מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי שעה וחצי של ניקיון חיצוני לבראבוו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 21-04-07, 13:27   #1
Guest
 
הודעות: n/a
בעיית התחממות בפיאט פונטו ספייס 2001

שלום לכולם!!!
לפני שבוע קניתי פיאט פונטו ספייס 2001 16V. שבוע הרכב נסע סבבה בלי בעיות ושעון החום עמד על חצי סקאלה קבוע. לאחר שבוע ימים שמתי לב ששעון החום מטפס בזמן עמידה ברמזור מעל החצי עד שהוא מגיע למקסימום בתוך זמן מאוד קצר של כדקה-שתיים (זאת הייתה הפעם הראשונה שזה קרה, אני מאוד פאדנט ושם לב ללוח המחוונים של הרכב). כיביתי את הרכב כמה שיותר מהר. הגעתי למוסך מורשה פיאט באיזור תעשייה באזור.
במוסך נאמר בהתחלה שייתכן שזה הטרמוסטט, אז עשו לי מעקף בלי טרמוסטט לצורך בדיקה ונסיעת מבחן. נסענו לנסיעה של כמה דקות בלי טרמוסטט וכשחזרנו עדיין הרכב התחמם (אבל לא כמו מקודם.. עלה מעט מעל החצי). במוסך אמרו שזה לא הטרומוסטט ועכשיו צריך לעשות ניקוי רדיאטור ואם זה לא יעזור אז לעשות שיפוץ ראש מנוע.

שאלות:
1. האם חצי סקאלה חום זה נורמלי? אמור להיות פחות? הנסיעה היא נסיעה מאוד רגועה בלי השתוללויות ומהירות נמוכה.
2. המכונאי אמר לי בהתחלה "הטרמוסטט נתפס לך"... מה זה אומר?? מה הסיבה שטרמוסטט נתפס?
3. כמה צריך לעלות ניקוי רדיאטור? כולל עבודה?
4. איך לבדוק האם המנוע ו\או ראשו מנוע נפגע?
5. האם ייתכן שמשאבת המים לא תקינה? במוסך לא התייחסו למשאבה כגורם אפשרי לבעייה כלל.
6. כמה אמור לעלות שיפוץ ראש מנוע? (זהו מנוע 16 צילינדר)

תודה רבה.. סליחה על האורך..
טל.
 
ישן 21-04-07, 15:05   #2
Guest
 
הודעות: n/a
טל שלום רב !

מדברייך הבנתי שרכשת את הרכב כמשומש .

לדעתי, חובה עלייך לבדוק מהו סוג נוזל הקירור בו התשמש/ו קודמיך .
פיאטים והפונטו בעיקר הם מכוניות אמינות מאד . כל זאת נכון אם וכאשר הרכב מטופל בדקדקנות ע"פ הוראות היצרן .
הפונטו דורשת לצינון הרדיאטור נוזל מסוג "paraflu" ע"פ ספסיפקצית היצרן .
רכב שבו לא השתמשו בנוזל הנ"ל צפוי לבעיות כפי שאתה מתאר, שעלולות לגרום אפילו עד לקורוזיה של מערכת הקירור ומשם לנזילות של הנוזל ואף להרס של ראש המנוע כתוצאה מהתחממותו .

ראשית בדוק שאכן מפלס נוזל הקירור (ברכב קר) בגובה תקין . הוסף נוזל Paraflu (חצי נפח מים מזוקקים+חצי paraflu) עד למקסימום ובדוק אם לאחר זמן אין איבוד של הנוזל .
אם אין איבוד, מדובר ככה"נ בתקלה של הטרמוסטט, אך אם נוזל הקירור דולף, ייתכן ויש לטפל במערכת הקירור .

בברכה .
 
ישן 21-04-07, 16:21   #3
Guest
 
הודעות: n/a
פונטו "ספייס" מתחממת

בדיקה פשוטה ראשונה היא לבדוק האם מאורר הרדיאטור פועל בשתי מהירויותיו, האיטית והמהירה.
בברכה - רפי לין
 
ישן 22-04-07, 07:30   #4
Guest
 
הודעות: n/a
בסבירות גבוהה שהשתמשו במים רגילים לרדיאטור עושה רושם שיש בעיית ראש מנוע.
 
 

כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:53.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד