיין הרע אני נדהם מהאמינות של שיש בקאדילאק. חברים אם למשהוא יש שאלות א צריך עזרה תמיד אשמח לעזור |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: GTV TS, 166 V6 Man., A-112 Abarth, Beta HPE
הודעות: 35
|
צטט:
תפקידו של הקולר הזה הפוך. בעצם הוא לא קולר אלא היטר תפקידו לחמם במהירות את השמן בהתנעות קרות בארצות קרות. זאת בעזרת שימוש במים החמים בבלוק (לפני פתיחת הטרמוסטט), ועל ידי כך לצמצם את הנזק לפעולת המנוע עם שמן קר. הוא מאוד לא שימושי בארץ, ברכבים אחרים מבטלים אותו ברגע שיש תקלה. שי |
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| במקום לקנות פיאט קופה , קניתי קאדילאק | blueuno | רכב כללי | 5 | 28-05-10 03:36 |
| הגה כוח (האם קיים באונו 96, ערוך) | unoies | אונו - טכני | 3 | 05-05-09 14:35 |
| פרויקט לאדה (09) | ronald27 | אוף טופיק | 0 | 26-02-09 17:00 |
| מסרק הגה לאונו (ערוך) | פורום הגראז' | 3 | 19-05-07 03:03 | |
| מגב קדמי באונו לא זז (ערוך) | פורום הגראז' | 6 | 11-05-07 18:51 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד