![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אודיו אודיו ומולטימדיה לרכב. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
איזה טעות של מתחילים .... האם נשרף המגבר ?!?!?
טוב אז המערכת שלי כוללת סאב של פיוניר 1000W ו400W RMS
ביחד עם זאת יש לי רמקולים פיוניר סידרה של 480W לא זוכר כמה RMS אתמול קניתי רק את הסאב יד שניה והתלהבתי נורא אבל הבנתי שהוא מצריךך כיוון מדוייק .. אז התחלתי לנסות לכוון ופה מתחיל הסיפור שלי המגבר הוא 4 ערוצים של דרגון 2200W ו380W RMS כיוונתי והכל היא סבבה נסעתי לנסיעה קצרה ובאמצע הנסיעה היה לי טלפון אז הנמכתי את הווליום . מאז המגבר לא עבד . אחת הבעיות היא שבצעתי מעין מפסק מתחת להגה כדי לשלוט בדלקה וכיבויי של המגבר כי כשהרכב לא מונע המגבר סתם זולל את המצבר ומנסיון כבר נתקעתי בכמה מקומות בגללו . הגעתי בחזרה הביתה וההתחלתי לבדוק את העניינים גיליתי שאחת הרגלים של המפסק נשברה .. לאותו מפסק במקרה יש 4 רגלים אז החלפתי את המיקום של החוטים . אבל לפני שנגעתי בהכל ניתקתי את ה+ והמינוס מהמגבר ולאחר תיקון של העניין אני חיברתי הפוךךך את החוטים את הפלוס מהמצבר שלחתי למינוס של המגבר וכן הלאה . בנסיון הראשון שמעתי מאין פאק כזה וראיתי את הפיוז הענק שרוף . ופה באה הטעות ... בדקתי את המפסק שוב והחלטתי לבטל אותו ביטלתי אותו וחיברתי ישירות את המגבר כמו בכל אוטו אחר בלי שום מפסק . ואז בעת החיבור נשמעו עוד 2 פאקים כאלה וישר ניתקתי את המגבר ממש קרעתי את החוט מהמצבר . וגיליתי ש2 הפיוזים שיושבים על המגבר ממש נשרפו . הקטע הוא .. שהרחתי קצת ריח של פלסטיק כזה לא טוב .. השאלה היא כזאת אם אחרי כל הסלט הזה .. המגבר נשרף ?!?1 לפי דעתי רוב הסיכויים שכן אבל אולי גם ה2 פיוזים האלו הצילו אותו .. !? יש לציין שאני עליתי על זה שחיברתי הפוך רק כשממש לא הבנתי מה קורה וכבר נהיה חושך אז סגרתי הכל ובמבט האחרון קלטתי שהכל הפוך .. האם יש סיכויי שהוא מת ?! ואם כן יש מקומות שיכולים לתקן כזה דבר או שעדיף לקנות חדש ?! מצטער על החפירה אבל אני ממש כבר מיואש .. בבקשה אם מישהו מנסיון עם המגבר הזה או משו יודע אם הוא נשרף לגמרי או שאולי אפשר להציל אותו ?! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 116
|
דבר ראשון, למה יש לך מפסק להפעלה/כיבוי של המגבר?! המגבר צריך להדלק אוטומטי יחד עם הרדיו דיסק.
ברוב המכשירים היום יש הגנה נגד קוטביות הפוכה, תנסה להחליף את כל הפיוזים השרופים (שים לב שהפיוזים יהיו באותו אמפר של המקוריים) ותראה אם הוא נשרף. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
זה גם משו שלא הבתי כל כך אני הבנתי שהכבל של הרימוט אמור לנתק את המגבר כשאני מכבה את הרדיו דיסק ובטכלס זה לא קורה .. אני מכבה את הרדיו דיסק ואחרי זה מחבר מנורה לפלוס והמינוס דל המגבר שהוא מקבל מהמצב והיא נדלקת סומרת שגם שהרדיו דיסק כבוי הוא עדין מושך חשמל מהמצבר ואולי בגלל זה אז לפני שנה וחצי החלטתי לשים מפסק ליתר ביטחון השאלה היא למה זה באמת קורה ?!
השאלה היא כמה אמפר אמור להיות הפיוז זהב הגדול ?!?! גם הוא נשרף יש מצב שכתוב עליו 50 A ???? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
אני קצת לא הבנתי את השאלה, אתה חיברת את החשמל הפוך, שרפת פיוזים, ועכשיו שואל אותנו האם המגבר נשרף או לא ? לא נראה לך קצת הזוי ?
הדבר היחידי והפשוט ביותר הוא להחליף פיוזים, לחבר את המגבר לחשמל כמו שצריך ולבדוק אם המגבר עובד! יש לך רקע בחשמל? רקע בסיסי במע' סאונד ברכב? כי אם כן, אז אתה צריך לדעת מה משמעות של חוט "REMOTE" ברדיו דיסק ובמגבר. נ.ב. יש לך בעיה עם מקש "ך" במקלדת. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
יש לי ידע בחשמל כללי ויש לי ידע גם במערכות משו בסיסי ולא רציני. פשוט אז כשחיברתי את המערכת הסבירו לי שיש כבל שיוצא מהרדיו דיסק עם תווית שכתוב עליו רימוט ופשוט לחבר אותו למקום המתאים במגבר אפה שכתוב לחבר את הרימוט .. וככה עשיתי וזה לא מנתק את המגבר בכיבוי הרדיו דיסק האם חיברתי אותו לא נכון ?
ולבי השאלה ששאלתי מקודם הבעיה היא שהפיוז הגדול נשרף ואני לא יכול כרגע להשיג אחד כזה השאלה היא אם מנסיון שלכם אן אתן מעריכים שהמגבר נשרף לגמרי והפיוז הגדול חדש לא יעזור או שאולי יש איזה מערכת בתוך המגבר כמו שהבחור מעליך כתב שיש מערכת של הגנה מפני חיבור הפוך ?!? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
יכול להיות שחיברת לא נכון.
לוקחים רב מודד, ובודקים האם חוט פיקוד (REMOTE) אכן תקין. בשביל לחבר מגבר ישירות למצבר לצורך בדיקה, אפשר להסתדר ללא פיוז ראשי. לגבי המגבר, או שנשרף , או שלא נשרף , אחרי בדיקה תדע את זה.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
אפשר לבדוק גם בלי הפיוז הראשי זה לא יעשה יותר נזק ?! אתה בטוח ?1
ולגבי החיבור של הרימוט אם אני מחבר לו מנורת בקרה כזאת כמו שהיו עושים פעם מחבר אליו את הפלוס של המנורה ואת המינוס לגוף הרכב זה טוב כדי לבדוק אם הוא עובד ?! ואם המנורה נדלקת זה אומר שהוא מוציא מתח ואז אני יכול לכבות את הרדיו דיסק ולראות אם המנורה נכבת סומרת שהוא כן עושה את הניתוק .. לא ?1 אבל עדין אם המגבר מחובר לפלוס ישיר מהמצבר אז מה הקטע של הרימוט הזה ?! הרי הכבל של הפלוס ישר מהמגבר תמיד יזרוק זרם למגבר לא ?1 |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| איך נחשב המגבר דובל | barel | אודיו | 2 | 30-10-09 19:51 |
| טעות במחירון לוי יצחק? | motisch | יעוץ ברכישת רכב | 4 | 20-09-09 23:22 |
| פיוז נשרף באונו | unoies | אונו - טכני | 2 | 08-07-09 19:30 |
| פיוז של מזגן נשרף כל הזמן מה עושים? | צביקוש23 | טמפרה - טכני | 9 | 07-01-09 11:47 |
| עזרה ברכבת המגבר בפגש האחורי בפיאט אונו | uno kashi | אודיו | 2 | 20-08-08 18:34 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד