מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 14-10-06, 01:08   #1
Guest
 
הודעות: n/a
ספייס 2002 SX60, בעיות במערכת הזרקת הדלק?

שלום רב,
ברשותי פונטו ספייס 2002 SX60, לשעבר מהשכרה.
המכונית סבלה ב-3 שנים האחרונות ממגוון של בעיות במערכת הזרקת הדלק, בסימפטומים שונים ומשונים. אלו כוללים לרוב הדלקה של נורית בקרת המנוע, אך לפעמים צריכת דלק גבוהה מהרגיל ופעם אחת הרכב נתקע; קשת התיקונים שהאוטו עבר (במוסכים מורשים) כוללת: החלפת חיישן למבדה תחתון, החלפת המחשב עצמו (יותר מ - 2000 ש"ח), החלפת חיישן למבדה עליון - בסדר הזה. כמובן, כל תקלה צצה לאחר שנגמרת האחריות על התיקון הקודם.

השאלה היא, האם מדובר בתופעה מוכרת בדגמים האלו? האם יש מישהו עם נסיון דומה? מדיונים בפורום דומה בחו"ל ראיתי כי באנגליה בעלי הפונטו 2002 מתלוננים על בעיה דומה, אך איני בטוח שמדובר באותו הדגם. בשיטוט בפורום הזה, לעומת זאת, לא מצאתי איזכור לתופעה שכזו אם קיימת.

תודה
 
ישן 14-10-06, 10:16   #2
Guest
 
הודעות: n/a
תקלת הזרקה

מה שתארת זאת ממש מגפה שאינה נפוצה במכוניות אלו.
נסה לכתוב כל תיקון מתי בוצע ובאיזה מוסך וננסה לעקוב אחרי השתלשלות התקלות.
האם כעת המכונית תקינה?.
בברכה - רפי לין
 
ישן 15-10-06, 09:40   #3
Guest
 
הודעות: n/a
הי,

החלפת חיישן למבדה הראשונה בוצעה בשלהי שנת 2003 (כשהאוטו הדליק את נורית בקרת המנוע מדי פעם אך לא הפגין בעיות מכניות כלשהן).
החלפת מחשב הזרקת הדלק בוצעה בסוף 2005 (לאחר שהרכב שבק חיים באמצע נסיעה).
שני התיקונים הנ"ל בוצעו במוסך ס.מ.א.ח. בכרמיאל, מורשה פיאט.
החלפת חיישן למבדה השנייה בוצעה לפני כשבוע (כשהאוטו הדליק את נורית בקרת המנוע וחלה הרעה משמעותית בנתוני צריכת הדלק שלו). תיקון זה בוצע במוסך פ.י.א. בחיפה, גם מורשה פיאט (המוסך המרכזי באזור הצפון).

בין התיקונים השונים האוטו עבר שני טיפולים שגרתיים (80000 ו- 100000, שניהם בכרמיאל). באף אחד מהם לא צצה בעיה כלשהי במכלול המנוע או מערכת הזרקת הדלק.

תודה
 
ישן 15-10-06, 14:42   #4
Guest
 
הודעות: n/a
הבעיה בחיישני החמצן בפיאט היא בעיה ידועה מדובר בחיישן של בוש ואשר הינו רגיש מאד ללחות ומיים ועל כן אורך חייב הוא כזה מבדיקה שערכתי הבעיה הזאת קיימת בכל הרכבים האירופאים שיש להם חיישנים של בוש.
 
ישן 15-10-06, 16:04   #5
Guest
 
הודעות: n/a
חיישן חמצן

יש לקוות שבמוסך בדקו את כל נתוני החיישנים השונים כדי לוודא שאין גורם נוסף הגורם לתערובת דלק/אויר עשירה מדי הפוגמת את חיישן החמצן.
בברכה - רפי לין
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:27.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד