![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: גבעתיים
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70ies 1.4
הודעות: 71
|
פיאט אונו 1.4 מודל 95. החלפת משאבת מים
שלום חברים,
בשל נזילת מים, אני מחליף את משאבת המים + בית משאבה וצינור מתכת אחורי. השאלה שלי, האם רצוי למרוח על האטמים משני צידם, חומר אטימה כלשהו ?? או שאין צורך, והאטם בלבד עושה את העבודה. במידה ומומלץ להשתמש בחומר אטימה, באיזה חומר טוב ביותר להשתמש? אשמח לקבל מענה בהקדם האפשרי (מתקין את החלקים מחר) תודה רבה מראש.. ערב טוב, אלי |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
הגישה לשם לא כל כך נעמה עם סעפת יניקה מורכבת אבל אין ברירה אין אפשרות לפרק את הסעפת יניקה בשביל זה בגלל שהגישה לא כל כך נעימה אני ממליץ לימרוח חומר אטימה משני צידי האטם רק לא להגזים עם הכמות אני מישתמש במה שיש לא מישתגע במחיר סיליקון אדום של אמריקאן איגל עושה את העבודה יופי ואני מליץ לך להרכיב את המשאבה בתוך הבית שלה ולחבר את הצינור מתכת מחוץ לרכב כי בפנים זה ממש קשה והכנסת כל המיכלול תעשה לאחר הגבהה של הרכב והסרת גלגל שבצד הנוסע אה כן וגם הוצעת האלטרנטור ככה אני עושה את זה מקסימום תחכה לשבוע הבא אני יהיה במרכז אני יעזור לך תיקנה הכל ואני יעזור לך
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: גבעתיים
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70ies 1.4
הודעות: 71
|
היי יאיר !
מה שלומך? שוב תודה על כל העזרה שאתה נותן לי ! יאיר זה לא מורכב. לקח לי לפרק את הכל בערך שעה וחצי כולל הפסקות קפה וסיגריות.. אין צורך לפרק גלגל, אלא לסובב אותו ימינה עד הסוף. כמו כן אין צורך לפרק את סעפת היניקה או הפליטה. יש צורך כמובן לפרק: -2 ברגי משאבת המים שאוחזים בחתיכת המתכת שאליה מחובר האלטרנטור, ולשחרר את בורג הארוך התחתון שעליו מושחל האלטרנטור והמותח ולהסיט את האלטרנטור אחורה ובכך לאפשר גישה ל 2 ברגי בית המשאבה התחתוניים. -המתכת המכסה את סעפת הפליטה (3 ברגים) -מכסה הקרבורטור/אינג'קטור -המגש שעליו יושב פילטר הדלק לאחר שמשחררים את בית המשאבה מהאחיזה בבלוק, ניתן להזיזה בצורה כזו שתאפשר גישה ל 2 הברגים המחברים את צינור המתכת לבית המשאבה! בצורה הזו חסכתי לי את פירוק סעפת הפליטה. כמובן על הדרך אחליף גם רצועות ומותח. מקווה שההסבר הנ"ל יהיה לעזר להרבה מחברי הפורום.. ![]() דרך אגב, ניסיתי פעם את אמריקן איגל (האדום) לא כל כך מרוצה מהאיכות.. קראתי היכן שהוא שיש חומר שנקרה RTV האם הוא טוב? חסר לי שבשל חומר לא טוב אגלה שיש נזילה לאחר ההרכבה ! יצא לי גם להיתקל במוסכניקים שלא שמים שוב דבר פרט לאטם. לטענתם האטם כשמו הוא, נועד לאטום, וכל חומר נוסף פוגם באטם. יאיר שוב תודה רבה! ערב טוב, אלי |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
אני מישתמש כבר שנים באמריקאן איגל וזה עדין לא איכזב אותי אני לא פירקתי את הסעפות אני פשוט ציינתי שהגישה היא לא הכי קלה בעיקר אם זו הפעם הראשונה שאתה עושה את זה אני הרכבתי הכל בחוץ והכנסתי את זה פנימה ולי היה יותר נוח עקב המקום בו אני מתחזק את הרכב שלי אם אני מפרק את הגלגל ולפי דעתי להרכבי את המשאבה בלי למרוח חומר על האטם זה רשלנות כי זה רק אטם ניר שלא יחזיק בלי החומר אטימה אם אתה רוצה המלצה אז קח איזה חומר גרמני יש דברים מאוד טובים אני לא זוכר איזה אבל תבקש בחנות חומר גרמני
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: גבעתיים
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70ies 1.4
הודעות: 71
|
יאיר,
לפני כחצי שנה החלפתי ברכב סוזוקי בלאנו מודל 97, משאבת מים. שם זה סיפור רציני! יש צורך לפרק מדחס מזגן, טיימינג, תושבת מנוע.. בקיצור "חצי מנוע" שפירקתי את משאבת המים, גיליתי שם אטם דק מאוד שחור, ולקח לי הרבה זמן להסיר אותו! יש לציין שהרכב יד ראשונה שלא הוחלפה בו משאבת מים קודם לכן. שרכשתי את המשאבה (מקורית) מסוכנות סוזוקי באזור המסגר, הגיע איתה אותו האטם. כמובן ששאלתי שם את מנהל המחסן, אם צריך למרוח חומר על האטם, הוא ענה לי שאין צורך. "סתם לא מצרפים למשאבת מים אטם" אלי |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: גבעתיים
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70ies 1.4
הודעות: 71
|
היי יאיר ידידי,
היום שאלתי, מכונאי וותיק, מקצוען בתחום, בקשר למריחת חומר אטימה על אטמים. תשובתו הייתה שזה תלוי בסוג האטם. ככלל, אם האטם עשוי מנייר, צריך למרוח עליו חומר אטימה. בדוגמא שלנו, סיליקון שעמיד בטמפרטורת חום גבוהה. במידה והאטם אינו עשוי מנייר, אין צורך למרוח חומר אטימה! שיהיה לך ערב טוב, אלי |
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| החלפת משאבת דלק אונו 1.4 I.E. | n17178 | אונו - טכני | 0 | 30-08-11 22:36 |
| פיאט אונו 1.4 95' משאבת דלק? | omri | אונו - טכני | 4 | 12-02-11 23:19 |
| התייעצות לפני רכישת פיאט אונו 1.1 מודל 92' | edan | יעוץ ברכישת רכב | 7 | 25-01-11 20:53 |
| [מכירה] פיאט אונו 1.4 מודל 94', 99,500 ק"מ | stio | מכירה | 3 | 23-11-08 09:04 |
| תיקון מערכת קירור : החלפת מיכל עיבוי + החלפת משאבת מים | פורום הגראז' | 0 | 07-08-07 17:15 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד