![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2011
מיקום: מודיעין
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 35
|
שאלה חובבנית אבל חשובה בשבילי :)
שמתי לב שבמכונית בה למדתי נהיגה בתחילת הנסיעה היה מספיק לי להרים את הקלאץ' עד החצי ואז לאט לאט עד הסוף (בלי דלק) והאוטו היה "גולש", ואז רק אחרי שהקלאץ' מורם עד הסוף והאוטו כבר "גולש" הייתי שם דלק ומתחיל בהעברה להילוך שני וכו'...
באוטו שלי, פונטו ספייס 2002, מהרגע שאני מתחיל להרים את הקלאץ' אני צריך לתת לו גם קצת דלק כי אם לא הוא מגמגם. מה הסיבה לכך? מה עדיף? איך זה אצלכם? תודה רבה!
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
זה בסדר גמור...
והסיבה לכך זה הכח של הרכב שהוא לא מספיק חזק כדי להתחיל לגלוש בחצי קלאץ... אני בדיוק כמוך ולפני 3 ימים נגמר לי המלווה ועד עכשיו זה שונה לי כי גם אני התרגלתי כמוך אבל לאט לאט אתה תתרגל לזה כך! מקווה שעניתי לך על שאלתך, דור
__________________
פונטו ספייס 2001 SX 60 כ"ס קטנה אבל עושה את העבודה סרטון נדיר!!! http://www.youtube.com/watch?v=4TshF...layer_embedded |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 116
|
רוב המכוניות ללימוד נהיגה הם עם מנוע דיזל ולמנועי דיזל יש מומנט גבוהה יחסית בסל"ד נמוך
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2011
מיקום: מודיעין
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 35
|
הבנתי... תודה על העזרה..
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
אכן ההבדל הוא שהרכב של המורה שלך היה מצוייד במנוע דיזל, ושלך במנוע בנזין.
יחסי הדחיסה שונים בין המנועים ולכן זה קורה. בכל מקרה, התחלת נסיעה ללא גז אפשרית גם במנוע בנזין, אבל לא ממש מומלצת, גם באופן כללי. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
למה לא מומלצת?
__________________
פונטו ספייס 2001 SX 60 כ"ס קטנה אבל עושה את העבודה סרטון נדיר!!! http://www.youtube.com/watch?v=4TshF...layer_embedded |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
זה מפעיל יותר מידי לחץ על המצמד, ובגלל שאתה עושה זאת בעדינות ולאט יותר (כי אם תעשה זאת מהר הרכב יכבה), אתה שוחק את הצלחת יותר.
אין בעיה לתת לרכב להתגלגל כאשר ראשון/שני משולב ללא לחיצה על הגז, אבל להתחיל כך נסיעה זה לא הכי מומלץ. בדיוק כמו שהשיטה שמורי הנהיגה מלמדים לבצע בעזרתה זינוק בעליה שגויה מהיסוד. שוב, עניין של איזון. יותר מידי גז ושחרור מהיר/איטי שוחק מהר יותר את המצמד. מעט מידי גז ושחרור מהיר יגרום לרכב להיכבות. זאת אחת היכולות שניתן להגיע אליה רק עם הזמן והניסיון. זה לא אמור לקחת יותר מידי זמן ללמוד לבצע אותה. אחרי הכל, אנחנו משתמשים ברכב על בסיס יומי. נערך לאחרונה על ידי Caveman : 16-02-11 ב 16:34. |
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| שאלה חשובה - Mk2 - Mk2b | -אודי- | שיפורים וקוסמטיקה | 4 | 31-10-10 22:50 |
| שאלה חשובה ביותר בנוגע לתדלוק ב96???! | נבות FIORINO | רכב כללי | 6 | 05-10-10 01:13 |
| שאלה חשובה בקשר לרעשים מוזרים | דודו אבוטבול | פונטו - טכני | 10 | 21-09-10 13:33 |
| מפתחות שאלה חשובה ומעניינת | lrl23 | פונטו - טכני | 13 | 06-03-10 15:45 |
| שאלה חשובה: מראת צד שבורה בפיאט פונטו | פורום הגראז' | 3 | 05-11-05 17:45 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד