![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
סוף הסיפור עם יוניט המאוורר
מעדכן למי שזוכר על הבעיה עם הקבריו,
יוניט המאוורר של הרדיאטור נדפקה והדליקה את המאוורר קבוע שהאוטו היה מכובה. נקנתה יונית זהה בחיווט (סוף חוטים כמו של רמקול) בזהה למה שהיה: ![]() מצד ימין היוניט הדפוקה, מצד שמאל חדשה תוצרת טורקיה (שניהם 87-92). כמובן שהיו לי לבטים לתוצרת הטורקית אך נאמר לי שאין מה לדאוג. היוניט במקור ברכב נראית כך: מכיוון שאין לי קונקטור כזה ברכב כי רסקור הוסיפו חוטים, לא רכשתי כזאת. לא יחסתי חשיבות. בקיצור מאז ששמתי את היוניט החדשה מתוצרת טורקיה, המאוורר נכנס לפעולה אך עבד קבוע ללא הפסקות. רק כשכיביתי את הרכב הוא הפסיק לאחר כדקה. חשבתי שאני משתגע. אמרתי אין מצב שיוניט חדשה מזייפת. בקיצור היום רכשתי יוניט תואם למקורי של Vernet - Calorstat מתוצרת צרפת. חברה עם שם גדול שרוב חנויות החלפים עובדות איתה והלחמתי את החוטים מחדש על מנת להתאים לקונקטור: ![]() לאחר שהרכב הגיע לטמפ' עבודה, המאוורר נכנס לפעולה והפסיק לאחר כדקה-שתיים. לאחר מכן שוב נכנס לפעולה וחוזר חלילה. מסקנה, יוניט תקינה ולא כמו הזבל הטורקי שמכרו לי שלא הפסיק את פעולת המאוורר. *כל היוניטים הם 87-92 כמו במקור. |
|
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| הסיפור של אבארט | רפי לין | רכב כללי | 0 | 15-11-11 16:53 |
| פונטו ספייס - מפוח לא תקין (המאוורר בתא הנוסעים) | יוסי א. | פונטו - טכני | 10 | 10-06-10 00:32 |
| המאוורר של הרדיאטור לא נדלק | klara | בראבה - טכני | 4 | 27-06-09 12:57 |
| מנוע צעדים - מה הסיפור שלו?? | zoola | אונו - טכני | 2 | 10-05-09 18:36 |
| המאוורר בתא הנוסעים מצפצף | פורום הגראז' | 5 | 01-01-07 00:32 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד