![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
help!!! צריך חוות דעת ממקצוענים
תיאור כללי.
האוטו עומד על 95.000 ק"מ טיפול אח' 80.000 בספטמבר במוסך הראשי של פיאט בשבת האחרונה בדקתי ברכב ששמן /מים וכו' וגיליתי שחסר קצת מים ( בערך ס"מ מתחת לMAX) אתמול כשהיתי במוסך שמשון נאמר לי שאם אני צריך להוסיף אז אין צורך בפראפלו ואפשר להוסיף מים .( רציתי להתיעץ עמכם לפני שאני מוסיף מים, אבל...) בדרכי הביתה מהעבודה האוטו התחיל להתחמם וממש שניה לפני שעצרתי בצד וכיביתי אותו החום היגיע לMAX. לאחר שהרכב התקרר גיליתי שכל המים שהיו בשבת כבר אינם. כך שנאלצתי למלא מים רגילים( כליטר). היום בבוקר לפני שיצאתי לעבודה בדקתי שוב את המים ושוב זה היה מתחת לMIN . אני לא רואה שום נזילה . בדקתי שמן והמצב הוא בידיוק כמו שהיה בשבת - קצת מיתחת לMAX. ואין סימנים של מים בשמן ( לפחות עד כמה שאני מבין). בנוסף לזה בשבוע האחרון לאחר ההנעה הטורים היו נופלים ולאחר כמה שניות של לחיצה על הגז היו מתיצבים. מידיי פעם בניוטרל הרגשתי רעידות מכיוון המנוע - משהו כמו דפיקות מהמנוע אבל זה היה פעם בדקה או יותר. מאז אתמול הרעידות האלה הם קבועות והאוטו מגמגם במהירויות נמוכות עוד דבר קטן- לפני מס חודשים התיעצתי איתכם על תקלה במחשב מנוע http://www.fiatclub.co.il/modules.ph...iewtopic&t=329 - עדיין לא תיקנתי אותו - כולמר עדיין מידיי פעם נידלקת מנורת מנוע למס' שניות בהנעה . אבל היא לא דולקת במהלך התקלות האלה |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
רע מאוד!
היום בבוקר היית צריך להיות במוסך או לקחת את האוטו על גרר למוסך. אם מד החום הגיע אתמול ל- MAX=לאדום, בעצם, היית מיד צריך להעלות את האוטו על גרר וקדימה למוסך. עדיף שקצת יסתלבטו עלייך שבאת על גרר מאשר שילך לך מנוע! יכול להיות שנקרע צינור מים, סדק ברדיאטור, משאבת מים נוזלת? האם במוסך עשו משהו שקשור באיזשהו אופן למערכת הקירור של הרכב? מה בכלל עשו במוסך? תרים טלפון למוסך ותשאל מה לעשות? |
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כשהיתי אתמול במוסך שמשון הייתי ללא האוטו.
פעם אחרונה שהאוטו ראה מוסך היה בינואר לבעיות בברקסים. ולפני זה בנובמבר היה נגילה של מים מאחד הצינורות מתכת - בדקתי את האזור הזה והוא יבש |
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
יש לך נזילה כלשהי ואיבוד משמעותי של נוזל קירור, דבר שגם מביא להתחממות גרועה של הרכב.
אז כפי שאמרתי - האוטו צריך לצערך לראות מוסך והפעם להגיע למוסך על הגב של גורר. בכל מקרה, לדעתי, אין ליסוע באוטו במצב כזה - האם אתמול לאחר מילוי מים הטמפרטורה הייתה תקינה? והיום? אם יש לך ביטוח גרירה, אז לא יעלה לך הרבה. |
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כשיש מים אז כן הטמפ' תקינה . אני כל הזמן מסתכל על המחוג והוא באמצע
|
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לדעתי עדיין מסוכן, אבל זו החלטה שלך.
בכל מקרה האוטו חייב להגיע למוסך בהקדם. תוודא שהמאוורר מקדימה פועל. תמלא מים עד ל-MAX וסע למוסך. בכל מקרה יצטרכו לבצע שטיפה של מערכת הקירור והחלפת כל נוזל הקירור. |
|
|
#7 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
בכל מיקרה רציתי לדאת אם ניראה לכם שזה יכול להיות רק נזילה או אולי משהו יותר רציני.
בעיקר בגלל ברעידות של האוטו אני חושש לנזק במונוע |
|
|
#8 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני לא רוצה להיות פסימי, אבל יכול להיות שבגלל שהאוטו התחמם יש לך בעיה בראש מנוע, אבל את זה יוכלו להגיד לך רק במוסך לצערי.
אתה יכול לבדוק, האם כאשר אתה מניע את האוטו, יש מים ברדיאטור והמכסה שלו פתוח - האם יש בועות במים, או שהם קופצים החוצה. |
|
|
#9 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
הבדיקה הכי טובה נעשית במוסך! |
|
|
|
#10 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כנראה שלא הייתי ברור,
הכוונה היא להניע את האוטו עם המכסה של המיכל רדיאטור פתוח. לא לפתוח כאשר האוטו חם (ואז הלחץ יכול להשתחרר בבת אחת) |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד